חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כללי הברזל לקנייה עם קופונים

מאת: אלעד אוחנהקניות 19/04/2013846 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קשה מאד לעבור את היום בלי לקבל מאחת החברות הרבות מייל עמוס במגוון קופונים שמזמינים אותנו להנות מארוחות בוקר מושקעות, מהנחות בקניית מוצרים לילדים שלנו, מרכישת ביגוד והנעלה במחירים מיוחדים ומעוד אינספור מבצעים והטבות שונות שמרגישות כאילו הן ניתנו במיוחד רק לנו. אז איך נדע אילו קופונים לנצל ומתי ואיך נבחר את חברת הקופונים הכי כדאית למעקב באופן קבוע? הנה כמה כללים שיעזרו לכם לסנן ולמצוא את הקופונים הכי יעילים ומתאימים לכם.

בחרו בחברות המובילות בלבד

למרות שיש היום עשרות ואולי אפילו מאות אתרי קופונים פעילים, אי אפשר לעקוב אחרי כולם ואי אפשר לנצל כל קופון וקופון שנשלחים אליכם. התמקדו ובחרו היטב את החברות המובילות ביותר בתחום הקופונים ועיקבו אחרי ההצעות שלהן. אם אתם מקבלים מיילים מחברות לא מוכרות ולא מוצאים בהם שימוש, מחקו את המיילים ובקשו שיסירו אתכם מרשימת הדיוור, כך תוכלו להבטיח שאתם מקבלים רק מיילים ממקורות נבחרים ובולטים.

חברה שהיא לא מוכרת, לא מפרסמת את עצמה ושהקופונים שלה מובילים אתכם לחברות מפוקפקות, עם פרטים חסרים ובלי הכוונה מתאימה, היא חברה שעדיף לא לסמוך עליה. בחרו תמיד בקופונים של חברות מוכרות, מובילות ומפורסמות בתחום - כך שתדעו שהקופון שלכם מגיע ממקור אמין ושיש לכם כתובת מוכרת לפנות אליה.

עקבו אחרי הרגלי הקניה שלכם

כל אחד מאיתנו מעוניין לרכוש דברים אחרים. ישנם אנשים שמחפשים קופונים לרכישת פרטי טכנולוגייה כמו אייפד או מחשב נייד ואחרים מעדיפים לרכוש באמצעות הקופונים פרטי לבוש והנעלה. ישנם כאלו שלא מסננים ושמחפשים כל מבצע ואחרים שמחפשים באופן ספציפי לרכוש מוצרי תינוקות במחיר שפוי או לזכות בהנחה משמעותית בארוחת הבוקר השבועית עם בן או בת הזוג.

עקבו אחרי הרגלי הקנייה שלכם ובחרו בחברות קופונים שמציעות לכם רק את המבצעים שהכי מדברים אליכם. אם אתם מקבלים הצעות מחברות של קופונים ולא מוצאים שום הצעה רלוונטית לכם, עדיף שתורידו את עצמכם מהרשימה ותחסכו עוד מקום בתיבת המייל שלכם.

קבלו המלצות מחברים

את רוב הקופונים אנחנו בדרך כלל מקבלים דרך המייל אבל גם החברים הכי טובים שלנו יכולים להיות מקור לאיתור קופונים שווים באמת. בין אם תעקבו אחר הודעות בפייסבוק של החברים או תבקשו מהם להעביר אליכם קופונים מעניינים בתחומים שאתם מחפשים בהם מבצעים מיוחדים - תוכלו להנות מעוד מקור לאיתור קופונים מעולים לשימושכם.

בסופו של דבר אתרי הקופונים השונים מאפשרים לכם להנות ממגוון אינסופי של קופונים שונים שיכולים לחסוך לכם הרבה מאד כסף. למרות שזה נשמע כמו עבודה קשה, מעקב אחר הקופונים השונים באתרים השונים, עדכון מול החברים שלכם שמשתמשים גם הם באתרי קופונים וקריאת המיילים שמגיעים בכל יום מאתרי קופונים כאלו ואחרים - יכולים לעזור לכם להרוויח ובגדול.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד אוחנה

מאת: אלעד אוחנההשוואת מחירים23/11/195528 צפיות
שאלה נפוצה העולה במוחותיהם של אלו העומדים בפני רכישת מטבח חדש היא – היכן לבצע את ההזמנה: האם ראוי יותר לעשות זאת אצל נגר מנוסה ומיומן, או לחילופין – דרך חברת מטבחים גדולה ומוכרת

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195895 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192033 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: אלעד אוחנהיזמות עסקית28/08/191679 צפיות
להוביל עסק להצלחה ולרווחיות זו משימה מאתגרת. אומרים שאין מעלית לקומת ההצלחה ושחייבים לעלות במדרגות. צודקים! אבל בפורמט של זכיינות תוכלו לעלות במדרגות מהר יותר, ואפילו לדלג על חלקן בדרככם אל ההצלחה העסקית עליה אתם חולמים.

מאת: אלעד אוחנהבניין ואחזקה - כללי27/07/141401 צפיות
אחת ההתלבטויות הגדולות של כל מי שרוצה להקים פרגולה בחצר הבית או במרפסת היא באיזה חומר גלם לבחור – האם כדאי לבחור פרגולות עץ או אולי להקים פרגולה העשויה מאלומיניום. במאמר זה ננסה להציג את היתרונות והחסרונות של כל חומר גלם ולעזור לכם לבצע החלטה שמתאימה לכם ולבית שלכם.

מאת: אלעד אוחנהחיות מחמד22/06/144638 צפיות
פרו פלאן מזון לכלבים הוא מזון שתוכנן על ידי מדענים ותזונאים מומחים לבעלי חיים ולכלבים בפרט, כדי להעניק לכל כלב את המזון המתאים ביותר לפיזיולוגיה שלו ולצרכיו.

מאת: אלעד אוחנהבעלי חיים - כללי06/06/141495 צפיות
הכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם ואם הוא חי איתו באותו הבית והוא חלק מהמשפחה, חשוב להקדיש מחשבה גם לבחירת המזון הטוב ביותר עבורו, ממש כמו שאנחנו משקיעים מחשבה במזון שאנחנו מכניסים לפה שלנו.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213728 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205183 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186790 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173163 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172920 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica