חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כמה היית משלם כדי לקרוא את מחשבות הלקוח שלך?

מאת: סיגלית פילץ ששוןשיווק09/03/20131063 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לכל אלו שהיו רוצים לקרוא את מחשבות הלקוח שלהם, חדשות טובות- עכשיו זה אפשרי!

עכשיו כבר אפשר לקרוא את מחשבות הצרכנים שלכם בנקודת המכירה, בבית, מול הטלוויזיה, מול שלט חוצות או מול המחשב ברשת הפייבסוק, הלינקדאין או האפליקציה הסלולרית החדשה שהעלו למכשיר האיפון שלהם.

שנים על גבי שנים מנסים חוקרים בתחום מדעי ההתנהגות ומדעי החברה להבין את ההתנהגות האנושית, את ההתנהגות הצרכנית, ומה בעצם מניע אנשים להחלטת קניה.

מסקנות המחקרים האלו, משמשים פרסומאים, קופירייטרים, אנשי מכירות ושיווק, מנהלים, קמעונאים וסיטונאים באשר הם.

 

כידוע מחקרים בתחומי מדעי ההתנהגות ומדעי החברה- המדעים הלא מדויקים- מוגבלים מעצם היותם כאלו אשר בוחנים התנהגויות אנושיות ועל כן רמת המובהקות והדיוק שלהם אינה מספקת ושלמה.

 

שנים קודח המוח האנושי ומנסה למצוא פתרונות לידע וודאי יותר. כלים טובים יותר לניתוח ההתנהגות הצרכנית ברמת דיוק גבוהה יותר. ואם אפשר אז למה לא בעצם ?

 

וכמו שלימדו אותי כשהייתי קטנה- כשמנסים אז גם מצליחים.

חדשות מעולם הפיתוחים הטכנולוגיים האחרונים מספרים לנו על טכניקת שיווק חדשה בה החלו לעשות שימוש משווקים ברחבי העולם.

 

שיטת הנוירו- מרקטינג:

השיטה עוסקת בניתוח תגובות מוח הצרכנים למגוון של גירויים הנוצרים במדיה, באינטרנט ובנקודות מכירה. בהתאם לתוצאות המתקבלות ניתן לעשות שינויים בתכנים ובחומרים השיווקיים השונים טרם חשיפתם בפני הצרכן הסופי ולהפכם להרבה יותר אפקטיביים.

 

השיטה יכולה לבדוק גם את מידת ההשפעה של עיצוב המוצר והמארז, כיצד אנו מושפעים ממיקום מוצרים בנקודות מכירה, איזה עיצוב של  אפליקציה סלולריות עובד טוב יותר, ואיזה פוסט מעורר סקרנות ושיתוף בפייסבוק.

בבסיס השיטה כובע מיוחד הכולל 64 אלקטרודות. הכובע מולבש לצורך המחקר על ראשו של הצרכן.

האלקטרודות המחוברות לכובע, מודדות ומנתחות, את רמת תשומת-הלב, המעורבות הרגשית והזיכרון של הצרכן הנבדק למגוון של פעילויות וגירויים שיווקיים. כמו כן מאפשרת השיטה למדוד רגשות וערכים שצפים ועולים כתוצאה מחשיפה לחומרים שיווקיים אל ואחרים.

אין ספק – עולם השיווק והפרסום הולך ומשתכלל. רמת המניפולציה על מוחו של הצרכן הולכת ומשתפרת, הצרכן הופך אסיר של השיטה אסיר של המטריקס.

וידוי אישי- חייבת להודות כי במהלך כתיבת מאמר זה התחלף ה"כובע" שלי כיועצת וחוקרת של ההתנהגות הצרכנית והתחלף לו עם ה"כובע" הצרכני שלי..

גם אני יוצאת לקניות, גם עלי מופעלת מניפולציה אין סופית.. מניפולציה שהולכת ומשתכללת.

ועכשיו שימו לב- זה משחק של הגדולים.

אז לאלו בצד המוכרים- אני אומרת: למדו את השיטה, חתרו להבנתה ועשו שימוש בהבנות חדשות כדי למקסם פוטנציאל מכירה.

לאלו בצד הצרכנים- אני אומרת: היו עירניים המניפולציות משתכללות.. חשבו פעמיים לפני קניה ואולי אז תמצאו את האיזון הנכון עבור הארנק שלכם.

מגדל בבל כבר אמרתי?

ושיהיה לכל הצדדים לעניין הזה בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סיגלית פילץ ששון
הישגים ייעוץ עסקי
מומחיות בתחום- ייעוץ שיווקי\ מיתוג עסקי\שיווק באינטרנט\יעוץ פיננסי  
sigalit@hessegim.co.il
נייד   054-5588169
http://www.hessegim.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סיגלית פילץ ששון

מאת: סיגלית פילץ ששוןשיווק ואסטרטגיה25/09/132610 צפיות
המאמר עוסק בסקירת כלים של קיצורי דרך משכנעים אותם יכולים המשווקים לתת לצרכנים., כלים אשר באמצעותם יוכלו לשכנע את הצרכן לבצע רכישה . מקורם של כלים אלו מתוך מודל שכנוע של תורת הפסיכולוגיה החברתית.

מאת: סיגלית פילץ ששוןמכירות02/08/131278 צפיות
המאמר מציג נקודת מבט נוספת של מאפיינים בהתנהגות אנושית אשר משפיעה גם על ההתנהגות הצרכנית שלנו. מאפיינים אלו חשובים עבור החלטות לגביי בחירת מוצרי קו קופה מנצחים

מאת: סיגלית פילץ ששוןעסקים קטנים ובינוניים28/06/131000 צפיות
המאמר בוחן את אפקטיביות ההשקעה בפרסום בגוגל אדוורדס (ממומן) לעומת השקעה בכתיבת תוכן שיווקי. הוצאה לטווח קצר לעומת השקעה לטווח ארוך ומשמעותה. מה עדיף לעסקים?

מאת: סיגלית פילץ ששוןצרכנות14/06/131159 צפיות
ילדים הם צרכנים לכל דבר- וכך מתייחסים אליהם המשווקים והמפרסמים. לאחרונה התפרסמו מחקרים מתחומי הצרכנות אשר מוצאים את הילדים כמקור משמעתי להשפעה על החלטות הקניה של הוריהם. המאמר סוקר כיצד על המשווקים לפעול גם בערוץ זה.

מאת: סיגלית פילץ ששוןטיפים שיווקיים23/04/131933 צפיות
המאמר סוקר נקודות בהתנהגות הלא רציונלית של הצרכן. החוקרים מצביעים על מוקדים רבים בהם הצרכן נוהג באופן שאינו מודע ובהתנהגות שאינה בהכרח כלכלית יותר עבורו בבואו לקבל את החלטת הקניה שלו. במאמר זה אתייחס לבעיית ה:Opportunity cost neglect של הצרכן שהיא בעצם- תסמונת הצרכן העצלן.

מאת: סיגלית פילץ ששוןצרכנות10/04/131119 צפיות
המאמר מציג היבטים נקודות תורפה בהתנהגות הצרכנית שלנו. מערכת שיקולים שאינה רציונאלית מעצם היותה מוגבלת ביכולות אנושיות

מאת: סיגלית פילץ ששוןניהול16/02/131084 צפיות
המאמר מציג את עקרון פארטו (חוק ה-20 80 ) כדרך לניתוח איתור וניהול לקוחות מפתח עבור העסק. דרך אשר נמצאה כיעילה להשקעה של "כסף קטן" ויצירת "כסף גדול".

מאמרים נוספים בנושא שיווק

מאת: קורן דורשיווק06/07/222350 צפיות
כיצד ניתן לשווק בפייסבוק עם הכלים המתקדמים שיש היום בדפים עסקיים בפייסבוק? טיפים חשובים

מאת: nirשיווק24/06/213587 צפיות
הקמת אתר עסקי בפייסבוק הינו כלי מצוין המאפשר לכם לפרסם את עצמכם ולהגיע אל קהלים חדשים, המחפשים אחר המוצר או השירות אותו אתה מציע ולשמר את הלקוחות הקיימים שלכם.

מאת: ישראל רף שיווק31/05/213761 צפיות
העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים במארזי שי, עציצים ממותגים, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם עם מסר ממותג בעציץ להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: שלום כהןשיווק02/05/175460 צפיות
אף יום הולדת אינה שלמה בלי מסיבה נחמדה, קטנה או גדולה, שמאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה וגם לחגוג את שעתיד לבוא.

מאת: שלום כהןשיווק16/11/162613 צפיות
מעבר דירה זה בדרך כלל מסוג אותם הדברים שמאוד לא קל להתמודד איתם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל את ההחלטה ולמצוא את הדירה שאליה עוברים, ומייד לאחר מכן מתחילה העבודה. צריך למיין את החפצים, כי איזה זמן טוב יותר יש מאשר מעבר הדירה כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משמש אתכם?

מאת: שלום כהןשיווק28/08/162953 צפיות
זה לא משנה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אם יש לכם עסק קטן או גדול. כיום כל עסק שרוצה להצליח חייב שיהיה לו לוגו מתאים אשר ישדר על הגל של השירותים שהעסק בוחר להעניק לשירותיו. כך שאם יש לכם מסעדת דגים לדוגמה, תצטרכו כמובן לדאוג לכך שהלוגו ישדר על הקונספט הזה, תוכלו לעצב לוגו בהשראה של ים או כזה שמופיעים בו דגים. האפשרויות הינן רבות למדי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מבחינתכם.

מאת: SEOMANשיווק25/05/162066 צפיות
אפילו מתנות קטנות לעובדים עשויות לשווק את העסק שלכם בצורה מעולה ולשלב חוויית יחסי עובד מעביד נפלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica