חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד עושים שיפוץ דירה וחוסכים בכסף?

מאת: רונן חזישיפוצים10/04/2013683 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיצד עושים שיפוץ דירה וחוסכים בכסף?

החלטת מהות השיפוץ

שיפוץ דירות הוא תחום נרחב וכולל בתוכו גוונים רבים של עבודה ועשייה. ניתן לומר כי שיפוץ דירות יכול להתחלק לשתי קטגוריות ראשיות והן שיפוץ דירות על מנת להעלות את רמת החיים למתגוררים בה (ולצרכי מכירתה והעלאת שוויה) והקטגוריה השנייה הינה שיפוץ דירות למטרת מניעת סיכונים ומכשולים העלולים לגרום לנזק גופני לשוהים בבית.

אם התקציב שלכם למטרת שיפוץ דירות הינו מוגבל אז חשוב מאוד ראשית כל לבצע רשימה מסודרת של כל הליקויים אשר תמצאו בבית (ולא לפסוח על אף אחד מהם!) על מנת שראשית כל- דירתכם תהיה בטוחה בעבורכם. לאחר שערכתם רשימת ליקויים שימו לב האם אתם עדיין עומדים בתקציב? האם יש לכם עודף תקציב שייתן לכם להמשיך להתקדם ולשפץ גם חלקים מהדירה למטרות נוי?

לאחר שקיבלתם תמונת מצב עדכנית, עליכם להחליט מהי מהות השיפוץ אותו אתם מתכננים לעשות בבית. כאשר ישנה רשימה מסודרת ומטרת על לתוכנית העבודה תוכלו לעמוד בתקציב הנתון.

חלוקת התקציב לפי סדר עדיפויות

שיפוץ דירות כאמור הוא עניין של תקציב, וחשוב מאוד לעמוד על כך שלא תוציאו יותר ממה שתכננתם- בניגוד לקלישאה הידועה אין זה חייב להיות כך!

כאשר בידיכם יש את מלוא הסכום של השיפוץ החליטו מהו סדר העדיפויות שלכם בנוגע להוצאות.

אם יש לכם מפגעים מסוכנים בבית כמו מדרגות רופפות, מרפסת ללא מעקה או שקעים חשופים מיותר לציין כי הם הראשונים בסדרי העדיפויות. כאשר עניין שיפוץ דירות מגיע להחלטות של אסתטיקה ונוי זה כבר לשיקולכם, אולם חשוב כי תדעו כי לעיתים ישנה החלטה של עריכת שיפוץ יקר יחסית כגון החלפת קרמיקה לאמבטיה כנגד שיפוצים קטנים (כמו צביעת דירה) אשר יכולים להיכנס באותו הסכום וכל שעליכם לעשות הוא להחליט מהי הבחירה של השיפוץ אשר תעשה לכם טוב על הנשמה  ולא תתחרטו עליה בדיעבד.

אם אתם מתקשים בחלוקת סדרי עדיפויות ניתן תמיד  לקבל ייעוץ מקצועי מאנשים אשר התמחותם היא שיפוץ דירות, הם יוכלו פעמים רבות להאיר את עיניכם בנוגע לדברים אשר ייתכן כי לא שמתם לב אליהם בעבר  ויכולים להיות קריטיים מאוד ולהשפיע על החלטותיכם.

צביעת הדירה

צביעת דירה אינה חייבת להיות משימה יקרה. חשוב לדעת כי על ידי בחירת צבעים איכותיים וזולים ניתן יהיה ליהנות מתוצאה יוקרתית וטובה לא פחות מאשר צביעת דירה אשר נעשתה על ידי צבעים יקרים מאוד. על מנת לקבל צביעה מקצועית ובחירה טובה של צבעים זולים מומלץ לפנות לשירותי צביעת דירה אשר יעשו בעבורכם את העבודה על הצד הטוב והמקצועי ביותר וכולם יהיו מרוצים עד מאוד.

בחרו את השיפוצניק הראוי

שיפוץ דירה הינו משימה מורכבת עד מאוד, וידוע כי על מנת להוציא תוצאות טובות מהשיפוץ מומלץ מאוד לעבוד יחד עם אנשי מקצוע אשר מבינים בתחום ויוכלו לתת לכם את עצתם וטיפים כיצד לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

חשוב מאוד לדעת כי פעמים רבות בחירה מוצלחת של איש מקצוע יכולה לחסוך לכם כספים רבים. שיפוץ דירה ככלל, כרוך בהוצאות, ודרך טובה לתעל את כספי ההוצאות של שיפות דירות היא מציאת איש מקצוע אמין אשר יבצע את העבודה ללא רבב ויחסוך מכם בעתיד את הטרחה הכרוכה בתיקון עבודות לא מקצועיות אשר מסיבות לדירה לא רק נזק כלכלי (כי אז הרי גם צריך לקרוא לאיש מקצוע חדש) אלא גם לעיתים נזקים חמורים מאוד בתשתיות הבית אשר לא תכננתם בכלל לפגוע בהם.

אם "יש לכם את זה" ומלאכת שיפוץ דירות אינה מהווה עליכם איום ניתן בהחלט לחסוך את העלויות של הבאת אנשי מקצוע מרובים ולחבור יחד עם איש המקצוע שהזמנתם ולעשות יד אחת על מנת להשלים את מלאכת השיפוץ, אולם המודעות העצמית חשובה פה מאוד, שיפוץ דירות הינו תחום אשר חשוב להכיר על מנת שהעבודה תהיה מקצועית.

חשוב לזכור כי סיוע של איש מקצוע טוב הוא החיסכון הגדול ביותר אשר תעניקו לעצמכם ולכן מומלץ לבחור את השיפוצניק הטוב והראוי לשמו ביותר שתוכלו להעלות על הדעת על מנת שתוכלו לקצור את הפירות בשמחה ובנחת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

GoText כתיבת תוכן - שירותי כתיבת מאמרים מקצועיים, מאמרים שיווקיים ולכל מטרה אחרת במחיר של 25 ש"ח ל300 מילים.
הצטרפו למאות עסקים מרוצים הנהנים משירותי כתיבה  מקצועיים.

שירות ומכירה:   0526955953

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן חזי

מאת: רונן חזיבידור ופנאי - כללי29/09/141212 צפיות
חברת איקיוטק הינה החברה המפתחת והאחראית על אתר אודישנס. אחד מהאתרים המשמעותיים ביותר עבור אומנים מכל התחומים המחפשים להתפתח ולפתח את יכולתם.

מאת: רונן חזיספורט וכושר גופני - כללי29/09/142558 צפיות
ספורטיפ הינו אחד המוצרים המשתלמים ביותר עבור אוהבי משחקי הספורט למיניהם ובפרט עבור אנשים שאוהבים למלא טפסי ווינר ומייחלים ליום בו הם ימלאו טופס נכון ויזכו בפרס.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141591 צפיות
פרשת איקיוטק הבהירה היטב כי לא ניתן להתעלם מהתרחבותן המשמעותית של עסקאות אלקטרוניות- עסקאות אשר מתבצעות בין שני שותפים לעסקה שנותנים הסכמתם לעסקה באמצעות כלים אלקטרונים בלי להיפגש בפועל.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141332 צפיות
בשנים האחרונות עסקאות, פגישות עסקיות ועוד נערכות באינטרנט. בהתאם, חוזים רבים ואף הסכמים סבוכים נחתמים באמצעות חתימה דיגיטלית. מה עוד אתם יודעים על זה?

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141229 צפיות
אחריות דיגיטלית משמעה שכל צרכן, ספק או שותף כלשהוא לעסקות דיגיטליות יהיה מודע היטב לתוכן החוזה עליו הוא חתום ולחובות והזכויות שלו בהקשר זה. אחריות דיגיטלית היא ההבנה כי חתימה דיגיטלית, אף כי אינה ניתנת באופן פיזי בפני הצד השני השותף לחוזה, מחייבת בדיוק כמו חתימה על נייר ויש לה תוקף משפטי חד משמעי

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141328 צפיות
ממותגים, מועדון הלקוחות של חברת איקיוטק בע"מ, מזמין אתכם ליהנות מהנחות גדולות על מותגים מכל התחומים, תחת הניהול המשפטי של עו"ד נועם קוריס.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141256 צפיות
ממותגים, מועדון הלקוחות של חברת איקיוטק בע"מ, מזמין אתכם ליהנות מהנחות גדולות על מותגים מכל התחומים, תחת הניהול המשפטי של עו"ד נועם קוריס.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232592 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223265 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212865 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211338 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211218 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201393 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201124 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica