חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הצרת היקפים - פתרון מצוין לגוף חטוב

מאת: עינבניתוחים פלסטיים16/11/2009899 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהי הצרת היקפים?

השאיפה להיות בעלי גוף חטוב מניעה אנשים רבים לבצע צעדים מרחיקי לכת, על מנת להשיג הצרת היקפים של איזורים שונים בגופם. גוף מעוצב וחטוב הינו סימן לבריאות. אורח חיים בריא, הכולל תזונה מאוזנת, פעילות גופנית, הימנעות
מעישון או הרגלים הרסניים אחרים, מקנה לאדם גוף בעל מימדים נאים. יחד עם זאת, בריאות טובה אינה מבטיחה כי אדם לא ימצא עצמו מעוניין בביצוע צעדים נוספים, על מנת לעצב את מימדי גופו ולהשיג הצרת היקפים של איזורים בעיתיים.

לרובנו ישנם אזורים בגוף, אשר אינם מגיבים טוב מספיק למאמצים כגון דיאטה או פעילות גופנית ממוקדת. תופעה זו מחריפה ככל שאנו מתקדמים בגיל. במקרים אלו, ניתוח הצרת היקפים יכול להוות פיתרון מוצלח וכיום ישנן שיטות חדשניות להשגת הצרת היקפים, אשר אינן כרוכות עוד בניתוחים פלסטיים או בשיטות פולשניות אחרות.

השיטות העיקריות הקיימות לשם השגת הצרת היקפים

השיטה המקובלת והנפוצה ביותר כיום להשגת הצרת היקפים, כוללת גירוי שרירים באמצעות זרמים חשמליים בתדרים מתאימים. הגירוי החשמלי מעורר את השריר לפעול וכך תורם לחיזוקו ולשריפת קלוריות. למעשה, דומה התוצאה לכזו שניתן היה להשיג באמצעות אימון גופני, אך היא מרכזת את המאמץ אל האיזור הנבחר. יתרונות שיטה זו הם תוצאות מהירות יחסית ומניעת חוויה של עייפות וכאב המלווה אימון גופני קונבנציונאלי. מבחינה בריאותית אין חשש לשימוש בשיטה זו, אך מובן שלא מופקים ממנה ערכים מוספים, כגון שיפור סיבולת לב ריאה והרגלי תזונה בריאים.

טיפולים נוספים המוצעים כיום ואינם כוללים ניתוחים, הם חימום האיזור המטופל באמצעות אור אינפרה אדום ותדרי רדיו. חימום כזה יוצר זירוז תהליכי מטבוליזם בתאים השומניים והזרמת דם נוסף דרך רקמות אלה וכך מושג פירוק השומן והצרת ההיקף של האיזור המטופל.

שיטות נוספות משלבות את עיסוי האיזור ושימוש בטכנולוגית אולטרה סאונד. כל השיטות האלו הן שיטות בטוחות מבחינה בריאותית. עם זאת, מומלץ מאד שלא לפנות לטיפולים כאלה מתוך חיפוש אחר פתרון פלא, אלא לשלב את הטיפול עם שמירה על דיאטה ועיסוק בפעילות גופנית. במקביל לשיטות הללו, עדיין קיימות גם שיטות פולשניות כגון שאיבת שומן ומגוון נוסף של ניתוחים פלסטיים.

שלבי הליך הצרת היקפים

לפני שיחל גירוי האזור, יסרוק המכשיר את שכבות העור, השריר, השומן והעצם. בשלב הבא תבוצע הערכה ממוחשבת של עובי, עומק וצפיפות השכבה השומנית. נתונים אלה יבחנו עבור כל איזור שעומד בפני טיפול. לאחר איסוף הנתונים ניתן לקבוע את תדר האות הדרוש ואת עוצמתו.

שידור האות מבוצע אל עבר רקמת השומן המסוימת באיזור המטופל. הטיפול אינו מלווה בכאב, אך לאחריו יתכן שתופיע אדמומיות אשר תעלם בתוך מספר שעות. תוצאות סדרת הטיפולים ישמרו, רק בתנאי שהמטופל יקפיד על דיאטה מתאימה ופעילות גופנית מינימאלית.

למי מתאים הטיפול?

אמנם כל אחד יכול לעבור טיפול להצרת היקפים, אך טיפולים אלה מיועדים בעיקר לאנשים הסובלים מבעיות צלוליט וכן לכאלה אשר פיזור השומן בגופם אינו פרופורציוני. לאנשים בעלי בעיות בריאותיות כמו לחץ דם גבוה, בעיות בבלוטת התריס, מחלות זיהומיות, גידולים, דליות וקוצב לב - מומלץ להימנע מלפנות לטיפול הצרת היקפים. 

כאשר אנו בוחרים לעבור הליך הצרת היקפים, חשוב לזכור כי מדובר בסדרת טיפולים ובשום אופן לא בטיפול בודד. חשוב לוודא כי המכון בו נבחר מצויד במכשירים חדישים ומאושרים לשימוש, על ידי הFDA האמריקאי ועל ידי משרד הבריאות הישראלי. רצוי להקפיד על תיעוד ההליך, על כל שלביו, על מנת לקבל תמונה מדוייקת באשר לתוצאותיו. בשל החשיבות של תזונה נכונה במהלך הטיפול ולאחריו, קיימים מכונים המספקים ליווי של תזונאי/ת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כתיבת מאמרים לאתרי אינטרנט בשיתוף אינדקס אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עינב

מאת: עינבמתכונים ואוכל - כללי27/02/111558 צפיות
סתם קפה או קפה קפה? מה אתם יודעים על רשת בתי הקפה המובילה בישראל?

מאת: עינבהפרעות קשב וריכוז14/12/101624 צפיות
בריאות הנפש - הכנס השנתי הראשון של ה-ADHD מגיע לישראל...

מאת: עינבוטרינריה11/10/105811 צפיות
החתול שלך סובל מתולעים? כיצד מזהים תולעים? האם זה מסוכן לחתול או לבני אדם?

מאת: עינבחוק ומשפט - כללי03/10/102088 צפיות
קיבלת פסק דין אחרי משפט ארוך אבל הצד המפסיד מסרב לשלם? בואו לקרוא על מימוש פסק דין בהוצאה לפועל...

מאת: עינבהחזרי מס20/09/101471 צפיות
האם בדקת פעם האם הנך זכאי/ת להחזרי מס? האם אתם יודעים כי יותר מ-55% מהשכירים במשק זכאים להחזרי מס?

מאת: עינבתוספי מזון24/08/105724 צפיות
מטרנה ותוספי תזונה לתינוקות - מידע רפואי ובריאותי לאם ולילד...

מאת: עינבראיית חשבון15/08/103600 צפיות
אם את או אתה מנהלים עסק בטח שאלתם את עצמכם מה תפקידו וסמכויותיו של רואה חשבון CPA בישראל?

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161786 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161677 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161784 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161619 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152276 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151783 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152308 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica