חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הבעלים של cell-tec ממליץ ומסביר

מאת: דניאל seoגאדג'טים03/03/20131085 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הבעלים של cell-tec ממליץ ומסביר

ניסינו לדבר עם עדי לזרי הבעלים של סל טק, כדי שיסביר לנו איך מקימים אימפריה עסקית, כמו שהוא הצליח לעשות? האם מדובר באיזה שהיא מתנה משמיים או שכולנו יכולים לעשות את זה גם. הראיון הזה הוא מאוד קליל, בניגוד להסברים הטכניים, של איך מוכרים טלוויזיות פלזמה, אלא ראיון הרבה יותר מעמיק על החיים בכלל:

אז עדי, איך מוצאים את האומץ לעשות עסק גדול כמו שהצלחת להקים?

האמת היא שזה לא דבר אחד בלבד שהביא אותי לזה, היה לי איזה שהוא חלום, שהיה קשור פחות או יותר לתחום מכשירי חשמל, אך לא התעקשתי על זה, ידעתי בליבי כמה דברים פשוטים שעליהם התפללתי לאלוהים מדי יום ביומו:

1. אני רוצה שאלוהים יעזור לי להגשים את הדברים שאני רוצה, היות ואני מוכן לעשות בשביל זה הכול.

2. שאלוהים ייתן לי כוחות לעשות את הדברים שאני רוצה. הרי לרצות זה בטח לא מספיק בכלל, צריך גם הרבה כוחות ואנרגיות. אז זה היה דבר קבוע שאני ביקשתי לעצמי. אני מאמין שהבקשות בהחלט עזרו.

3. ביקשתי מזל גדול בדרך. אני מאמין שלא יכול להיות הצלחה גדולה בחיים, אם אין מזל גדול שמגיע מכוחות עליונים שהם מעל הדברים שאנחנו יכולים לעשות ולהבין. אני די בטוח שאלוהים היה איתי ועזר לי מאוד.

4. ביקשתי מאלוהים להנחות אותי בדרך. אני סך הכול בן אדם, לא מרגיש שללא הנחיה אלוהית הייתי מצליח למצוא את הדרך שלי בחיים האלו.

זה רק קצת מאוד מהדברים שאני ביקשתי מהאלוהים באמת. היו המון בקשות והרבה מאוד דיבורים עם בורא העולם, על מיליון ואחד נושאים, החל מהדרך הנכונה למכור טוסטרים ועד כל הדברים שהטרידו אותי בתחילת הדרך שלי וגם בהמשך שלה שהיה די ארוך ונמשך עד היום הזה.

אני מניח שהסוד הגדול שלי הוא שאני לוקח את הדברים נורא ברצינות, אני מתייחס לכל מערכת קולנוע, באותה רצינות שבה אני רואה את העובדים שלי או המשפחה שלי בכלל, אני מאמין שרק בדרך הזו, ניתן להגיע להישגים בחיים.

אצלי הנושא של מכירת מוצרי חשמל, זה משהו שאני חולם עליו בלילה, זה מלווה אותי מהרגע שאני קם בבוקר ועד הרגע שאני הולך לישון, אני יודע ומאמין שאין לי בכלל דרך אחרת בחיים, אני מוכן לעשות כל דבר במטרה להגיע להישגים שלי. אני בטוח שמה שהיקמנו עד עכשיו בחברת cell-tec  זה רק התחלה, מחסן החשמל הזה- הוא רק השלב הראשון, כאשר מצפים לנו עוד הרבה מאוד שלבים בדרך.

מה זה בשבילנו מחסן חשמל?

אני אישית רואה בעסק הזה משפחה. זה פחות מעניין אותי אי הצלחות כאלו ואחרות, או איזה שהיא תקלה זמנית. אני משתדל לראות קדימה ולהתגבר על הדברים הבעייתים, כי אנחנו אנשים שמנסים לתכנן קדימה ולטווח ארוך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196075 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191322 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161438 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161887 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162134 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162242 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162085 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא גאדג'טים

מאת: נינה כהןגאדג'טים15/01/182087 צפיות
מה מעלה את הצורך לטעון את המצבר? כיצד אפשר לשמור על המצבר לאורך שנים? מדוע כדאי שיהיה לך מטען עבור המצבר והיכן כדאי לרכוש אותו? התשובות לשאלות אילו יכולות לשמור על המצבר שלך בטווח הארוך.

מאת: יבגני דוברובסקיגאדג'טים25/02/161827 צפיות
"וואן-פלוס" נוסדה ב-16 בדצמבר, 2013, ע"י סגן הנשיא של "אופו", פיט לאו וקארל פיי. לפי מסמכי ממשלת סין, בעל המניות המוסדי היחיד של וואן פלוס הוא אופו. אף על פי שבתחילת הדרך הכחיש לאו את היותה של וואן-פלוס חברת בת של אופו, ברגע שחרור נשורת הרגולציה הודו שהם שייכים לאופו והם "בקשר עם משקיעים אחרים" (למרות ששום דבר לא הוכרז עד כה)

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152776 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151888 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: ravivorגאדג'טים16/03/152525 צפיות
אנחנו אוהבים אותם ולא מוכנים להיפרד מהם אפילו לרגע. אז לפחות בואו נפנק אותם (ואת עצמנו) בכמה תוספות שווה במיוחד.

מאת: רוני מיכאלגאדג'טים23/10/146062 צפיות
בעולם הטכנולוגי והמתקדם בו אנו חיים, כמעט הכל נעשה באמצעות מכשיר או מוצר אלקטרוני מסוים, כאשר כמעט שום דבר, מלבד לחיצה על כפתור ההפעלה, לא נעשה על ידינו.

מאת: אוהד ז.גאדג'טים27/02/148391 צפיות
מצלמות דרך לרכב נמכרות בשוק כבר משנת 2000 אך בתחילת העשור הנוכחי מכירתן החלה לתפוס תאוצה, בעיקר עקב מקרים שבהם נהגים שקיבלו דוחות לא מוצדקים הצליחו להוכיח את טעותו של השוטר ואת התנהגותו, ובנוסף הצליחו להוכיח את האמת במקרי תאונה. במאמר הבא נדבר על היתרונות ברכישת מצלמות רכב וניתן טיפים לרכישה נבונה ולשימוש נכון בהן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica