חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נעלי ספורט אורטופדיות לגברים

במהלך אימון ספורט מתמודד הגוף עם עומס רב. בכדי לאפשר לו להשלים את המאמץ כראוי ולחלק את העומס בין כל אזורי הגוף יש לבחור נעליים אורטופדיות בריאות. כשאתם מגיעים אל החנות במטרה לרכוש נעליים אורטופדיות לגברים, חשוב לבחון היטב את מבנה הנעל ולא רק את העיצוב החיצוני.  בעבור גברים רבים העיצוב החיצוני הוא שמכריע איזו נעל יבחרו מבין המבחר הגדול.

אם אתם מחפשים נעלי ספורט נוחות יש להתייחס לצרכים האישיים שלכם ולתקציב שמיועד למטרה. ראשית יש להפריד בין נעלי הליכה, נעלי כדורסל, נעלי כדורגל ונעלי ספורט רגילות. לכל ענף ספורט מרכזי יש נעליים מתאימות. קשה יהיה לשחק כדורסל עם נעלי ריצה או לרוץ עם נעלי כדורסל כבדות. הקלילות שמאפיינת את נעלי הריצה לא תוכל להעניק לגבר את היציבות הדרושה לו על מגרש הכדורסל. איכות הנעל משמעותית להשגת תוצאות טובות. השקעה ברכישת נעלי ספורט אורטופדיות איכותית משתלמת בטווח הארוך.

איך לבחור נעל בריאה?

במדינה חמה כמו ישראל יש לשים דגש עם פתחי אוורור בנעל ושימוש בחומרים נושמים. כאשר הנעל לא איכותית כף הרגל מפרישה כמות גדולה של זיעה. הלחות בכפות הרגליים יוצרת תחושה לא נעימה ומעודדת התפתחות של פטריות וריח רע. מיד לאחר מכן יש לבחון את הסוליה ואת בולם הזעזועים. בכל נעל ספורט טובה שמתאימה לריצה או כדורסל תמצאו מערכת לבלימת זעזועים. אל תזלזלו בה, מדובר בתוספת מאוד חיונית ובריאה לעמוד השדרה.

סוליה ישרה שמאפשרת את חלוקת משקל הגוף בכף הרגל עולה מעידה על נעל ספורט איכותית. אל תתביישו לבחון היטב את הנעל מבפנים ומבחוץ ולבדוק האם הסוליה אכן ישרה. נעלי ספורט לגברים שהן גם אורטופדיות כרוכות בעלויות משמעותיות. הלקוח רשאי לקבל שירות הולם, הסברים מקיפים אודות הנעל, מענה לכל השאלות ותעודת אחריות. במהלך השימוש הנעליים מתבלות בתוך כמה חודשים אך היצרן אחראי בכל זאת לאיכות המוצר.

תמיכה טובה באזור העקב, רפידה פנימית לנעל, שרוכים לאחיזה טובה בכף הרגל ויציבות דרושים גם כן. חשוב לציין כי יש למדוד את הנעל בחנות ולבחון את התאמתה למבנה כף הרגל. נעלי ספורט כדאי לרכוש רק כאשר הן נוחות לשימוש. אם הנעל לא נוחה לכף הרגל כדאי לבחון דגמים נוספים. אל תסמכו על ההבטחות של אנשי המכירות כי הנעל תתרחב או תקבל את הצורה של כף הרגל. אין כל סיבה להמתין ולסבול כאשר אפשר למצוא נעל ספורט נוחה כבר עכשיו.

מדרסים לנעלי ספורט

גם נעלים אורטופדיות לגברים זקוקות לעתים לתמיכה נוספת. המדרסים משפרים את אחיזת הנעל בכף הרגל והופכים אותה לבריאה יותר. מדרסים אפשר לשלב בכל סוגי נעלי הספורט במטרה לשפר את היציבה, לכוון את צמיחת כף הרגל, לשפר את היציבה או להקל על כאבי גב. אם האורטופד ממליץ על שימוש במדרסים הקפידו לקבל הפנייה, ותוכלו ליהנות מהנחות משמעותיות באמצעות הביטוחים המשלימים בכל קופות החולים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתעניינת ברפואה אלטרנטיבית על גווניה השונים כמו גם במדעם, פסיכולוגיה ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירי פלג

מאת: שירי פלגעיצוב11/05/141553 צפיות
המאמר הזה מיועד להורים שמעוניינים לעצב את החדר של ילדיהם ומחפשים רעיונות איך לעשות זאת באופן שישיווה לחדר מראה חם נעים וגם ייחודי ומקורי. הרשו לנו לשתף אתכם בפתרון מעולה חסכוני ואחד הפופלארים הקיימים היום בשוק והוא עיצוב חדרי ילידם באמצעות מדבקות קיר. מדבקות קיר הן ללא ספק הפתרון האידיאלי להורים שלא מעונייניפם להשקיע אלפי שקלים בציור קיר מקורי או בטפטים שילוו את החדר לשמך שנה שנתים שכן הילד גדל ואיתו משתנה הטעם ה

מאת: שירי פלגעיצוב פנים07/03/141315 צפיות
עיצוב נכון לבית הוא כזה אשר מייצג אתכם בורה הטובה ביותר. אם אתם אוהבים אלמנטים מיוחדים ומקוריים, מדבקות קיר לוח גיר, תשתלבנה נהדר בביתכם. את הכתוב על לוח הגיר שבמדבקה תוכלו לבחור ולשנות בהתאם לרצונכם. המדבקות משמשות לרישום הודעות לצד הטלפון, תזכורות לרשימת הקניות במטבח ושאר שימושים בכל חדרי הבית. מדבקות לוח גיר תהיינה מתנה נהדרת בעבור כל בית. הן מאוד שימושיות ומומלצות. הקפידו לרכוש מדבקות קיר איכותיות ותוכלו ליהנות מהן למשך זמן רב. גירים לרישום על לוח הגיר ניתן לרכוש בכל חנות למכשירי כתיבה או מו

מאת: שירי פלגעיצוב פנים21/01/141165 צפיות
כל הורה יודע כי הילדים הקטנים שלנו גדלים מאוד מהר. בכל שנה, הילדים צומחים בכמה סנטימטרים ומשתנים. מדובר בתהליך טבעי. אנו מעודדים את הילדים לאכול בריא, לשאוף אוויר צח ולצמוח לגובה. מדבקות קיר מד גובה תהיינה מזכרת נהדרת בעבור המשפחה כולה.

מאת: שירי פלגגינון12/09/131236 צפיות
המעבר לדשא סינטטי הינו מגמה שהלכה וגדלה בעשור האחרון בארץ בפיגור של כעשור אחרי מובילת החידושים הצרכניים, ארה"ב. הפופולאריות שלו נובעת בין היתר בגלל המגמה הירוקה ששטפה את העולם והעלתה את המודעות למוצרים ידידותיים לסביבה.

מאת: שירי פלגלימודי שפות09/05/131345 צפיות
אם הגעתם לכאן אתם בוודאי שואלים את עצמכם איך אפשר ללמוד אנגלית אונליין? בעבור אלו שעדיין לא מכירים את כל היתרונות שמביאה עמה רשת האינטרנט נסביר כי אפשר ללמוד אנגלית במתכונת של קורסים מקוונים תוך צפייה בסרטונים, שימוש בעזרי למידה והדרכה צמודה של מורה מוסמך.

מאת: שירי פלגצרכנות28/04/131271 צפיות
הקיץ כבר בפתח ועמו מגיעות מחשבות על בגדי הים, שמלות קיץ, מכנסים קצרים ושאר בגדים קצרים. את הקילוגרמים המיותרים שהוספנו בעונת החורף עם גלידות ושאר מאכלים חמים ומפנקים כדאי למהר להשיל במכון הכושר או כמה שיעורים של אירובי.

מאת: שירי פלגאופנה25/04/131312 צפיות
הביקיני זוכה לפופולריות רבה בשנים האחרונות, אך בכל זאת ישנן נשים שעדיין מעדיפות בגדי ים שלמים. כמעט בכל קולקציה תמצאי גם דגמים מיוחדים של בגד ים שלם. ננפץ את הסטיגמה ונבהיר כי בגדי הים הללו מתאימים לצעירות ומבוגרות כאחד.

מאמרים נוספים בנושא ספורט וכושר גופני - כללי

מאת: עופר שלוספורט וכושר גופני - כללי24/09/204875 צפיות
אזניות לפעילות גופנית, אוזניות ספורט, אוזניות אלחוטיות

מאת: דניאל מלמדספורט וכושר גופני - כללי11/02/205432 צפיות
כולם היום קונים בגדי ספורט באינטרנט, חברה שמספקת מבחר גדול של בגדי ספורט אונליין לגברים ונשים. בגדי ספורט איכותיים מאוד, נושמים והכי נמכרים בעולם בכל ענף הספורט. המאמר הבא יסביר לכם כיצד נכון לקנון בגדי ספורט אונליין. קריאה נעימה

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/172862 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי17/08/173424 צפיות
עכשיו קיץ ורב הילדים נמצאים בחופש הגדול. ברור לכולם שילד בגיל 12-16 לא ישב בבית כל החופשה, אלא יצא החוצה לשחק במגרשים. בכל שכונה ברחבי הארץ ניתן למצוא מגרשי ספורט עם מתקני ספורט רבים. במקרים מסוימים ניתן למצוא אפילו כמה מגרשים באותה שכונה מה שנותן לאותו ילד בקיץ חופש בחירה במקום בילוי המועדף עליו.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי06/08/173884 צפיות
אין ספק שפעילות גופנית בימינו תופסת מקום חשוב אצל האנשים ורובנו מבינים שבכדי להישאר בריאים יש צורך בלבצע פעילות פיזית בתדירות גבוהה. בזכות פעילות פיזית אנו שומרים על הגוף שלנו ומפחיתים את הסיכוי למחלות שונות בעשרות אחוזים. ישנם מקומות רבים בהם ניתן לבצע פעילות פיזית. ניתן למצוא ברחבי הארץ חדרי כושר רבים, ולאלו שאוהבים להתאמן בחוץ יש את מגרשי הספורט.

מאת: דניסספורט וכושר גופני - כללי30/03/173688 צפיות
איך תוכלו להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם בווינר? בעזרת קהילת מהמרי ווינר מקצועית שתוכל לעזור לכם להחליט על מה ומתי להמר.

מאת: רוני הכהןספורט וכושר גופני - כללי04/07/163115 צפיות
עד אשר התרופה המיוחלת תגיע גם אל תחום הדימנציה אפשר להאט את התקדמות המחלה על ידי תרגילים של שיפור זיכרון שמאפשרים להעניק את הטיפול החשוב שמאפשר עוד שנים ארוכות של חיים איכותיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica