חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תרפיה בצחוק - יכולה לרפא כמעט הכל.

מאת: מיכלאימון אישי - כללי28/02/2013656 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות, תחום הרפואה והמדע מתפתח במיוחד. נמצאות תרופות למגוון מחלות והרבה מאוד דרכים לרפא חולי ומכאובים. הרפואה מתקדמת מיום ליום ומצליחה לפתור מגוון רב יותר של בעיות אצל אנשים שבעבר לא הצליחו לרפא. יחד עם ההתפתחות של הרפואה הקונבנציונאלית, ממה לצידה צועדת הרפואה הלא קונבנציונאלית. זו שעובדת בעיקר על הרוח והנפש ומנסה לרפא את מכאובי הגוף דרך ריפוי של הנפש.

אחד מתחומים הללו הינו התחום של תרפיה בצחוק . תחום זה התפתח מתוך המקום כי הנפש צריכה קודם כל להיות בריאה וחזקה. ברגע שהנפש תהיה בריאה היא תוכל לעזור לגוף להירפא ללא כדורים וללא חומרים כימיים שייכנסו לתוך הגוף. בתחום זה, מלמדים המטפלים את המטופחים להירגע ולהשתחרר מהמחשבות השליליות באמצעות הצחוק.

על פי מחקרים רבים, הצחוק הינו פעולה חשובה ביותר של הגוף, המפרישה חומרים למוח שעוזרים לגוף להיכנס למצב טוב יותר, חיובי יותר. מכאן, התחום של תרפיה בצחוק עוזר לאדם להשתחרר ולצחוק, על ידי דמיון מודרך מכל מיני סוגים ועל ידי סדנאות צחוק מיוחדות, ועל ידי הצחוק, הגוף נרגע, השרירים רפויים ונותנים לגוף את האפשרות להבריא את עצמו.

ישנם הרבה סוגים של תרפיה, ובשנים האחרונות כל הזמן צצים סוגים שונים ומגוונים של תרפיה שמטרת כולם בעצם היא להביא את הגוף למצב של רגיעה, להביא את הנפש למקום השקט והרגוע, חסר הפחדים והדאגות, המקום שבו הנפש יכולה להתחיל לרפא את הגוף.

בישראל, מדינה שבה ישנה אוכלוסיה גדולה של אנשים שומרי דת ומסורת, התפתחו לאחרונה תחומים של תרפיה בהילינג ברוח היהדות , שזו תרפיה המתאימה יותר לאנשים דתיים והיא משלבת בתוכה אלמנטים מרכזיים מן היהדות.

ואם ברוח היהדות עסקינן, הרי שבישראל הביקוש לדברים ברוח היהדות הולך ומתפתח, גם מאחר והדתיים נהיו פתוחים יותר לטיפולים לא קונבנציונליים המתחברים להם עם ערכי היהדות והדת. תחום נוסף שהתפתח בעקבות כך הוא התחום של אימון אישי ברוח היהדות , שגם הוא בנוי על ערכי היהדות והדת ועוזר לאנשים להתמודד עם חייהם האישיים והמקצועיים כאחד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל

מאת: מיכלשיפוצים17/01/161207 צפיות
ביצוע עבודות בנייה יכול להיות תהליך מורכב ותובעני עבור כל משפחה. כאשר שיפוץ או שדרוג נעשה תוך כדי מגורים במקום – התהליך נעשה מורכב ומעיק אפילו יותר. אך ניתן להקל על התהליך באמצעות עבודה עם אנשי מקצוע איכותיים, העושים את העבודה בצורה רגישה ועדינה ותוך שמירה על כבודם של האנשים, עבורם הם מבצעים את העבודה.

מאת: מיכלתיירות ונופש - כללי17/06/151955 צפיות
חופשה מושלמת היא כזו המאפשרת מנוחה לגוף ולנפש ואחת שכזאת תהיה תמיד טובה יותר כאשר היא במסגרת של חבילות ספא ונופש. עוד בעניין זה במאמר הבא.

מאת: מיכלטיולים בארץ17/06/151867 צפיות
ישראל מציעה לאורך כל ימות השנה ובעיקר לתקופת הקיץ, כמו זה שבא עלינו לטובה, שלושה אפשרויות של חופשה על המים וכל יעד הוא בעל אופי שונה לחלוטין – אילת בים האדום, טבריה שלחופי הכנרת או ים המלח.

מאת: מיכלטיולים בחו"ל17/06/151726 צפיות
אחת הערים התיירותיות בעולם היא ברצלונה שבספרד והתייר הישראלי נחשב אחד המעריצים הלוהטים שלה. מדי ששנה עשרות אלפי ישראלים פוקדים את העיר הקטלונית ולא לשווא. מדובר ללא ספק בעיר תיירות נפלאה לאורך כל עונות השנה.

מאת: מיכלבתים משותפים13/04/151127 צפיות
ניהול ועד הבית אינו המצאה ישראלית, אך בעוד במרבית מדינות העולם כבר מזמן העבירו את ניהול הבתים המשותפים לחברות ניהול מקצועיות, נידמה כי עד לעשור האחרון הדבר חילחל רק לערי המרכז ובעיקר לתל אביב. בעת האחרונה הבשורה נידמה כי הגיעה גם לחיפה והצפון.

מאת: מיכלאטרקציות02/04/152587 צפיות
אפריל, מאי ויוני הן ללא ספק שלושת החודשים החשובים ביומן של כל חובב כדורגל מושבע. זהו גם הזמן האידיאלי לצאת לחופשה המבוססת על כדורגל במסגרת חבילות כדורגל שונות ולצפות בשניים או שלושה משחקים בשבוע אחד שכולו מהמיטב שיש לאירופה להציע.

מאת: מיכלבניין ואחזקה - כללי24/03/151340 צפיות
מרכז הארץ בכלל ותל אביב בפרט ידועות כמי שחברות ניהול ואחזקה מנהלות בהן את מרבית הבניינים ואילו בצפון האופנה הזו היתה תקועה מעט ורק לאחרונה ניתן לחוש בעוד ועוד ועדי בניינים שמצטרפים למה שמקובל במרכז הארץ.

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי - כללי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי - כללי13/08/205570 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196122 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194058 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173159 צפיות
אחת החברות המעניינות ביותר בישראל בעיני היא חברת שבט זבולון, החברה בבעלות יעקוב שאול עוסקת באחד התחומים המעניינים ביותר בעולם הנדל"ן. כלומר מה שהיא עושה, זה לספק ציוד חסר עבור אתרי בנייה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173142 צפיות
אנחנו נתחיל עם רונית מרום, שהנה אדריכלית מובילה בכל הקשור לדירות יוקרה באשדוד בעיקר, אך גם ברחבי ישראל השונים. רונית נחשבת לחברה באותוו חוג של מעצבי פנים מובילים, שיכולים לקבוע בון טון בעולם הנדל"ן של דירות יוקרה.

מאת: לילה בן הרוש אימון אישי - כללי30/11/162656 צפיות
אחד הנושאים המרתקים ביותר בעבודה עם אנשים, ילדים ובכלל בכל מערכת יחסים, זה הנושא של הרגש האנושי, ויותר מכך - הידיעה שלכל אחד מאיתנו יש את היכולת להפוך למאסטר ברגשות, שזה אומר לדעת להתחבר לכל אדם, לשדרג את כל מערכות היחסים שלנו ושל האנשים שאנחנו מקדמים, ולהרגיש באופן אמיתי הרגשה של שמחה ואהבה.

מאת: ברסלב מאיראימון אישי - כללי28/10/162387 צפיות
בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ... והוא חובה על כל אדם ונברא להתחדש בכל בוקר שזוכה לקום משינתו, כי לא כולם קמים ואם קמים קמים עם העצבות של האתמול במקום השמחה והתקווה של המחר !

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica