חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חקירות אישיות- חיים שכאלה

מאת: להב מעודהחקירות02/04/2013967 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מפני שלא מומלץ ולא יעיל להתעלם מהמצבים הללו (הם לא יעלמו), או לחילופין לטפל באירועים אלו ללא קבלת  סיוע חיצוני ומקצועי, מומלץ לפנות אל חוקרים פרטיים. אנשי מקצוע אלו הוסמכו במיוחד לצורך טיפול במצבים שכאלו.

חקירות אישיות

חוקר פרטי הינו בעל מקצוע אשר רכש תעודה ורישיון ממשרד המשפטים. משרד המשפטים העניק לו סמכות לעסוק בחקירות שונות כמו למשל חקירות פרטיות, ביצוע מודיעין עיסקי, מודיעין תחרותי, ביצוע מעקבים ועוד. בכדי להיות בלש פרטי יש לעבור זמן הכשרה של כשלוש שנים במסגרתו של משרד חקירות. כמו כן, הרישיון אשר ניתן לחוקר הפרטי אינו מאפשר לו לעבוד באופן פרטי אלא רק כחלק ממשרד החקירות.

משרדי החקירות מאפשרים ללקוחותיהם לקבל שירות מקיף ביותר-  הם עוסקים בתחומים  אשר נוגעים לחיים האישיים של הלקוח- משפחתו, ילדיו, חיי זוגיות שלו, עוסקים בנושאים אשר קשורים למקצועו- ללקוחותיו, תחום העיסוק שלו, מתחריו, אפשרויות התפתחותו של העסק ועוד. בשל כך, פיתחו משרדי החקירות מגוון שיטות עבודה, כאשר לכל מצב וסגנון חקירה יש את הכלים אשר מתאימים עבורו.

לצורך ביצועם של המעקבים למשל (אשר מהווים דרך מרכזית בתחום החקירה), משתמש החוקר ברכבים מגוונים, תוכנות משוכללות אשר ניתן להתקין במחשבים, מכשירי הקלטה, מצלמות סמויות ועוד. נוסף על כך יכול החוקר לגלות האם מתבצעות האזנות סתר. האזנות סתר הינן האזנות לשיחות אשר מתבצעות בין שני אנשים, כאשר האדם המאזין מקשיב או מקליט את השיחה ללא ידיעתם של המשוחחים. חשוב לדעת כי ללא הסכמתם של מנהלי השיחה וכאשר אין צו מטעם בית המשפט- מדובר בעבירה פלילית ועבירה על חוקי הפרטיות.  כמו כן, במקרים רבים יסייע הלקוח לעבודתו של החוקר הפרטי. הוא יעשה זאת על ידי סיפוק המידע (אשר נמצא ברשותו) אודות הנחקר. מידע מסוג זה עשויי להיות- מגוריו של הנחקר, ציון המקומות בהם הוא מסתובב, קשריו עם אנשים שונים, דרך ההתניידות שלו ועוד.

לאחר סיום עבודתו של החוקר יקבל הלקוח דו"ח ממשרד החקירות. הדו"ח יכיל את הממצאים והראיות אשר נאספו במסגרת אותן חקירות אישיות. הראיות עשויות לכלול בין היתר תמונות ועוד. יש לפנות עם הראיות הללו אל המשטרה, בית המשפט או כל גורם רלוונטי אחר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

להב חקירות פרטיות ואיתור מידע - בלש פרטי שמתמחה בחקירות בגידה, מודיעין עסקי וחקירות כלכליות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת להב מעודה

מאת: להב מעודהחקירות19/05/13862 צפיות
בעולם בו אנו חיים, תרמיות ושקרים, הן חלק בלתי נפרד מעולם העסקים. ישנם רבים שפועלים ללא קוד אתי ומנסים להרוויח כספים במרמה.

מאת: להב מעודהחקירות07/04/13969 צפיות
משרד חקירות- תמימות שכזו החיים עשויים לזמן לנו מצבים נעימים יותר ומצבים נעימים פחות. הציניקנים שבינינו ורואי השחורות, יתכוננו במשך כל הזמן לרגעים הקשים ולא יופתעו כאשר אלה יתרחשו אך האופטימיים והתמימים אשר נמצאים בננו עשויים למצוא את עצמם אובדי עצות לנוכח מצבים מאיימים או לא נעימים שכאלו.

מאת: להב מעודהחקירות05/02/13992 צפיות
חקירות כלכליות- השב את הסדר אל מקומו חקירות כלכליות עשויות לעזור ואפילו להציל עסקים, חברות או עובדים עצמאיים רבים מקריסה כלכליות. חישבו על מצב בו אתם עובדים קשה למען לקוח, עסק או חברה אך לא זוכים לקצור את הפרות עבור עמלכם, או במילים אחרות- לא מקבלים את הכספים אשר חייבים לכם.

מאת: להב מעודהחקירות05/02/13906 צפיות
חוקר פרטי- מחזירים לך את החוב אדם היה עורך דין טרי באופן יחסי, אך כבר בתחילת דרכו הסתמן כאחד מעורכי הדין המוצלחים בשוק.

מאת: להב מעודהחקירות09/01/13981 צפיות
חוקר פרטי- עדיף לדעת מאשר לעולם לא לא מעטים הם מקרי הבגידות והעלמות הכספים.

מאת: להב מעודהחקירות23/09/121597 צפיות
במדינת ישראל החוק המגדיר חוקר פרטי הוא "מי שעוסק בהשגת ידיעות על הזולת או איסופן לצרכי אחרים ודרך שרות לכל, ושלא לצרכי מחקר מדעי, דעת הקהל או פרסום ברבים".

מאת: להב מעודהחקירות29/08/121362 צפיות
מודיעין עסקי, אם הוא מתבצע בצורה נכונה ומקצועית, הוא אחד הכלים המשמעותיים ביותר עבור כל עסק המבקש להתחזק, ללמוד את חולשותיו ויתרונותיו מול המתחרים, להבין את מגמות השוק בתחום העסק, חידושים בטכנולוגיה ומה ניתן לשפר. שירות מודיעין עסקי נעשה על יד מומחים בעלי מקצוע, בעלי נסיון רב בתחום, והבנה רחבה של התמונה הכוללת.

מאמרים נוספים בנושא חקירות

מאת: shlomy חקירות26/12/171550 צפיות
חושדים בבן הזוג? חשוב להבין מספר פרטים טרם הפניה לחוקר פרטי, ראשית תחום הבגידות הוא עניין שמתרחב בשנים האחרונות ולמשרדי חקירות יש לא מעט עבודה בתחום, 80% מכלל הפונים למעשה בטוחים שמתבצעת בגידה וזקוקים להוכחה לצורך בתי משפט וכו', הבגידות שמגיעות לידי חקירות מדובר במעשה המתמשך לאורך תקופה עם פרטנר קבוע ולא בגידה מיקירת שעליה קשה מאוד לאסוף ראיות

מאת: נויחקירות25/11/171780 צפיות
אנשים רבים פונים למשרדי חקירה פרטיים כאלה ואחרים על מנת לאשש או להזים חשדות אשר יש להם לגבי התנהגות בני הזוג שלהם, או כדי להשיג מידע אודות שותפים לעסק או על מתחרים או אודות אנשים אשר רוצים לעשות איתם עסקים וכדומה. משרדי חקירות מעניקים שירותי מעקבים אחרי אנשים לצורך השגת מידע אשר נחוץ ללקוחות שלהם. אבל בהזמנת מעקבים יש גם סיכונים אשר יש לקחת אותם בחשבון.

מאת: אוריה בן מנחםחקירות22/06/152858 צפיות
במקרים רבים, אנו זקוקים לעזרתו של חוקר פרטי מנוסה. המטרה העיקרית בגינה אנו שוכרים את שירותיו של חוקר פרטי המתמחה בתחום הבגידות היא להחזיר את חיינו למסלול הרגיל שלהם ולמנוע מצב בו נעשה לנו עוול

מאת: אמיר אברמסוןחקירות09/03/152179 צפיות
אריאלה לא הופתעה מהממצאים נפרדה לשלום וציינה כי זה מחזק את ההחלטה שלה לבדוק מי הפרטנר שלה. וכי היא מסיימת היום את הקשר.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות14/01/152333 צפיות
ישנם מספר קריטריונים שעליכם לקחת בחשבון כאשר אתם עומדים בפני סינון ראשוני של משרד חקירות פרטי.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות10/11/142855 צפיות
בשנים האחרונות אני נוכח כי יש למשרד החקירות שלי במיוחד עקב האינטרנט, פניות של מגזרים שמעולם לא היו לקוחות של משרדי חקירות.

מאת: ליאת מנדלסוןחקירות14/09/143234 צפיות
בחיים אי אפשר לדעת מתי האדם מולך דובר אמת או לא. כאשר מדובר על עניינים שוליים הרי שמלבד חוסר נעימות ותסכול, הדבר לא באמת משפיע. כאשר מדובר על ענייני עבודה, זוגיות וכדומה – למושג שקר או אמת יש משמעות שונה לגמרי. בדיוק בשל כך מזל שאפשר להשתמש באחת המכונות החשובות ביותר שהומצאו מכונת פוליגרף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica