חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם ישנה דיאטה שמרפאת אקנה,פצעי בגרות,חצ'קונים בפי החבר'ה..

מאת: ג.ט קראוןרפואה21/02/20132075 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האם ישנה דיאטה שמרפאת אקנה,פצעי בגרות,חצ'קונים בפי החבר'ה..
בייפצעי בגרות ,אוי לאקנה ,ביי ביי חצ'קונים
תשאל כל רופא אם יש קשר בין תזונה לאקנה וכמעט כולם יטענו אין.
ציטוט מתוך כתב העת של איגוד הרפואה האמריקנית: "דיאטה איה ממלאת שום תפקיד בטיפול באקנה ברוב החולים ... אפילו כמויות גדולות של מזונות מסוימים לא החריפה אקנה קליני".

עם שנים של חינוך רפואי וניסיון קליני מאחורי הטענות הללו, איך אנחנו יכולים אנשים הפשוטים הסובלים מאקנה אתגר ההצהרות אלה ולחשוב אחרת? התשובה היא: ספק. ספק, אם שהותה בגבולות היגיון, יכולה לפתוח דלתות רבות אחרת יישאר סגור לנצח. תאמין או לא, ספק יכול לשנות את המציאות. ספק יכול לרפא האקנה שלך וספק יכול אפילו להציל את חייך.

עובדה היא, שאין ספור של נוער סובל מאקנה דיווח כי האקנה שלהם נראה יותר גרוע כאשר הם צורכים מזונות מסוימים וראו שינוי חיובי דרמטי על מצב האקנה שלהם כאשר הם בטלו את אותם מאכלים מתפריט שלהם וכאשר מזונות מסוימים עם ערך תזונתי מסוים שולבו התזונה שלהם.

אז למה רופאי העור בעקשנות כה מתעקשים דיאטה שאינה גורמת לאקנה? התשובה: אתה לא יכול לעשות רווח לקידום תזונה בריאה. לפחות לא כל כך הרבה כסף כמו שאתה יכול לעשות על ידי מכירת תרופות ועל הדלפקים. יש לחץ עצום על רופאים המגיעים מחברות התרופות ותרופות כדי לרשום תרופות ותחליבים שיוצרים תלות יקרות. האמת היא, שהרופא שלך הוא בדרך, כבן ערובה על ידי חברות תרופות טריליון דולרים. האם אתה יודע שחברות התרופות, שאינו בעלי עניין בהפקת משהו שהם לא יכולים לשלוט כלכלית, חסות בתי ספר לרפואה ביותר?

הדיאטה הנכונה, אם כי לא פתרון בפני עצמו, יכול, במקרים רבים, להפחית באופן דרמטי דלקת ואפילו ברור לחלוטין אקנה אחד (אם אתה אחד מבני המזל מי אקנה מופעל על ידי תגובה אלרגית למזון). קידום דיאטת עור ברורה פשוט אומר פחות רווחים לחברות התרופות ותרופות.

האמת היא שתרופות קונבנציונליות לעולם לא לרפא האקנה שלך, פשוט בגלל שהם מראש מתוכננים כך שלא לתקן את הגורם הפנימי של אקנה. הם מראש נועדו להתמודד עם סימפטומים החיצוניים של מחלה כפי שהם יוצרים עוד ועוד תלות ויותר תלות משמעות ביצוע כל עוד כסף על חשבוננו והבורות.

התאוריה כי דיאטה אינה גורמת לאקנה היא מיתוס

התאוריה הדוגמטית כי דיאטה אינה גורמת לאקנה, וכי אקנה היא רק הפרעה גנטית חשוכה מרפאה התבססה על שני מחקרים מיום שפורסמו בשנת 1969 ו1971 שנועדו חוקר את הקשר בין תזונה ואקנה.

מחקרים אלה היו בסיס לאסטרטגית אקנה סימפטומי הטיפול ", המשמעות, כי האקנה הוא מחלה גנטית שלא ניתן למנוע, הדרך היחידה להתמודד עם אקנה יהיה להתמודד עם הסימפטומים שלה (חיידקים, דלקות, חתול, אדמומיות, שמנוניות ), על ידי יישום משחות, אנטיביוטיקה, נוטלות תרופות מרשם ומעל הדלפקים.

למרבה הפלא, שנים אחרי המחקרים הנ"ל פורסמו, ניסויים קליניים ומחקרים בעומק ניסויי קישור דיאטת האקנה מצאו כי המחקרים משנתי 1969 ו 1971 שהגיעו למסקנות הלא הנכונות והיו למעשה פגום ברצינות.

מחקרים שנעשה לאחרונה ברורים מצאו קשר משמעותי בין תזונה ואקנה. נראה כי תזונה לא הנכונה שכיום היא אחד מהגורמים לאקנה המובילים שיכול להשפיע לרעה על ויסות הורמונלי ותהליך הטבעי של חיסול רעיל, שיכול להחמיר אקנה של אדם קיים ברצינות.

צורות דיאטה מי שאתה (כולל אקנה)

באותו אופן שמתרסק מצוקי חוף צורת גלים ובדיוק כמו הרוח מעצב את קירות קניון, לאט ובשיטתיות לאורך זמן, כך גם אכילת צורות ותופעות physic שלנו, המערכת הפנימית שלנו, לקיומו הפיזי והנפשי שלנו, מהאיבר אל ברמה התאית.

הרעיון שגוף זר לגוף שלנו, שמתווסף על ידי מזון שאנו אוכלים, אין כל השפעה עלינו, או אין השפעה על מצבים כרוניים כגון אקנה הוא אבסורדי. דיאטה היא הדבר העיקרי שמשפיע ומעצב את מי שאנחנו.

דיאטה יש השפעה מצטברת על גופנו, וזה כולל את מצבנו עור ואקנה, אשר הוא ביטוי של בעיה הפנימית כרונית בצורה לאט ונבנתה על ידי הבחירות התזונתיות היומיות הלא הנכונות לאורך השנים.

דיאט אקנה ואיי Kitavan

ואילו בארה"ב, יותר מ 80% מבני נוער בין 16 ל 18 יש אקנה ויותר מ 17 מיליון אמריקאים סובלים מצורה כלשהי של אקנה, קיימת עדות מעניינת שילידים שחיים ולאכול בדרכים מסורתיות, יש באופן משמעותי נמוכים יותר כדי אין מופעים של אקנה.

בשנת 2002, ד"ר Cordain ועמיתיו פרסמו מחקר חשוב שבדק 300 אנשים שחיים באיי Kitavan מול חופי פפואה גינאה החדשה שהראה כי אף אחד מתושבי האי היה אפילו כתם אחד עליו או פנייה. בדומה לKitavans, שום מקרה של פצעים בגרות נצפה כאשר את אותו הניסוי שנערך על האינדיאנים בדרום אמריקה נקראים אצ'ה, חיים בג'ונגל נידח במזרח פרגוואי.

הילידים של Kitavan והאינדיאנים בדרום אמריקה לא היה גישה לכל המאוחר מעל הדלפקים, הקרמים אקטואליים או תרופות לאקנה קונבנציונליות ולא היה להם רופא עור כדי להתייעץ איתו. ההבדל העצום ביניהם ורק אזרחים אמריקאים או אירופיים הוא התזונה שלהם.

דיאטה וסוכר אקנה: הרעל המתוק

מלבד העובדה שהסוכר הוא 100% טהורים כימי עם ערך תזונתי אפסי, מחקרים שנעשו לאחרונה הראו בבירור קשר בין צריכת הסוכר והחמרה של אקנה.

כאשר אתם צורכים כל צורה של פחמימות מזוקקות (סוכר לבן, קמח לבן, אורז לבן) הנה מה שקורה: מייד אחרי שאתה מכניס "רעל מתוק" לתוך הגוף שלך, אותו במהירות עד קוצי רמות הסוכר בדם שלך. הגוף שלך זקוק כדי להביא את הרמות האלה, כך שהוא סודות גל של אינסולין, הורמונים זכריים אחרים וגורם גדילה דמוית אינסולין בשם IGF-1. ההפרשה של הורמונים אלה מציף את הכבד שלך והמערכת הפנימית שלך באופן כללי. העודף של הורמונים זכריים מעודד את העור להפריש כמויות גדולות של שמן חלב: חומר השמנוני המעודד את חיידקי p.acne לגדול, וכתוצאה מכך החמרה של האקנה.

דיאט אקנה ומוצרי חלב: יש חלב? קבל אקנה

אם חשב שהסוכר עלול להחמיר האקנה שלך, הנה עוד שחקן תזונתי עיקרי בהיווצרות האקנה: והנה הנסים של חלב. חלב (כל מוצרי החלב כלול) הוא, הליחה המזיקה ביותר להרכיב, מזון אלרגני מעצבן ואקנה אתה יכול למצוא. הופתע? גם אני חשבתי כך. אחרי שנים של שטיפת מוח המתמדת של אמצעי תקשורת, מי יכול להאשים אותנו לחשיבת החלב טוב לעצמות חזקות ושיני בריאות? האמת היא: כל לגימת חלב מכילה 59 הורמונים משתוללים שונים, (שיפעיל את היפר הפקה של נפט וכתוצאה מכך אקנה חלב יותר), שומן רווי מן החי, הורמוני סטרואידים, תאי דם לבנים מתים, ומוגלים פרות בשפע!

האם אתה יודע שמנהל המזון ותרופות אמריקניות (FDA) מאפשר 750,000,000 תאים מוגלים בכל ליטר של חלב (כשני ק"ג) המיוצרים באמריקה? תחשוב על זה, בפעם הבאה שתקפוץ פצעון.

מחקרים מדעיים כבר להפנות האצבע מאשים לעבר חלב כאחד מהמזונות המחמירים האקנה הקשים ביותר: "כפי שציינו ד"ר ג'רום פישר," בערך 80 אחוזים מהפרות כי הם נותנים חלב בהריון וזורקים את ההורמונים ברציפות. " הפרוגסטרון מתפרק לאנדרוגנים, אשר היו מעורבים כגורם בהתפתחות של אקנה ... ד"ר פישר ציין כי חולי אקנה נעוריו השתפרו ברגע ששתיית החלב הפסיקה ".

אם יש אלמנט אחד אתה צריך להסיר מהתפריט שלך בחיפוש אחר עור ברור לעשות את זה זה. לא רק אתה רואה שיפור מיידי על האקנה שלך, אתה תרגיש משקל עצום הוסר מהגוף שלך. אם אתה דואג לגבי צריכת סידן, לא! חלב להיות חומצי מזון להרכיב יוצר אפקט יקיזה בי סידן נלקח מן העצמות כדי לאזן את החומציות. חלב למעשה שולל את הגוף שלך ממקורות הסידן שלה. ירקות עליים ירוקים, אגוזים וזרעים הם לא רק מקור מצוין לסידן יש להם גם את הכוחות שיעזרו לך להילחם בתסמיני האקנה שלך.

דיאטה היא רק אחד מהגורמים המשפיעים על אקנה

מוצרי חלב וסוכר אינם במזון המחמיר האקנה בלבד. שתיים מעל אינם יכול לסכם את הרשימה המערבית עשתה מזונות מפעילים אקנה. יש כמה מזונות אחרים שאתה צריך בבירור להתרחק אם אי פעם תרצה לנקות האקנה. החדש הטובה הוא שיש טונות של מזונות אחרים, כגון חומצות שומן חיוניות שאינן מצוינים רק לעור שלך, הם יכולים ממש לעזור לך לנקות את האקנה שלך, על ידי מחדש איזון גוף וקידום לסביבת אקנה חינם.

התזונה הנכונה מהווה חלק חשוב בתהליך המורכב של היווצרות אקנה. כאשר רופאים טוענים שאין קשר בין תזונה ואקנה כי אנשים מסוימים יכולים לאכול מאכלים מסוימים ולקבל אקנה בעוד שאחרים אוכלים את אותו אוכל ולא, רופאים אלה לא הצליחו להבין שיש מספר גורמים מעורבים בהיווצרות וההחמרה של אקנה ותזונה הוא רק אחד מהם.

פסק הדין הסופי בחיבור דיאטת אקנה: איך לבסוף להתגבר על אתגר האקנה שלך

אקנה הוא מצב מורכב שמופעל על ידי כמה גורמים בסיסיים. הדרך היחידה לנטרל את מצב האקנה שלך היא להתמודד עם כל אלה אקנה גורמים תורמים, באופן הוליסטי. מאז תזונה לא הנכונה היא רק אחד מהגורמים הללו מפעילים אקנה-, ברוב המקרים אין דיאטה מיוחדת יכולה לרפא אקנה.

יש עם זאת, קשר הדוק בין התזונה לבין היווצרות אקנה. גורמים תזונתיים יכולים לעורר ולהחמיר אקנה קיים. הימנעות מהמזונות הלא הנכונים כגון שמני חלב, סוכר ומוקשה, וטיהור אכילה ומזונות איזון הורמונלי כגון ירקות עליים ירוקים וחומצות שומן חיוניות, יכולה לעזור לעור לרפא את עצמו מבפנים החוצה ולהפחית באופן דרמטי תסמיני האקנה.

יש גם כמה מנהלים תזונתיים חשובים שאתם חייבים להבין ולעקוב אחריו אם תרצו אי פעם לרפא האקנה שלך לתמיד.

לקיחת אחריות על הגוף שלך והקפדה על עקרונות תזונה אלה יחד עם נקיטת הצעדים הדרושים כדי להתמודד עם כל הגורמים התורמים האקנה, הוליסטית, לא רק לרפא אותך האקנה באופן קבוע ולתת לך את העור ללא רבב האקנה שמגיע לך, בעקבות עקרונות אלה גם באופן משמעותי לשפר את הבריאות הכללית שלך, נפשי רווחה, להיראות ולהרגיש.

מייק וולדן הוא תזונאי מוסמך, חוקר רפואי עצמאי, יועצת בריאות טבעית ומחבר הספר אלקטרוני # 1 הנמכר ביותר, "אקנה לא עוד לפתוח את הדלת לחיים חינם אקנה." מייק כתב עשרות מאמרי בריאות הוליסטית וכבר הוצג בezines ומגזינים מודפסים, כמו גם במאה אתרים ברחבי העולם. לקבלת מידע על תכנית העור הנקיה הוליסטית של מייק, בקרו באתר:

לקריאה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ג.ט קראון

בריאות וכושר הם המתכון לאושר

וכל השאר עוד יגיע...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ג.ט קראון

מאת: ג.ט קראוןבריאות ורפואה כללי22/02/171646 צפיות
Before I opened up The Gout Code™ on my e-book reader, I had to ask myself a question: Is this really going to be something that actually teaches REALISTIC gout relief at home? I mean, I'm not a superhuman. I have (or rather, had) gout. I needed a guide that recognized that and empathized with my less than ideal habits which all people outside of the movies have.

מאת: ג.ט קראוןרפואה06/07/161823 צפיות
הורדת לחץ דם ללא תרופות הורדת לחץ דם וריפוי שאר מחלות ללא תרופות, מה שחברות התרופות לא ירצו שתקראו. שנו את אורח חייכם,נשמע מורכב לא? איך מתחילים בשינוי? במאמר זה אני אתן מספר נקודות חשובות שישומן כבר יתנו שינוי והורדת לחץ הדם, מומלץ לקרא כמה שיותר ללמוד ולישם ,יש ספרים ואתרים מעולים שילמדו אתכם איך להפחית את לחץ הדם וגם איך לחיות בלי תרופות מרשם בכלל..כן זה אפשרי..

מאת: ג.ט קראוןדיאטה ותזונה18/06/151797 צפיות
איך לרזות מהר בלי כדורים או תרגילים? אני מייד התחלתי לחפש בגוגל והצלחתי למצוא את אתר האינטרנט של דיאט 3 שבוע הרשמי. שם, ראיתי את וידאו על ידי תזונאי מקצועי שחשף צעד-אחר-צעד מה שנדרש כדי לרדת במשקל במהירות. הייתי בהלם, כי אף אחד לא היה אי פעם אמר לי את המידע הזה לפני! ביקרתי מאמנים אישיים, דיאטניות, ורופאים, ובכל השנים האלה, אף אחד לא הייתה אי פעם אמר לי סודות דיאטה אלה!

מאת: ג.ט קראוןבריאות ורפואה כללי10/05/151805 צפיות
למה סוכרת היא המגיפה הבאה? יש לך סוכרת? האם ניתן לרפא סוכרת ? לפי מאמר שקראתי, בשנת 2025 יהיו 300 מליון חולים בעולם!! לעומת 135 מליון חולים בשנת 1995 , יותר מהכפלה תוך שלושים שנה...מפחיד.

מאת: ג.ט קראוןדיאטה ותזונה18/02/151682 צפיות
איך הורדתי את השומן בדיאטת 3 השבועות? האם אתה מחפש לרדת במשקל במהירות? נמאס לך כל הונאות בחוץ כמו גלולות דיאטה ומוצרי infomercial שמבטיחים את העולם, אבל לא מספקים? אז יש לי הפתרון בשבילך! כולם אומר כי ירידה במשקל היא משימה קשה מאוד שלוקחת חודשים ולפעמים שנים, ושיש לך לאכול מזונות משעממים נורא לראות את כל תוצאות. אני יודע בודאות שזה לא נכון, כי אני איבדתי מעל 20 ק"ג ב 21 ימים בלבד באמצעות דיאטה סודית שמצאתי באינטרנט.

מאת: ג.ט קראוןבריאות גברים13/08/143577 צפיות
האם אתה לא מרוצה מהגובה שלך? האם אתה לא מרוצה עם הגובה שלך?, הוספת גובה,הגבהה,רוצה עוד ס"מ? ,נמוך מדי? ,להגביה את עצמי.. כיצד ניתן לשנות את זה אם אתה לא מרוצה עם הגובה שלך, מאמר זה מכיל כמה עצות מועילות על איך להגדיל את הגובה. האפשרויות שלך לגרום לך להגביה את עצמך ,עשוי להשתנות בהתאם לגיל שלך, אבל יש שיטות המשותפות לכולם שיכולות לגרום לך להיראות גבוה יותר ולהרגיש טוב יותר

מאת: ג.ט קראוןדיאטה ותזונה23/06/142332 צפיות
ביקורת וסקירה ונוס פקטור-הדיאטה אם אתם מחפשים מידע על פקטור ונוס הרשמי.... לכמה שאלות נפוצות איפה רוכשים את ונוס פקטור? (רק באינטרנט..) האם ונוס פקטור רכישה מאובטחת? (כן!) האם אצליח?

מאמרים נוספים בנושא רפואה

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201459 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: קרוסלה הריון ולידהרפואה24/04/192362 צפיות
לא אחת שולח הרופא את המטופל לבצע CT של מערות האף כדי לאתר בעיה זו או אחרת. עיבוי ברירית הסינוסים - ממצא שכיח ב-CT של מערות הפנים. העיבוי מתרחש בדרך כלל כתוצאה ממצב דלקתי בסינוסים. הסינוסים הם למעשה חללי עצמות הפנים המלאים באוויר. בדופן החללים האלה מצויה רקמה עדינה – הרירית. הרירית היא זו שמייצרת את הליחה בעת הצטננות, אך במצב דלקתי יכול להיווצר מצב של עיבוי ברירית.

מאת: קרוסלה הריון ולידהרפואה19/03/192407 צפיות
מה הגורמים והתסמינים של סינוסיטיס אצל ילדים? וכיצד מטפלים?

מאת: דוד כהןרפואה30/01/192015 צפיות
סינוסיטיס היא מחלה זיהומית שיכולה להיות כרונית ולעיתים יש נטייה גנטית לחלות במחלה. הגורמים למחלה הם בעיקר הצטננות וגודש באף ובמערות הפנים (לחי, עיניים ועוד), כשיש כאבים שלא חולפים באזור הפנים חשוב להבדק ע"י רופא על מנת למנוע סיבוכים

מאת: ילדונתרפואה15/08/182421 צפיות
ניסויים בבעלי חיים אינם רק נושא מדעי אלא גם טעונים רגשית. למצדדים בניסויים בבעלי חיים וגם למתנגדים יש טיעונים צודקים, מוכחים וכבדי משקל. להלן ננסה להבין ולו במעט את מורכבות נושא הניסויים בבעלי חיים.

מאת: יצחק בכררפואה18/06/181433 צפיות
לחץ בעבודה ובריאות לקויה הם עניין שכיח. מחקרים רבים הוכיחו את הקשר הזה שבין לחץ נפשי לבין בריאות לקויה. המחקר הנוכחי מצא שלחץ נפשי גבוה גורם גם לאובדן ימי עבודה על רקע של בעיות נפשיות וכמובן להפסדים כלכליים. העובד הוא הנכס הכי חשוב של המעביד. עובד מרוצה הוא עובד יצרני. עובד מדוכא הוא עובד שלא ניתן למצות את יכולתיו. התפיסה הזאת מתבססת על מגוון רחב של מחקרים כולל המחקר הנוכחי שעסק בתחום הארגונומיה וההשפעה שיש למצבו הנפשי של העובד על היכולות שלו.

מאת: אלעד סאעת רפואה29/03/181381 צפיות
פריצת דיסק, חוויה זה בבטוח לא... פריצת דיסק... רק מלשמוע את צירוף המילים הזה נעשה כאב מדומה בגוף. ללא ספק פריצת דיסק היא בעיה בריאותית המעיקה על הסובלים ממנה ומשנה את איכות חייהם שלא לטובה כמובן. עם זאת עולמנו המפותח לא נותן לנו להישאר עם הכאב יותר מדי זמן ומצא לנו אפשרות מצוינת להעלים את הכאב.. קראו את המאמר הבא והכירו את הדרך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica