חפש מאמרים:
שלום אורח
11.12.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השקעה או הוצאה? – יצירת ערך ללקוח באמצעות תוכן

תקציב הפרסום של העסק הוגדר. איפה להשקיע את הכסף? סיפוק מידי או השקעה לטווח ארוך?

עסקים קטנים ואפילו אלו הבינוניים מתקשים לקבל החלטה.

תקציבם מוגבל ואף קטן ברב המקרים וההחלטה אינה פשוטה. איזה ערוץ פרסום יניב תוצאות טובות יותר ביחס של עלות לעומת תועלת?

קידום ממומן בגוגל או כתיבת תוכן שיווקי לרשת האינטרנט?

קידום ממומן ב ADWARDSGOOGLE - נחשב לכזה אשר מייצר עבור העסק תוצאות מידיות (גם אם אינן תמיד איכותיות).

כתיבת תוכן שיווקי לפרסום ברשת לעומת זאת- נחשב בעייתי מכיוון שלא ניתן לאמוד את תרומתו לעסק בטווח הקצר.

אז הוצאה או השקעה ?

פרסום ב- Google Adwords נחשב הוצאה על פי פרמטר תרומתו לעסק בטווח הארוך. שהרי ברגע  שהעסק מפסיק להזרים כסף לגוגל, מפסיקה תנועת הלידים אליו.

לעומת זאת- מידע שהוא תוכן רלוונטי ללקוח ואשר פורסם ברחבי הרשת, נחשב השקעה לטווח ארוך. הוא מייצר לויאליות של הלקוח לעסק, הוא "תופס" תשומת לב צרכנים, והוא נשאר ברשת ומאפשר לעסק מיצוב של מומחה בתחום עיסוקו- מיצוב אשר מייצר עבורו לידים ולקוחות לאורך זמן.

קבלת החלטות בעידן "החדש"- עידן האלפיים, מבוססת רבות על חיפוש מידע ברחבי האינטרנט. כך אנו בוחרים סרט, מכשיר טלפון, מכשיר טלוויזיה, לימודים, רכב, בגדים ואפילו שמלת כלה. הרשימה רק הולכת ומתארכת.

שאלו את עצמכם מה היו ההחלטות האחרונות שעשיתם בהקשר של רכישה כלשהי, וחשבו האם ביצעתם איסוף מידע מוקדם באמצעות האינטרנט.

ובכן, כך עושים גם הלקוחות שלכם. אלו מחפשים מידע ברחבי הרשת על מנת לבחור מוצרים, להכיר את המגוון הקיים ואת הספקים הרלוונטיים. הם עושים זאת כמוכם, על מנת לתמוך את החלטתם טרם קבלתה.

מכאן- שאם לא תהיו שם לא תהיו קיימים עבורם.

כשהלקוח מחפש מידע, רצוי שתהיו שם על מנת לתת לו אותו. רצוי שתהיו שם עם מידע מקצועי ועדכני, מידע שיוסיף ללקוח ורצוי שיהיה ייחודי ושלכם.

זוהי בעצם אסטרטגיה שיווקית אשר נקראת INBOUND MARKETING

INBOUND MARKETING היא: אסטרטגיה שיווקית אשר פועלת באמצעות כתיבת תוכן המציע מידע בעל ערך שימושי ללקוחות העסק. תכנים אלו מפורסמים ברשת האינטרנט. התוכן יכול להתפרסם באמצעות: webinar, ניוזלטר, פרסום מאמרים, בלוג, ספר אינטרנטי- e-book, ועוד..

מטרתם של אלו- ליצור חשיפה לעסק ולמצבו כמומחה בתחום עיסוקו.

השיווק באמצעות האינטרנט הופך בשנים האחרונות מרכזי וחשוב כערוץ פרסום אפקטיבי כמעט עבור כל תחום עסקים.

בבחינת תקציבי הפרסום של העסק וקבלת החלטה כיצד לחלק את תקציב הפרסום, רצוי להשקיע חלק מתקציב הפרסום בהשקעה לטווח ארוך- יצירת תוכן שיווקי בעל ערך ללקוח כך שייצור לעסק נכסים מניבים לאורך זמן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סיגלית פילץ ששון
הישגים ייעוץ עסקי
מומחיות בתחום- ייעוץ שיווקי\ מיתוג עסקי\שיווק באינטרנט\יעוץ פיננסי  
sigalit@hessegim.co.il
נייד   054-5588169
http://www.hessegim.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סיגלית פילץ ששון

מאת: סיגלית פילץ ששוןשיווק ואסטרטגיה25/09/131610 צפיות
המאמר עוסק בסקירת כלים של קיצורי דרך משכנעים אותם יכולים המשווקים לתת לצרכנים., כלים אשר באמצעותם יוכלו לשכנע את הצרכן לבצע רכישה . מקורם של כלים אלו מתוך מודל שכנוע של תורת הפסיכולוגיה החברתית.

מאת: סיגלית פילץ ששוןמכירות02/08/13697 צפיות
המאמר מציג נקודת מבט נוספת של מאפיינים בהתנהגות אנושית אשר משפיעה גם על ההתנהגות הצרכנית שלנו. מאפיינים אלו חשובים עבור החלטות לגביי בחירת מוצרי קו קופה מנצחים

מאת: סיגלית פילץ ששוןצרכנות14/06/13682 צפיות
ילדים הם צרכנים לכל דבר- וכך מתייחסים אליהם המשווקים והמפרסמים. לאחרונה התפרסמו מחקרים מתחומי הצרכנות אשר מוצאים את הילדים כמקור משמעתי להשפעה על החלטות הקניה של הוריהם. המאמר סוקר כיצד על המשווקים לפעול גם בערוץ זה.

מאת: סיגלית פילץ ששוןטיפים שיווקיים23/04/131105 צפיות
המאמר סוקר נקודות בהתנהגות הלא רציונלית של הצרכן. החוקרים מצביעים על מוקדים רבים בהם הצרכן נוהג באופן שאינו מודע ובהתנהגות שאינה בהכרח כלכלית יותר עבורו בבואו לקבל את החלטת הקניה שלו. במאמר זה אתייחס לבעיית ה:Opportunity cost neglect של הצרכן שהיא בעצם- תסמונת הצרכן העצלן.

מאת: סיגלית פילץ ששוןצרכנות10/04/13668 צפיות
המאמר מציג היבטים נקודות תורפה בהתנהגות הצרכנית שלנו. מערכת שיקולים שאינה רציונאלית מעצם היותה מוגבלת ביכולות אנושיות

מאת: סיגלית פילץ ששוןשיווק09/03/13612 צפיות
המאמר עוסק בטכניקת שיווק חדשה: הנוירו-מרקטינג. טכניקה אשר מאפשרת למשווקים ניתוח תגובות מוח הצרכנים למגוון של גירויים הנוצרים במדיה, באינטרנט ובנקודות מכירה.

מאת: סיגלית פילץ ששוןניהול16/02/13647 צפיות
המאמר מציג את עקרון פארטו (חוק ה-20 80 ) כדרך לניתוח איתור וניהול לקוחות מפתח עבור העסק. דרך אשר נמצאה כיעילה להשקעה של "כסף קטן" ויצירת "כסף גדול".

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: רונית אלפסיעסקים קטנים ובינוניים02/08/19593 צפיות
האם לעבוד מהבית או לשכור משרד? לחלקנו התשובה ברורה, יש המעדיפים לעבוד מהבית ויש שעבורם הנושאר טאבו והם חייבים משרד. להלן טיפים שיסייעו לכם לבחור את המשרד האולטימטיבי עבורכם.

ענף שירותי האחסנה הוא תחום רחב של אחסון ציוד לעסקים, אחסון תכולת דירה, השכרת מכולות או אחסנה במכולות. היכן, כמה ומה כדאי לבדוק קודם.

מאת: gal ganonעסקים קטנים ובינוניים01/07/18288 צפיות
כאשר אנחנו נוסעים נסיעה ארוכה או נסיעה ליעד קרוב יותר הדבר האחרון שאנחנו רוצים שיקרה הוא שיהיה לנו תקר בגלגל. תקר בגלגל יכול לשבש את לוח הזמנים שלנו ולהפוך את סדר היום שלנו לכזה שיש בו הרבה אי נעימות ועיכובים. במקרה שיש לנו תקר בגלגל אנחנו לא צריכים להתאמץ ולהזיע עד שנצליח להחליף לבד את הגלגל ולתקן אותו. כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה להזמין שירות החלפת גלגל כזה שאנשי מקצוע יבואו לכל מקום בו אנחנו תקועים ויחליפו לנו באופן מהיר ומאוד נוח את הגלגל עם התקר לגלגל קבע חדש שיוכל לשמש אותנו במשך זמן רב.

מאת: תמריץ לעסקיםעסקים קטנים ובינוניים05/01/18445 צפיות
המאמר מפרט מגוון תמריצים ודרכים לקידום המכירות של חנויות פרטיות במרחב הקמעונאי.

מאת: דניאל קולעסקים קטנים ובינוניים07/11/17749 צפיות
איך בוחרים נכון חברת הובלות? הבחירה הנכונה תהיה חברה מקצועית, אמינה ואחראית, חברה עליה תוכלו לסמוך בעיניים עצומות. אם אתם מחפשים חברת הובלות כזאת, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו. כחברת הובלות מובילה בעלת מוניטין אנו מחזיקים בכל הציוד החדיש הדרוש לביצוע כל סוגי ההובלות, רישיונות, רכבי הובלה תקניים וצוות עובדים מקצועי, מסור ואדיב.

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים07/08/17640 צפיות
כיום ניתן לדבר על ערך נתפס מול ערך ריאלי של מוצר או שירות עבור לקוח. ההבדל או הפער בין שני אלה עשוי לרוב להיות בעל השפעה מכרעת על תהליך המכירה. קיים צורך בגישת מכירות שונה, כזו שנותנת ללקוח ערך מוסף אמיתי שמתאים לתפיסת עולמו. ראשית, הערך-המוסף האמיתי של מוצרים ושירותים רבים מוטל בספק. סקרים מראים שלמעלה מ- 78% מהחברות כיום איננן מבדילות ולכן גם אינן מספקות את הערך שאותו לקוח ציפה לו. האחוז הגבוהה הזה נובע בעיקר כי חברות מתעניינות בדבר אחד. האם נשיג יעדים? איך יושפעו התוצאות העסקיות? ופחו

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים27/07/17792 צפיות
רק 59% מצוותי מכירות משיגים מכסות, 47% מאבדים מההצעות עקב "חוסר-החלטה" של לקוחות מחזור מכירה ארוך. היקף העסקאות הממוצע מצטמצם, כמעט 50% כאשר חברות צריכות לשפר את יעילות תהליך המכירה ויכולת של מחלקת מכירות לשפר מכירת מוצרים משלימים או תחליפיים או משדרגים. יוזמות רבות לשיפור יעילות המכירות אינן עונות על הציפיות של הלקוחות ומנגד סגנון של מכירות "מסורתיות" כמו תהליך מכירה מבוסס D2D, כבר אינן מספקות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica