חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שואב רובוטי -לשאוב את האבק בבית בקלות

מאת: גולאסוקניות 19/02/2013932 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהן הבעיות בשאיבת אבק ומה הפתרון להן:
אין אדם שאוהב לשאוב אבק לא משנה כמה חולה ניקיון הוא, שאיבת אבק היא פעולה מאוד לא פשוטה שמצריכה הרבה מאמץ וזמן צריך להתכופף, להזיז חפצים ופעולות שונות, בגלל סיבות אלו הרבה אנשים דוחים את פעולת שאיבת האבק כמה שיותר אבל אז מצטבר יותר ויותר אבק וזה דורש יותר עבודה קשה וזמן יותר ארוך, יש אנשים שיכולים להרשות לעצמם עוזרת בית שתנקה את הבית מידי פעם אך לצערנו במיתון הכלכלי כיום עוזרת בית נחשבת כמותרות שרוב האנשים לא יכולים להרשות לעצמם בנוסף יש אנשים שכל יום עובדים קשה וחוזרים תשושים בשעה מאוחרת הביתה ואין להם זמן או כוח לשאיבת אבק.
בעולם המודרני שאנחנו חיים לא כל בעיה יש פתרון טכנולוגי אם חם לך יש לך מזגן, אם אתה צריך להגיע למקומות רחוקים יש מכוניות בנוסף ישראלים ידועים באהבתם לטכנולוגיה ודברים חדשים לכן הפתרון לבעיית שאיבת האבק הוא שואב אבק רובוטי.
מהוא שואב אבק רובוטי ולמה כדאי להשתמש בו
שואב אבק רובוטי הוא רובוט ששואב אבק שעובד בצורה עצמאית, אינטנסיבית, וללא כל צורך של עזרה אנושית ובגלל זה שווה להשתמש בו, בנוסף לשואב רובוטי יש יתרונות רבים, אפשר לכוון אותו שיעבוד בשעה מסוימת בדיוק כמו שעון מעורר, הוא יתחיל לעבוד ושהוא יסיים הוא יפזר באוויר חומר אנטי חיידקי שימנע מהאבק להתפזר באוויר (וכך הוא שומר על כלי הנשימה שלנו) הוא ירוקן את עצמו מלכלוך, יחזור לעמדת הטעינה שלו ויטעין את עצמו מחדש למספר שעות מועט בנוסף שואב רובוטי מאוד קל וקומפטי  אז הוא לא תופס הרבה מקום ויכול להגיע למקומות צפופים וקטנים כמו פינות ולהיכנס למקומות שצריך להתכופף אליהם, רובוט שואב אבק מכיל גם הרבה חיישנים שבעזרתם הוא יכול להתאים את עצמו לכל מקום ולכל חדר ובעזרתם הוא לא הולך לאיבוד ולא נופל במדרגות.
רובוט שואב אבק מגיע בנוסף גם בגרסאות שונות, במחירים שונים ובעיצובים שונים.
אפשר לשמוע מוזיקה בעזרתו והוא בא עם מזוודת אביזרים שונים כמו שלט רחוק שמאפשר לשלוט ברובוט שואב אבק ומברשות צד שמשפרות את ייעול פעולת הניקיון.

לסיכום: לאף אחד בימנו אין זמן או כוח לשאוב אבק למזלנו כיום לכל בעיה יש פתרון טכנולוגי, רובוט שואב אבק הוא הפתרון המנצח לבעיה זו מכל הבחינות הוא חוסך זמן, כסף ומאמצים רבים ויש לו יתרונות רבים וזה מה שהופך אותו למוצר טוב כל כך ששווה לקנות ולהשתמש בו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גולאסו

מאת: גולאסוחינוך ילדים07/11/171424 צפיות
מקושי רב בלימודים - להצלחה. להרגשת סיפוק ומיצוי עצמי. מהם אסטרטגיות למידה בעצם וכיצד הן מסייעות לילד להצליח בלימודים - וכן , גם בחיים. הדרך בה הילדים לומדים לא השתנתה כבר שנים. מערכת החינוך טרם עשתה את המעבר משיטות הלימוד הישנות ולכן קיימת אי התאמה בין הדרישות לבין הביצועים והציונים. ילדים רבים מתמודדים בחיי היום יום שלהם עם בעיות שונות כגון קשב וריכוז, וליקויי למידה.

מאת: גולאסורפואה19/12/1611008 צפיות
דוקטור גורמן יואל - מנתח בכיר, בית חולים בני ציון (רוטשילד), חיפה, מרכז רפואי נארא בן גוריון 38, רמת גן (פינת ז'בוטינסקי)

מאת: גולאסוטיולים בארץ08/12/161286 צפיות
חמ"ת היא החברה הממשלתית לתיירות הפועלת בשיתוף פעולה מלא עם משרדי הממשלה ובינהם משרד התיירות לפיתוח אתרים תירותיים בכל חלקי הארץ. החברה מובילה פרויקטים יחודיים לשיפור חווית התיירות בישראל ומצעידה את ענף התיירות כולו לעתיד כלכלי טוב יותר. כחלק מפועלה חמ"ת יוזמת פרויקטים תיירותיים ומבצעת אותם בפועל.

מאת: גולאסואירועים עסקיים10/06/162093 צפיות
מתכננים אירוע חברה? יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בהפקת אירועים עסקיים לחברות. איך בדיוק מתפקד האירוע? איפה, מתי ? מה הצרכים ? מי האורחים? אלו רק חלק מהשאלות שיש להבין טרם הפקת האירוע.

מאת: גולאסובר אירועים10/06/161931 צפיות
בר מתוקים ודוכני מזון מתאימים לכל סוג של אירוע , בין אם מדובר באירוע גדול כמו חתונה, או באירוע קטן יותר, כמו ימי גיבוש. המגוון הרחב של סוגי בר מתוקים מאפשר התאמה מצוינת של הכיבוד לאופי האירוע.

מאת: גולאסוהריון ולידה13/11/131181 צפיות
בעת בחירה של עגלת תינוק, רוב ההורים נאלצים להתפשר על אחת התכונות מכיוון שקשה למצוא עגלה אחת שעונה על כל הצרכים וגם מתאימה לתקציב שהוקצב. על מנת לסייע לכם במשימה הלא קלה, לפניכם כמה נקודות ציון חשובות שכדאי לקחת לתשומת הלב וגם טיפים כלליים יותר שיסייעו לכם להבין איך בוחרים עגלה לתינוק מתוך מגוון אין סופי של עגלות תינוק הקיימות בשוק.

מאת: גולאסוהפסקת עישון 13/08/131799 צפיות
עישון כידוע הוא לא הרגל טוב. לא לבריאותנו ולא לכיסנו. הפסקת עישון היא חלק בלתי נפרד ממהלך חייו של מעשו. כל מעשן עובר תהליך במהלך השנים בו הוא מגיע לנקודות בהם הוא רוצה להפסיק לעשן, לפעמים לוקח את ההחלטה ומןציא אותה לפועל וברוב המקרים ההפסקה נגמרת תוך זמן קצר לפעמים עוד בטרם ירדה לביצוע בפועל. אז איך בכל זאת מפסיקים לעשן?

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213700 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205158 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186740 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173158 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172916 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161586 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161703 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica