חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים ברוסיה

מאת: שירי פלגקידום אתרים07/02/2013675 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המילה האחרונה בענף שייכת היום לקידום אתרים ברוסיה. יזמים ישראלים גילו לאחרונה כי מנוע החיפוש העיקרי שמשמש את הגולשים ברוסיה הוא לא גוגל. קידום אתרים ברוסיה נשען על מנוע חיפוש בשם יאנדקס. הרווחים הצפויים מפעילות הקידום ברוסיה מפתים את בעלי האתרים להקים אתרים בשפה הרוסית ולשכור מקדמי אתרים בעלי ניסיון בתחום. ללא שליטה טובה בשפה הרוסית קשה יהיה לבצע את עבודת הקידום ולהתנהל בתחום. מקדם אתרים שמבצע עבודת קידום במדינה זרה נדרש להכיר היטב את השפה ואת התרבות. 

בעלי עסקים ישראלים ברוסיה

בעידן המודרני העולם כולו הוא כפר גלובלי. באמצעות רשת האינטרנט יוכל כל בעל עסק ישראלי למכור מוצרים בכל רחבי העולם. כל שיש לעשות הוא לקבל תשלומים בכרטיסי אשראי ולשלוח את המוצרים באמצעות רשות הדואר או כל חברת שילוח אחרת. בכדי לשווק מוצרים בכל רחבי העולם ניתן להקים אתר בשפה האנגלית. בכל רחבי העולם המערבי אפשר למצוא כיום גולשים דוברי אנגלית שנוהגים לרכוש מוצרים באתרים בשפה האנגלית.

במטרה לפנות אל הקהל הרוסי בצורה אינטימית יותר יש לתקשר עמם בשפתם ולתרגם את האתר לרוסית. עבודת התרגום אינה כרוכה בעלויות גבוהות, אפשר למצוא בישראל עבודות תרגום עברית - רוסית במחירים אטרקטיביים. ברוסיה משתמשים מיליוני גולשים בכל יום באינטרנט. מנוע יאנדקס מאפשר לבעלי האתרים להתברג במהרה במיקומים גבוהים ללא הוצאה כספית ניכרת. התחרותיות במנוע החיפוש הזה פחות גבוהה בהשוואה לתחרותיות הרבה שמאפיינת את מנועי החיפוש של חברת גוגל.

האם זה באמת עובד?

הדעות בין אנשי המקצוע בתחום חלוקות. יש שטוענים כי קידום אתרים ברוסיה הוא מכרה זהב. אחרים טוענים כי הרווחים קיימים רק בעבור מקדמי האתרים שמוכרים לבעלי האתרים חתול בשק. אפשר למכור מוצרים ולקדם אתרים במנוע החיפוש הרוסי. אך ממש כמו בכל תחום אחר גם כאן יש להקדיש לכך מאמצים רווחים. לא ניתן להפיק רווחים מהירים ללא מאמץ ניכר.

איך עושים קידום אתרים ברוסיה?

טכניקות קידום האתרים ברוסיה שונות מהטכניקות המוכרות בישראל ובארצות הברית. בכדי להשיג תוצאות בתחום יש לשכור חברות קידום אתרים ברוסיה או חברות ישראליות שמכירות את השוק הרוסי ומעסיקות מקדמי אתרים דוברי רוסית ברמה של שפת אם. כמות גולשים גדולה אל מול תחרותיות נמוכה היא חלום שמתגשם בעבור בעלי אתרים ומקדמי אתרים.

מעט מאוד גולשים בישראל נוהגים להשתמש בשירותי חברת גוגל. רוב הגלישה מתבצעת באמצעות מנוע חיפוש מקומי. במנוע יאנדקס מתבצעים 60% מהחיפושים ברשת ברוסיה. משמעות הדבר היא מיליוני חיפושים בכל יום. במנוע החיפוש של גוגל משתמשים רק כ-25% מהגולשים ברוסיה. בכדי להבהיר את הדברים היטב נסביר כי הקהל הרוסי מונה כ-60 מיליון גולשים. האפשרות לחשוף קהל של 60 מיליון גולשים לתכנים פרסומיים היא מכרה זהב. לשם השוואה, השוק הישראלי מונה רק כ-5 מיליון גולשים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתעניינת ברפואה אלטרנטיבית על גווניה השונים כמו גם במדעם, פסיכולוגיה ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירי פלג

מאת: שירי פלגעיצוב11/05/141554 צפיות
המאמר הזה מיועד להורים שמעוניינים לעצב את החדר של ילדיהם ומחפשים רעיונות איך לעשות זאת באופן שישיווה לחדר מראה חם נעים וגם ייחודי ומקורי. הרשו לנו לשתף אתכם בפתרון מעולה חסכוני ואחד הפופלארים הקיימים היום בשוק והוא עיצוב חדרי ילידם באמצעות מדבקות קיר. מדבקות קיר הן ללא ספק הפתרון האידיאלי להורים שלא מעונייניפם להשקיע אלפי שקלים בציור קיר מקורי או בטפטים שילוו את החדר לשמך שנה שנתים שכן הילד גדל ואיתו משתנה הטעם ה

מאת: שירי פלגעיצוב פנים07/03/141321 צפיות
עיצוב נכון לבית הוא כזה אשר מייצג אתכם בורה הטובה ביותר. אם אתם אוהבים אלמנטים מיוחדים ומקוריים, מדבקות קיר לוח גיר, תשתלבנה נהדר בביתכם. את הכתוב על לוח הגיר שבמדבקה תוכלו לבחור ולשנות בהתאם לרצונכם. המדבקות משמשות לרישום הודעות לצד הטלפון, תזכורות לרשימת הקניות במטבח ושאר שימושים בכל חדרי הבית. מדבקות לוח גיר תהיינה מתנה נהדרת בעבור כל בית. הן מאוד שימושיות ומומלצות. הקפידו לרכוש מדבקות קיר איכותיות ותוכלו ליהנות מהן למשך זמן רב. גירים לרישום על לוח הגיר ניתן לרכוש בכל חנות למכשירי כתיבה או מו

מאת: שירי פלגעיצוב פנים21/01/141167 צפיות
כל הורה יודע כי הילדים הקטנים שלנו גדלים מאוד מהר. בכל שנה, הילדים צומחים בכמה סנטימטרים ומשתנים. מדובר בתהליך טבעי. אנו מעודדים את הילדים לאכול בריא, לשאוף אוויר צח ולצמוח לגובה. מדבקות קיר מד גובה תהיינה מזכרת נהדרת בעבור המשפחה כולה.

מאת: שירי פלגגינון12/09/131238 צפיות
המעבר לדשא סינטטי הינו מגמה שהלכה וגדלה בעשור האחרון בארץ בפיגור של כעשור אחרי מובילת החידושים הצרכניים, ארה"ב. הפופולאריות שלו נובעת בין היתר בגלל המגמה הירוקה ששטפה את העולם והעלתה את המודעות למוצרים ידידותיים לסביבה.

מאת: שירי פלגלימודי שפות09/05/131346 צפיות
אם הגעתם לכאן אתם בוודאי שואלים את עצמכם איך אפשר ללמוד אנגלית אונליין? בעבור אלו שעדיין לא מכירים את כל היתרונות שמביאה עמה רשת האינטרנט נסביר כי אפשר ללמוד אנגלית במתכונת של קורסים מקוונים תוך צפייה בסרטונים, שימוש בעזרי למידה והדרכה צמודה של מורה מוסמך.

מאת: שירי פלגצרכנות28/04/131273 צפיות
הקיץ כבר בפתח ועמו מגיעות מחשבות על בגדי הים, שמלות קיץ, מכנסים קצרים ושאר בגדים קצרים. את הקילוגרמים המיותרים שהוספנו בעונת החורף עם גלידות ושאר מאכלים חמים ומפנקים כדאי למהר להשיל במכון הכושר או כמה שיעורים של אירובי.

מאת: שירי פלגאופנה25/04/131313 צפיות
הביקיני זוכה לפופולריות רבה בשנים האחרונות, אך בכל זאת ישנן נשים שעדיין מעדיפות בגדי ים שלמים. כמעט בכל קולקציה תמצאי גם דגמים מיוחדים של בגד ים שלם. ננפץ את הסטיגמה ונבהיר כי בגדי הים הללו מתאימים לצעירות ומבוגרות כאחד.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213414 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211704 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183558 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172900 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172643 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica