חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים בגוגל- פרסום אישי וציבורי

מאת: Eli Levyקידום אתרים29/04/2013687 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קידום אתרים בגוגל- פרסום אישי וציבורי

בעידן הטכנולוגי של היום, לא רק שהרשת האינטרנטית היא המקום הנפוץ ביותר לקבל מידע ובירורים, אלא שמנוע החיפוש המועדף על פני רוב האנשים הוא גוגל. במילים אחרות, עידן כיתות הרגליים לספריות הציבוריות או לארכיונים חלף מהעולם ואין יותר נוח מאשר להיכנס לגוגל ולאגור מידע שרלוונטי עבורנו. למותר לציין כי כל בירור באמצעות הטלפון למשל, הוא מסורבל יותר ומתיש יותר. אנחנו כגולשים מעוניינים לקבל תשובה מיידית, מידע זמין ונגיש, שלא דורש מאיתנו מאמץ מיותר או המתנה ממושכת, וגוגל בהחלט מספק את הסחורה הזו עבורנו. לכן, אם אתם לא קיימים בגוגל, בין אם אתם עסק ציבורי ובעיקר אם אתם בעלי עסק פרטי- אתם למעשה לא קיימים. קידום אתרים בגוגל, באם מעשה באופן מקצועי ומעמיק, מקנה לכם חשיפה מרבית לערב רב של לקוחות פוטנציאליים: גולשים.

מה עושה מומחה לקידום אתרים ולמה בכלל צריך מומחה?

מומחה קידום אתרים מכיר ושולט היטב במערכת של גוגל, במדיניות שלה ובשינויים התכופים שהיא מכניסה למערכת שלה. ללא ידע ועדכון שוטף מסוג זה, אותו מומחה אינו מומחה. לכן, אם "כל אחד" יכול לשתול לינקים לאתר שלו בכל מיני אינדקסים בגוגל, הרי שהיוםן זה לא עובד. גוגל "עלתה על זה" כבר מזמן, ואין לה כל עניין להיות מנוצלת למטרת פלטפורמת פרסום. ויחד עם זאת, מומחה קידום אתרים בהחלט משתמש בגוגל כפלטפורמה זו, בצורה חוקית, ובהתאם למדיניות שהיא עצמה קובעת. הידע שיש לאותם מומחים לקידום אתרים בא לידי ביטוי גם בכל מה שנוגע לבניית האר שלכם ולקידודם. מומחים לקידות אתרים, יודעים כיצד יש לבנות ולקדד אתר באופן כזה שניתן יהיה לקדם אותו בגוגל על פי חוקי המשחק שגוגל קובעת ומבלי לעבור על החוק. לכל אתר יש את ה"מאחורי הקלעים שלו". שם מוטמעים מילות מפתח שרלוונטיות לסוג העסק שלכם, ושם מנהלים את תוכן האתר, באופן כזה, שגוגל ימצא אותו כעונה במידה מספקת לשאלה שהגולש הקליק. המטרה הסופית היא כמובן להופיע בעמוד הראשון של גוגל, מתוך ידיעה שרוב הגולשים אינם מדפדפים מעבר לעמוד הראשון, ונוטים להסתפק בעשרת הממצאים הראשונים שגוגל פלט עבורנו בעקבות השאילתה הזו. יתרון נוסף שיש לפעולת קידום אתרים באינטרנט כאשר היא נעשית בידי מומחה הוא שהיות והמטרה הסופית היא להופיע בעמוד הראשון ולהיחשף לכמה שיותר גולשים, הרי מומחה קידום אתרים מקדם את האתר שלכם באופן כזה הוא ייחשף לא רק לעיני הגולשים שמתעניינים ישירות בתחום העיסוק שלכם אלו גם לעלו שמתעניינים בו באופן עקיף. למשל, אם יש לכם משתלה, ברור שאם גולש מחפש משתלה אנחנו רוצים שהמשתלה שלכם תקבל חשיפה בעמוד הראשון של גוגל, אולם המטרה הנוספת שאותו מומחה קידום אתרים מציב לעצמו היא שגם אם גולש מתעניין ב"עצי דקל" או ב"טפטפות" או ב"כדי חרס לעיצוב ביתי"- האתר שלכם ייחשף בפניו. וכמובן שגם פה יש עניין של דרגות עד כדי שאילתות של גולשים שכלל אינן קשורות לתחום העיסוק שלכם, אבל גוגל ימצא את האתר שלכם כמספיק רלוונטי. זוהי בהחלט עבודה של מומחים לקידום אתרים ולא לחובבנים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Eli Levy

מאת: Eli Levyהדברה14/10/132519 צפיות
תיקנים ונמלים בקיץ? מעופפים? ברחשים? יתושים וזבובים? מי מאיתנו לא חווה באופן אישי את טרדות הקיץ?ומה בנוגע למכרסמים- חולדות? עכברים? הדברה מקצועית אמנם מספקת לנו איכות חיים, אולם בנוסף לנוחות ולאיכות היא מספקת גם אלמנט בריאותי –תברואתי.

מאת: Eli Levyאדריכלות פנים14/10/133195 צפיות
המכנה המשותף לכל מטבחי היוקרה הוא באיכות חומרי הגלם מהם הם עשויים, בתכנון העיצוב שלהם, וביכולת שלהם להיות מותאמים ללקוח באופן אישי, בהתאם לצרכיו, לסגנון החיים שלו ולשימושי המטבח עבורו (בנוסף לשימוש הסטנדרטי).

מאת: Eli Levyניקיון30/05/132547 צפיות
ללא קשר לגילכם או לסגנון החיים שלכם, אתם חיים ומתמודדים עם אבק ועם לכלוך. בין אם אתם חובבי ניקיון מושבעים ובין אם אתם לא מאלו שמקפידים במיוחד, כך אך כך, בית דורש ניקוי ותחזוקה שוטפת.

מאת: Eli Levyקידום אתרים29/05/132481 צפיות
בכדי שאיש מקצוע העוסק בקידום אתרים יוגדר, ובצדק , מומחה קידום אתרים, עליו לשלוט היטב בכל הלוגיסטיקה והמדיניות שמתרחשת מאחורי הקלעים ברשת. כשאנו מדברים על מומחה קידום אתרים אנחנו מתכוונים לאיש מקצוע היודע לקדם את האתר שלנו בגוגל

מאת: Eli Levyקידום אתרים29/05/132406 צפיות
רבים שוגים בשעה שהם חושבים שאם הם יטמיעו לינקים לאתר שלהם בכל מיני אינדקסים שבגוגל, אזי הם יזכו לצפות באתר שלהם בעמוד הראשון שלו. ימים אלו חלפו מזמן.

מאת: Eli Levyבניין ואחזקה - כללי29/05/132533 צפיות
מי מאיתנו לא חווה סתימה בכיור או בשירותים? המים לא מתנקזים ? מציפים את הכלים הסניטאריים? משאירים לנו לכלוך דבוק לדפנות ועוד לא דיברנו על הריחות הלא נעימים המלווים לכל העניין. אין ספק שהדבר האחרון...

מאת: Eli Levyפרסום28/05/132509 צפיות
במידה ואתם מעוניינים בצבעוניות רבה אשר תשתקף מהמדבקות של החברה שלכם, מומלץ לכם לעשות שימוש במדבקות מסוג פרוצס, כלומר המדבקות הצבעוניות. מדובר על שמונה תחנות של צבע אשר מביאות את המדבקה לרמה גבוהה מאד של פרזנטציה ייצוגית

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213388 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211689 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183551 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172892 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172635 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172476 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172517 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica