חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרסום בפייסבוק - מהו בעצם פרסום בפייסבוק?

מאת: niceguyarticlesרשתות חברתיות18/02/20131002 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פרסום בפייסבוק

המונח פרסום בפייסבוק, נהייה כל כך נפוץ בשנים האחרונות שכמעט כל בעל עסק היום יודע מה זה הדבר הזה. יש עדיין אבל לא מעט אנשים שחושבים שזה משהו מורכב או יקר מאד. בעלי עסקים ושירותים יכולים אבל ללא עלות גרנדיוזית מידי לקדם ולפרסם את עצמם באינטרנט דרך הפייסבוק. יש לשיטה הזו מספר רב של יתרונות שעולים על היתרונות של שיטות פרסום אחרות. שיטת פרסום זו עולה בקנה מידה אחד מעל כל השיטות האחרות כשמדובר בפילוח - הפילוח של הפייסבוק הינו חזק יותר וטוב מיותר מכל שיטה אחרת.

מהו בעצם פרסום בפייסבוק?

פרסום בפייסבוק הוא שיווק באמצעות הרשת החברתית facebook. קמפיינים שיווקייים ברשת החברתית נעשים על ידי פרסום ממומן בקליקים (בעלות ייחודים עבור כל לחיצה של גולש) בפרסומות הממומנות שבצד הtimeline של הגולשים וגם על ידי פרסום בעמוד פייסבוק עסקי. כאשר גולש עושה לייק על פוסט ששמתם בתור סטטוס בטיים ליין שלכם הלייק שלו יכול להביא את המסר שלכם לעוד הרבה אנשים.

הפרסום הממומן של עסק על ידי תשלום לפי לחיצה בפרסומות של פייסבוק הינו זול בהרבה משיטות אחרות. לשמל עלות של לחיצה על פרסומת עבור המילה "יהלומים" אשר עולה הרבה מאד כסף עבור כל לחיצה למשל ברשת של google adwords תעלה אולי חמישית מהמחיר ברשת הפרסום הממומן של הפייסבוק.

כמו כן את עניין הפילוח. מי שמפרסם בפייסבוק יכול לבצע פילוח שוק איכותי ויעיל יותר. ניתן לבחור מי יראה את המודעה שלכם, מה תהייה גילו, ההשכלה שלו, אזור המגורים שלו, המין שלו/ה ועוד המון. התועלת באיכות הפילוח היא גבוהה שאין שני לה.

פרסום ממומן בפייסבוק - פילוח יעיל ואיכותי

עניין הפילוח הוא כל כך ייחודי לפייסבוק שזה נהייה המתחרה הגדול הבא של גוגל. פייסבוק אפילו מביאה לשולחן בקרוב מאד מנוע חיפוש משלה שעתידה במקרה הטוב להיות מתחרה גדול מאד של גוגל. אם ילך לפייסבוק עם מנוע החיפוש החדש שאמור לעלות בשבועות הקרובים לאוויר - מי יודע מה יהיה. אולי פייסבוק גם תנצח את גוגל בסוף כמפרסם מספר אחד בעולם.

 



תגיות המאמר: פרסום בפייסבוק


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת niceguyarticles

מאת: niceguyarticlesעסקים - כללי30/12/15866 צפיות
על מנת להתמודד בחכמה עם הסיכונים השונים האורבים לבית העסק חשוב לדעת לחלק אותם מראש.

מאת: niceguyarticlesבניין ואחזקה - כללי30/12/151480 צפיות
חברת אימן ג׳י בי נוסדה על ידי גוז׳ף ברמן אך מאחוריה עומדת היסטוריה ארוכה של עסקאות נדל״ן משפחתיות אשר התחילו לפני 4 דורות.

מאת: niceguyarticlesשוק ההון14/05/14976 צפיות
כיום לעבוד במשרה מלאה לא תמיד תצליח להחזיק את רובנו מעל פני המים ולמנוע טביעה כלכלית. אך עבודה שנייה או שלישית היא לא תמיד אופציה, בוודאי לא כאשר יש משפחה שדרוש לטפל בה ולהקדיש לה תשומת לב וזמן.

מאת: niceguyarticlesרכב07/05/131215 צפיות
כמה מאתנו מבינים כאשר מוסך הבודק את כלי הרכב שלנו וטוען כי יש צורך להחליף את הקרבורטור, למה הם באמת מתכוונים? לא הרבה. מוסכים עושים שימוש במונחים הנוגעים לעולם כלי הרכב ולנו, האזרחים הפשוטים, אין מושג במה מדובר. מוסך בעל תודעת שירות גבוהה יעניק הסבר קצר על המושג בו הוא עושה שימוש.

מאת: niceguyarticlesספורט ימי 07/05/13967 צפיות
האם יצא לכם פעם לצלול עם כרישים? צלילה עם כרישים היא ספורט ימי (תת ימי) בין המרגשים ביותר בעולם, האדרנלין שמציף את המוח זה רק מחצית מהכיף.

מאת: niceguyarticlesמחשבים וטכנולגיה - כללי07/05/131087 צפיות
האם מותר לגלוש בכל אתר אינטרנט? האם יש אתרים שכדאי להימנע מהם? האם יש דברים שלא כדאי להוריד למחשב? הנה כמה טיפים והמלצות בנושא.

מאת: niceguyarticlesאבטחת הבית06/05/131143 צפיות
הצנרת הביתית מספקת לנו הרבה מאד אתגרים, במיוחד אם אנחנו מתגוררים בבית או בדירה ישנים. בדרך כלל נגלה בעיות בצנרת באמצעות נזילות, סתימות, כתמי מים על הרצפות, כתמי לחות על הקירות ועוד סימנים שלא קשה לפספס. בעיות בצנרת יכולות להיווצר פעמים רבות זמן רב לפני שאנחנו נבחין בהם.

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162931 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152888 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152398 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148634 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148147 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147916 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148181 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica