חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צביעת דירה כדי לרענן את הבית

מאת: רונן חזישיפוצים17/04/2013741 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צביעת דירה כדי לרענן את הבית

 

צביעת דירה היא פעולה פשוטה יחסית, אך היא אשר הופכת כל בית, ולו הישן ביותר, לחדש, ריחני ונעים לעין. צביעת דירה יכולה להיעשות כשלעצמה, או כחלק האחרון אשר מסיים שיפוץ דירה נרחב. צביעת דירה מעניקה לדירה כולה מראה נקי ומחודש, גם מבלי שיפוץ אחר, מאחר שהיא מחליקה את הקירות ונותנת להם ברק מחודש. כאשר צובעים דירה, ניתן בקלות רבה להעניק לה מעט עיצוב, בעזרת בחירה של צבעים שונים, צביעה במספר צבעים, יצירת דוגמאות על הקיר בעזרת הצבע וכדומה. הצביעה היא החלק המהנה ביותר בשיפוץ הדירה, מאחר שהיא פשוטה יחסית, ותוצאותיה ניכרות לעין באופן מיידי.

 

איך צובעים דירה?

 

צביעת דירה יכולה להיעשות באופן עצמאי, או על ידי צבע מומחה. גם קבלן שיפוצים עשוי לבצע עבודות צבע כחלק משיפוץ דירה. כאשר לוקחים בעל מקצוע לביצוע העבודה, יש לקחת בחשבון שהמחיר אינו מבוטל, ועומד על כמה אלפי שקלים לצביעה של דירה סטנדרטית. לעומת זאת, צביעה עצמאית עלולה לארוך זמן רב בשל חוסר הניסיון, וכמובן, עלולים גם להיגרם נזקים כתוצאה מחוסר ניסיון או עבודה לא נכונה, כמו למשל צבע הניתז על רהיטים, וכדומה. בכל מקרה, כאשר צובעים דירה חשוב לבחור את הצבעים המתאימים, הן מבחינת הגוון והן מבחינת סוג הצבע, כך שיתאים לחלקי הדירה השונים ויישאר עמיד לאורך זמן. כך, למשל, מומלץ לבחור בצבעים עמידים במים לצביעת האמבטיה, בצבעים רחיצים לחדרי הילדים וכדומה. מומלץ לבחור בצבעים בהירים אשר מעניקים תחושה של מרחב, ולגוון בקיר אחד כהה בלבד, או בקישוט כלשהו בקיר.

 

שיפוץ דירה

 

צביעת הדירה מהווה במקרים רבים רק את החלק הסופי של שיפוץ דירה. שיפוץ דירה הוא משאת נפשם של אנשים רבים. שיפוץ דירה יכול להיות ממוקד, כאשר מטרתו היא תיקון של תקלה או שינוי קל, והוא יכול להיות נרחב, כאשר מטרתו היא שינוי התכנון של הדירה כולו, או חידוש ורענון של הבית. שיפוץ דירה יוצר תקופה קשה ומתישה, בה יש צורך, במקרים רבים, לעזוב את הבית על מנת לאפשר את עבודות השיפוץ, או לחילופין להצטמצם למגורים בחדרים בודדים בלבד, במקביל לאבק ולרעש בחדרים אחרים. לעומת זאת, תקופת השיפוצים גם מהנה, מפני שניתן לראות את ההתקדמות בכל יום ולגלות דירה חדשה – חזקה יותר ויפה יותר.

 

חלקי השיפוץ

 

שיפוץ דירות כולל עבודות רבות. לא את כל העבודות מבצעים בכל שיפוץ, והדבר תלוי, כמובן, בהיקף השיפוץ, באזור בבית בו מתבצע השיפוץ ובסוג השיפוץ. כאמור, החלק אחרון של השיפוץ הנרחב הוא צביעת הדירה, אך לעיתים קרובות מתבצע שיפוץ ממוקד באזור מסוים של הבית, והצביעה איננה כלולה בו. כך גם עבודות נוספות – בניית קירות והריסה של קירות, בניית קירות גבס ומוצרי גבס אחרים, ריצוף, עבודות צנרת, עבודות חשמל, טיוח וסיוד, וכן הלאה. עבודות שיפוצים פשוטות יכולות להיעשות באופן עצמאי על ידי הדיירים עצמם, אולם לעבודות נרחבות יש צורך בסיועו של קבלן שיפוצים. אנשים רבים מעדיפים להסתייע בשירותיו של קבלן שיפוצים גם לעבודות פשוטות, על מנת להגיע לתוצאות מקצועיות.

 

בחירת קבלן עבור שיפוץ דירות

 

כאשר ניגשים לתכנן שיפוץ דירות, קבלן השיפוצים הוא אחד החלקים העיקריים והחשובים ביותר בתכנון. קבלן שיפוצים טוב הוא הכרחי, על מנת שהשיפוץ יתנהל בצורה הטובה ביותר, הן מבחינת מקצועיות העבודה, והן מבחינת ניהול הזמנים ועמידה בלוח הזמנים. קשה מאד לדעת מראש איזה קבלן שיפוצים הוא טוב ומקצועי, ואיזה יבצע עבודה רשלנית ויגרום להפסדים. זאת בעיקר משום שקבלני שיפוצים אינם מחויבים לשום תקן שהוא. קבלני שיפוצים אינם מחויבים בתעודה או בלימודים כלשהם, ולמעשה, כל אדם פשוט יכול להכריז על עצמו כעל קבלן שיפוצים. מאחר שכך, קשה לברור מתוך שפע הקבלנים את המקצועיים והטובים שבהם. לכן, כאשר מבצעים שיפוץ דירות, מומלץ מאד לברר אצל קרובים ומכרים אודות קבלן שיפוצים מקצועי. המלצות וניסיון הם הדרך הטובה ביותר למצוא קבלן שיפוצים אשר מבצע עבודה מקצועית, ואשר מתנהל באופן הגיוני ויעיל. ההמלצות גם עשויות לסייע לכם להתרחק מקבלני שיפוצים שהצעותיהם נשמעות מפתות, אך עבודתם גרועה, דבר שנפוץ מאד, לצערנו. מומלץ מאד לקבל מספר הצעות מחיר מכמה קבלנים, לפני תחילת העבודה, על מנת לבחור בחירה מושכלת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

GoText כתיבת תוכן - שירותי כתיבת מאמרים מקצועיים, מאמרים שיווקיים ולכל מטרה אחרת במחיר של 25 ש"ח ל300 מילים.
הצטרפו למאות עסקים מרוצים הנהנים משירותי כתיבה  מקצועיים.

שירות ומכירה:   0526955953

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן חזי

מאת: רונן חזיבידור ופנאי - כללי29/09/141212 צפיות
חברת איקיוטק הינה החברה המפתחת והאחראית על אתר אודישנס. אחד מהאתרים המשמעותיים ביותר עבור אומנים מכל התחומים המחפשים להתפתח ולפתח את יכולתם.

מאת: רונן חזיספורט וכושר גופני - כללי29/09/142560 צפיות
ספורטיפ הינו אחד המוצרים המשתלמים ביותר עבור אוהבי משחקי הספורט למיניהם ובפרט עבור אנשים שאוהבים למלא טפסי ווינר ומייחלים ליום בו הם ימלאו טופס נכון ויזכו בפרס.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141591 צפיות
פרשת איקיוטק הבהירה היטב כי לא ניתן להתעלם מהתרחבותן המשמעותית של עסקאות אלקטרוניות- עסקאות אשר מתבצעות בין שני שותפים לעסקה שנותנים הסכמתם לעסקה באמצעות כלים אלקטרונים בלי להיפגש בפועל.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141332 צפיות
בשנים האחרונות עסקאות, פגישות עסקיות ועוד נערכות באינטרנט. בהתאם, חוזים רבים ואף הסכמים סבוכים נחתמים באמצעות חתימה דיגיטלית. מה עוד אתם יודעים על זה?

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141230 צפיות
אחריות דיגיטלית משמעה שכל צרכן, ספק או שותף כלשהוא לעסקות דיגיטליות יהיה מודע היטב לתוכן החוזה עליו הוא חתום ולחובות והזכויות שלו בהקשר זה. אחריות דיגיטלית היא ההבנה כי חתימה דיגיטלית, אף כי אינה ניתנת באופן פיזי בפני הצד השני השותף לחוזה, מחייבת בדיוק כמו חתימה על נייר ויש לה תוקף משפטי חד משמעי

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141329 צפיות
ממותגים, מועדון הלקוחות של חברת איקיוטק בע"מ, מזמין אתכם ליהנות מהנחות גדולות על מותגים מכל התחומים, תחת הניהול המשפטי של עו"ד נועם קוריס.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141257 צפיות
ממותגים, מועדון הלקוחות של חברת איקיוטק בע"מ, מזמין אתכם ליהנות מהנחות גדולות על מותגים מכל התחומים, תחת הניהול המשפטי של עו"ד נועם קוריס.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232605 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223276 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201127 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica