חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מזרן קפיצים? שיקפצו לך!

מאת: Eli Levyשינה 20/03/2013704 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
מזרן קפיצים? שיקפצו לך!

לעתים נדמה שמזרן קפיצים הוא הגשמת החלום הגדול כיוון שהמחשבה על הקפיץ שמחזיק את הגוף ושומר על צורתו נדמית מושלמת אולם, אין זה מחייב שמזרן קפיצים תמיד יהיה מושלם עבור כל אחד שכן יש חומרים נוספים שיכולים לעשות בדיוק את אותה העבודה.

עדיין, מזרן הקפיצים כן יתאים לילדים למשל, שנוטים להשתמש במזרן גם כטרמפולינה להרגעת עצביהם שנמתחו בגן הילדים או בבתי הספר.

מזרן קפיצים, איך זה עובד?

הקפיץ הוא סליל מתכת שאוגר בתוכו אנרגיה, אנרגיה מכנית, שהיא גלגול של אנרגיה אלסטית. כשהקפיץ מחוזק משני קצותיו הוא ישמש כבולם זעזועים, כמו הקפיצים שמורכבים במכונית, באופנוע או במכונת כביסה. במכשירים האלה הגוף שנתמך על ידי הקפיץ הוא צר. לעומתו, קפיץ שמחוזק רק בקצה אחד שלו ישמש לשמירה על שיווי משקל של גוף רחב. לכן, במזרנים, מורכבים קפיצים רבים שכל אחד מהם מחוזק רק בתחתית המזרן וביחד עם שומרים על שיווי המשקל של המזרן עצמו ועל זה של השוכב עליו.

ישנן שתי שיטות להרכבת הקפיצים במזרן. באחת, הקפיצים מחוברים ביניהם ודואגים לחלוקת משקל נכונה של הגוף הישן. בשניה, כל קפיץ מונח בתוך שרוול של ספוג או של בד וכולם קשורים אחד לשני בשורה. המבנה הזה דואג לכל שטח בגוף לחוד, שכן כל קפיץ מתכווץ באופן עצמאי. לשיטה השניה קוראים קפיצים מבודדים ואילו הראשונה נקראת קפיצים משולבים.

הקפיצים המשולבים יתאימו יותר לחמת הזעם של הילדים שהוזכרו למעלה ואילו קפיצים מבודדים יתאימו לאדם הממוצע. מסתבר שבישראל רוב המזרנים שנרכשים הם מזרני קפיצים אבל אין בכך כדי להוריד מן היתרונות של המזרנים האחרים, העשויים גומי או ספוג. מזרן המתאים לקונה הוא המזרן שנוח לו והטכניקה בה מיוצר כל מזרן לא אמורה לעניין אותו, למרות שכצרכנים אנחנו אוהבים לבצע קניות שגורמות לנו להרגיש חכמים.

בריאות היא ענין אישי

ובהמשך לתחושת הצרכנים, הביטויים שנילווים לעתים לרכישת מזרנים כמו המזרן הבריא ביותר עבורך או מזרן שיבטיח לכם שינה בריאה הם ביטויים לקידום שיווק ותו לא. הנוחות, בסופו של דבר, היא הנכונה.

 



תגיות המאמר: מזרנים, מזרן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Eli Levy

מאת: Eli Levyהדברה14/10/132519 צפיות
תיקנים ונמלים בקיץ? מעופפים? ברחשים? יתושים וזבובים? מי מאיתנו לא חווה באופן אישי את טרדות הקיץ?ומה בנוגע למכרסמים- חולדות? עכברים? הדברה מקצועית אמנם מספקת לנו איכות חיים, אולם בנוסף לנוחות ולאיכות היא מספקת גם אלמנט בריאותי –תברואתי.

מאת: Eli Levyאדריכלות פנים14/10/133195 צפיות
המכנה המשותף לכל מטבחי היוקרה הוא באיכות חומרי הגלם מהם הם עשויים, בתכנון העיצוב שלהם, וביכולת שלהם להיות מותאמים ללקוח באופן אישי, בהתאם לצרכיו, לסגנון החיים שלו ולשימושי המטבח עבורו (בנוסף לשימוש הסטנדרטי).

מאת: Eli Levyניקיון30/05/132546 צפיות
ללא קשר לגילכם או לסגנון החיים שלכם, אתם חיים ומתמודדים עם אבק ועם לכלוך. בין אם אתם חובבי ניקיון מושבעים ובין אם אתם לא מאלו שמקפידים במיוחד, כך אך כך, בית דורש ניקוי ותחזוקה שוטפת.

מאת: Eli Levyקידום אתרים29/05/132481 צפיות
בכדי שאיש מקצוע העוסק בקידום אתרים יוגדר, ובצדק , מומחה קידום אתרים, עליו לשלוט היטב בכל הלוגיסטיקה והמדיניות שמתרחשת מאחורי הקלעים ברשת. כשאנו מדברים על מומחה קידום אתרים אנחנו מתכוונים לאיש מקצוע היודע לקדם את האתר שלנו בגוגל

מאת: Eli Levyקידום אתרים29/05/132405 צפיות
רבים שוגים בשעה שהם חושבים שאם הם יטמיעו לינקים לאתר שלהם בכל מיני אינדקסים שבגוגל, אזי הם יזכו לצפות באתר שלהם בעמוד הראשון שלו. ימים אלו חלפו מזמן.

מאת: Eli Levyבניין ואחזקה - כללי29/05/132533 צפיות
מי מאיתנו לא חווה סתימה בכיור או בשירותים? המים לא מתנקזים ? מציפים את הכלים הסניטאריים? משאירים לנו לכלוך דבוק לדפנות ועוד לא דיברנו על הריחות הלא נעימים המלווים לכל העניין. אין ספק שהדבר האחרון...

מאת: Eli Levyפרסום28/05/132509 צפיות
במידה ואתם מעוניינים בצבעוניות רבה אשר תשתקף מהמדבקות של החברה שלכם, מומלץ לכם לעשות שימוש במדבקות מסוג פרוצס, כלומר המדבקות הצבעוניות. מדובר על שמונה תחנות של צבע אשר מביאות את המדבקה לרמה גבוהה מאד של פרזנטציה ייצוגית

מאמרים נוספים בנושא שינה

מאת: דוד כהןשינה 01/10/161547 צפיות
אין דבר מעצבן יותר מלישון כאשר בין הזוג נוחר. אבל לא רק אנחנו סובלים אלא גם הוא. תסמונת דום נשימה בשינה מזיקה ומצביעה על בעיה רפואית הדורשת טיפול.

מאת: אפרתשינה 28/05/152978 צפיות
הפרעות שינה יכולות לשבש מאוד את איכות החיים, במיוחד אשר סובלים מן בעיות של הפרעות שינה באופן קבוע. לרוב, מי שסובל זמן מסוים מן הפרעות שינה נשלח על ידי הרופא המטפל שלו או על ידי רופא המשפחה להשגחה במרפאת שינה. במרפאה זו האדם ישן את הלילה כשהוא מחובר למכשירים שונים. כך בהשחתם של רופאים ואחיות ניתן לבסוף לגלות את הסיבה הרפואית הגורמת לבעיה של הפרעות שינה. לעתים הפרעות שינה נוצרים כתוצאה מעין קשיים לנשום במהלך הלילה מה שגורם לנחירות.

מאת: רובי אוזןשינה 06/04/151893 צפיות
כמה פעמים מצאתם את עצמכם ערים באמצע הלילה? מתהפכים מצד לצד, קמים ומתהלכים ברחבי הבית ועדיין מתקשים להירדם. הפרעות שינה מלוות רבים מאיתנו במהלך השבוע. מחקרים רבים מראים כי אחוזים גבוהים באוכלוסייה הבוגרת סובלים מהתופעה אשר פוגעת בתפקוד היומיומי וגורמת לנו לחוש תשושים ועייפים במהלך היום.

מאת: רובי אוזןשינה 23/02/151641 צפיות
רבים מאיתנו סובלים מכאבי גב וצוואר הנגרמים מסיבות שונות. במקרים שכאלה בחירת מזרן היא החלטה חשובה אשר תשפיע באופן ישיר גם על איכות השינה וגם על רמת הכאב. מזרן נוח הוא עניין של פרספקטיבה המשתנה בין אדם לאדם על פי הרגלי עבר ומבנה גופני. בחירת מזרן היא איננה החלטה שאנו עושים כל יום, לכן חשוב לבדוק את הנושא לעומק, להשוות בין סוגי המזרנים, להתנסות ורק בסוף להחליט. רבים מהמומחים לעמוד השדרה טוענים כי לקימורי גב שונים, מחויבת תמיכה שונה.

מאת: מלטוניןשינה 15/06/144542 צפיות
זמן השינה לו אנחנו זקוקים בנוסף לזמן השינה שאנחנו למעשה ישנים, משתנה במהלך שנות חיינו, כאשר הורמון המלטונין מהווה מרכיב חשוב בתהליך.

מאת: Daniel.Bשינה 20/05/144928 צפיות
כמעט כל מי שנוחר מכיר את התופעה הזאת: התעוררות בבהלה באמצע הלילה שנובעת מתחושת מחנק נוראית שמחייבת אתכם לחפש אחר אוויר לנשימה. אם זה קורה לכם הרבה פעמים בלילה, יכול מאוד להיות שאתם צריכים סיפאפ.

מאת: מלטוניןשינה 20/02/148674 צפיות
מלטונין בא לשקף למוח ולשאר איברי הגוף את שעות החשיכה במהלך היממה, כמו גם את עונות השנה וכל זאת בהתאם לזמן ולמקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica