חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה משמשת מערכת דיוור אלקטרוני

מאת: אלעד אוחנהדיוור אלקטרוני24/03/2013981 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מערכת דיוור אלקטרוני מהווה כיום שיטה יעילה מאוד לקידום שירותים, מוצרים וחברות ישירות לתיבות הדואר האלקטרוני של לקוחות קיימים ופוטנציאליים. קשה מאד למצוא היום חברה בעלת אתר שלא מאפשרת ללקוחותיה או לגולשים שנכנסים במקרה לאתר להכניס את כתובת המייל שלהם לרשימות התפוצה ולאפשר עדכונים שוטפים דרך מערכת דיוור אלקטרוני קבועה. חברות רבות משתמשות בשיטה זו לפרסם מבצעים, הגרלות ופרסים, לעדכן את הלקוחות בדבר מוצרים ושירותים חדשים ולפעמים אפילו כדי לשלוח שנה טובה או ברכת חג שמח. חברות תוכן עושות שימוש קבוע בשירותי דיוור אלקטרוני כדי לשלוח ניוזלטרים עם מידע ומאמרים.

במאמר זה נפרט עבורכם את האפשרויות הרבות הגלומות בתוך שיטת הדיוור האלקטרוני:

מערכת דיוור אלקטרוני למטרת עדכונים -  מערכות הדיוור האלקטרוני מאפשרות לחברות רבות, לנותני שירות, למוסדות ממשלתיים ולכל מי שרוצה לשמור על קשר רציף עם לקוחות פוטנציאליים וקיימים על מה שקורה במסגרת בה פועלים. חברה מסויימת שרוצה לעדכן בדבר פיתוחים חדשים יכולה לשלוח דיוור אלקטרוני לכל רשימות התפוצה שלה ולעדכן על מצב הפיתוח, חברה אחרת שיש לה מוצר חדש ומיוחד יכולה להפיץ פרסום ראשוני על הנושא וחברות יחסי ציבור שרוצות לקדם אירוע כלשהו מפיצות הזמנה לאירוע בלחיצת כפתור אחת.

דיוור למטרת הכרות ראשונית עם החברה - דיוור אלקטרוני הוא חלק בלתי נפרד ממערכת השיווק של חברה או בית עסק. דיוור בהפצה לרשימות תפוצה שנקנות מחברות המספקות את השירות הזה או לאחר איתור כתובות מייל בשיטות אחרות,  מאפשר להציג את החברה לנמענים החדשים ולגרום להם דרך ניסוח אטרקטיבי ללחוץ על הקישור ולהיכנס לאתר החברה.

דיוור למטרות פרסום מבצעים והטבות
- חברות גדולות כמו רשתות שיווק מזון, מותגי אופנה גדולים, חברות הסלולר וחברות התיירות מוציאות באופן קבוע ניוזלטרים שכוללים בתוכם פרסום על מבצעים והטבות מיוחדות הניתנים לחברי המועדון או לכל לקוחות הרשתות באופן שבועי או חודשי. דיוור זה מאפשר ללקוחות להתעדכן לפני כולם במבצעים החמים של הרשת בה הם קונים ולאנשי הרשת ליצור טריגר לקנייה דווקא אצלם.

דיוור למטרות רישום חברים חדשים במועדון לקוחות - אין היום חברה גדולה שאין לה כרטיס מועדון לקוחות שמציע הנחות והטבות. רוב חברי המועדון נרשמים דרך האתר ודרך רישום בחנויות או במוקדי השירות. לצד אלו שנרשמים בעיניים עצומות ישנם רבים שפונים דרך האתר בבקשה לקבלת מידע. זוהי הזדמנות נהדרת להכניס אותם למועדון הלקוחות של החברה. דיוור ישיר לכל אותם מתעניינים יכול להביא לצירופם בקלות למועדון הלקוחות מבלי לעשות שום פעולה שיווקית חודרנית. מייל משכנע, סוחף וכולל הטבות מספקות יכול להגדיל את מועדון הלקוחות שלכם בגדול.

כל השימושים האלו בשיטת דיוור אלקטרוני ישיר מוכיחים עד כמה קל ופשוט להפיץ את השירות או המוצר שלכם לאנשים רבים ככל האפשר מבלי להוציא על כך סכומי כסף גבוהים ולהשקיע בשיווק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד אוחנה

מאת: אלעד אוחנההשוואת מחירים23/11/195509 צפיות
שאלה נפוצה העולה במוחותיהם של אלו העומדים בפני רכישת מטבח חדש היא – היכן לבצע את ההזמנה: האם ראוי יותר לעשות זאת אצל נגר מנוסה ומיומן, או לחילופין – דרך חברת מטבחים גדולה ומוכרת

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195875 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192028 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: אלעד אוחנהיזמות עסקית28/08/191675 צפיות
להוביל עסק להצלחה ולרווחיות זו משימה מאתגרת. אומרים שאין מעלית לקומת ההצלחה ושחייבים לעלות במדרגות. צודקים! אבל בפורמט של זכיינות תוכלו לעלות במדרגות מהר יותר, ואפילו לדלג על חלקן בדרככם אל ההצלחה העסקית עליה אתם חולמים.

מאת: אלעד אוחנהבניין ואחזקה - כללי27/07/141399 צפיות
אחת ההתלבטויות הגדולות של כל מי שרוצה להקים פרגולה בחצר הבית או במרפסת היא באיזה חומר גלם לבחור – האם כדאי לבחור פרגולות עץ או אולי להקים פרגולה העשויה מאלומיניום. במאמר זה ננסה להציג את היתרונות והחסרונות של כל חומר גלם ולעזור לכם לבצע החלטה שמתאימה לכם ולבית שלכם.

מאת: אלעד אוחנהחיות מחמד22/06/144635 צפיות
פרו פלאן מזון לכלבים הוא מזון שתוכנן על ידי מדענים ותזונאים מומחים לבעלי חיים ולכלבים בפרט, כדי להעניק לכל כלב את המזון המתאים ביותר לפיזיולוגיה שלו ולצרכיו.

מאת: אלעד אוחנהבעלי חיים - כללי06/06/141492 צפיות
הכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם ואם הוא חי איתו באותו הבית והוא חלק מהמשפחה, חשוב להקדיש מחשבה גם לבחירת המזון הטוב ביותר עבורו, ממש כמו שאנחנו משקיעים מחשבה במזון שאנחנו מכניסים לפה שלנו.

מאמרים נוספים בנושא דיוור אלקטרוני

מאת: דודישדיוור אלקטרוני06/12/142426 צפיות
מערכות דיוור אלקטרוני נמצאות איתנו כבר כמה שנים טובות. בהתחלה חשבנו ששיווק דרך אימייל הוא קל, כל מה שאנחנו צריכים זה להתחבר למערכת דיוור אלקטרוני, לשרבט כמה משפטים אודות החברה שלנו או אודות מוצר נפלא שהתחלנו למכור, והלקוחות ינהרו אלינו כמו מוסלמים המגיעים למכה בעת החאג'.

מאת: אלעד ציוןדיוור אלקטרוני08/12/138328 צפיות
כיצד לשווק נכון באימייל?

מאת: מיכאל רומנסקידיוור אלקטרוני16/09/132457 צפיות
כדי להצליח ולשמור על רלוונטיות בעולם התחרותי של היום, עסקים וארגונים לא יכולים להרשות לעצמם לקפוא על השמרים. כדי לשמור על פלח שוק וגם כדי להגדיל מכירות חשוב לשמור על קשר עם לקוחות קיימים ולמצוא כל העת לקוחות חדשים. למרבה המזל, הטכנולוגיה המודרנית מאפשרת לעשות כל זאת ואף יותר באמצעי מתוחכם של שליחת מיילים בכמויות. עם זאת, חשוב לעשות זאת נכון ועדיף לצורך כך לעבוד עם המקצוענים בתחום.

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני10/09/132077 צפיות
אם אתם עובדים יחד עם עוד הרבה אנשים ואין לך זמן להעביר לכולם את אותה הודעה בטלפונים, תוכלו לעשות זאת באמצעות מערכת ניוזלטר הטובה מכולן. אין אפשרות אחרת, כי זו הדרך הטובה והקלה ביתר עבורכם, כך שלא תצטרכו לבזבז זמן. אין ספק כי מערת ניוזלטר הנה אקטיבית ובעלת יתרונות כל כך רבים כך שכל אחד צריך שתהיה לו מערכת ניוזלטר איכותית ושימושית. אל תפספסו את הדבר הטוב ביותר עבורכם, כי מערכת ניוזלטר יכולה לתרום לכם רבות.

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני10/08/132314 צפיות
התדירות בה אנשים כיום פותחים את תיבת הדואר האלקטרוני שלהם על מנת לבדוק הימצאותן של הודעות חדשות, עקפה מזמן את התדירות בה נפתחת תיבת הדואר שבחזית הבית. הקידמה הטכנולוגית גרמה לכך שכל אדם מחובר כמעט בכל שעות היממה אל האינטרנט ואל הדואר האלקטרוני שלו, ואף האובססיביות לשאלה ''האם חיפשו אותי?'' גורמת לכך שקיום דואר חדש נבדק תכופות

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני08/07/132180 צפיות
כל אחד שחי במאה הנוכחית שמע על ניוזלטר. וזאת מאחר שניוזלטר הפכה לאחת משיטות השיווק המובילות. עם מערכת ניוזלטר תוכל להגיע תוך שניות כמו אס אמ אס לכמות נכבדת של לקוחות תוך פרק זמן קצר, לכן חשו להשתמש במקביל לניוזלטר גם בדיוור אלקטרוני מחירים.

מאת: אורי ממוןדיוור אלקטרוני02/07/132005 צפיות
שיווק באימייל הינו מהאמצעים היעילים והרווחיים ביותר שקיימים ברשת באינטרנט, ומהווה מרכיב מהותי בכל אסטרטגיית שיווקית המתמקדת במדיום זה. במאמר זה נעסוק בדרכים הנכונות לשווק באימייל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica