חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כמה שווה הנכס היום

מאת: בא לי טקסטנדל"ן03/05/20131007 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


שווי של דירה נקבע בהתאם לתנודות השוק. ערך הנכס עולה או יורד על פי המחירים המקובלים בשוק ורמת הביקוש. כאשר הביקוש גבוה וההיצע נמוך באזור מסוים, מחירי הדירות עולים בצורה משמעותית. פרט למיקום ומצב השוק, הערכת שווי דירה מתבססת גם על מצב הנכס. דירות משופצות ומרוהטות שנמצאות בבניינים מסודרים ונקיים שוות יותר. כך גם דירות שנמצאות בבניינים עם מעלית אל מול דירות בקומות גבוהות בבניין ללא מעלית.

איך מבצעים הערכת שווי?

על הערכות שווי בתחום הנדל"ן מופקדים שמאים בעלים מומחיות בתחום. אם אתם זקוקים להערכת שווי מקצועי שמגובה בדו"ח מפורט וחותמת של איש מקצוע, עליכם להזמין שמאי. ההערכה שמתבצעת מתבססת על סיור בדירה ובסביבת המגורים, המחירים המקובלים בשוק, פוטנציאל הרווח, מסים ועוד. רק לאחר סיכום כל הנתונים הללו מרכיב השמאי את הדו"ח וקובע את שווי הדירה. נציין כי שווי הדירה נקבע בצורה יחסית בהתאם למחירים המקובלים בשוק. בתקופות בהן מחירי הדירות נמצאים בירידה הדירה תתומחר במחיר נמוך. במידת האפשר כדאי לעתים  להמתין במטרה למכור את הדירה במחיר גבוה יותר.

מתי משתמשים בהערכת שווי?

קיימים מקרים בהם יש להזמין הערכת שווי של שמאי. חברות בע"מ שמתבקשות להגיש דו"חות כספיים מפורטים, יזמים או לקוחות פרטיים שמבקשים להעריך את שווי לקראת מכירה או קנייה, מקרים בהם יש צורך בהערכת נזק. השמאים מועסקים על ידי חברות ביטוח, בנקים למשכנתאות, משקיעים שמבקשים להעריך את פוטנציאל הנכס, לקוחות שמעוניינים בהפחתה או ביטול מסים.

הערכת שווי מקצועית על ידי שמאי דירות מוסמך חיונית כאשר רוכשים או מוכרים נכסי נדל"ן. ללא יידע מקצועי קשה יהיה לתמחר נכון את הנכס. עסקאות נדל"ן שלא מתומחרות נכון עשויות לעכב את המכירה או להביא הספדים כספיים. במקרים מסוימים, הערכת שווי הנכס מזרזת את סגירת העסקה. שני הצדדים (המוכר והקונה) חשים בטוחים יותר כאשר הערכת השווי בוצעה על ידי איש מקצוע ניטרלי.

הערכת שווי לקראת הלוואת משכנתא

כל לקוח שפונה אל הבנק בבקשה לקבל הלוואת משכנתא מתבקש להציג את שווי הנכס. בכדי למנוע טעויות דורשים הבנקים הערכת שווי נכס מקצועית חתומה על ידי שמאי מורשה. ההערכה משמעותית להגדרת גובה המשכנתא. פנייה אל הבנק ללא הערכת שווי מקצועית תעכב את אישור המשכנתא. שמאי המקרקעין יסייע לרוכשים להעריך את הפוטנציאל הכלכלי של הנכס ולקבל החלטות נבונות לטווח הארוך. חשיבה ארוכת טווח מצמצמת את הסיכויים להפסדים כספיים. רגע לפני שאתם רוכשים דירה, נסו לבחון את השימושים האפשריים בנכס גם בעוד 10 או 20 שנה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בא לי טקסט מספקת שירותי כתיבת תוכן לאינטרנט הכוללים: כתיבת תוכן שיווקי, מאמרים לקידום אתרים, הקמת בלוגים חינמיים. אנו מציעים את שירותינו בעברית ובאנגלית.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בא לי טקסט

מאת: בא לי טקסטרפואה14/04/13910 צפיות
בעשורים האחרונים עבר חלק גדול מהעובדים בעולם המערבי לעבודה מול שולחן משרדי, בדרך כלל מול מחשב. רבים מהם סובלים לפרקים מכאבים בגב, בצוואר, בכתפיים ובמקומות נוספים. רופאי המשפחה והאורתופדים מטפלים בהמון פניות כאלה מידי שנה ומדובר בתופעה שכיחה מאוד שאחראית על אלפי ימי מחלה במשק הישראלי. במקרים החמורים יותר יגרם נזק כרוני כמו פריצת דיסק, שילווה את הסובל ממנו לאורך שנים.

מאת: בא לי טקסטבריאות נשים12/03/13865 צפיות
הריון ולידה הם תקופה מרגשת ומשמחת עבור האישה, אך הם יכולים לכלול גם לא מעט קשיים וסערות רגשיות. בזמן ההריון, בלידה והתקופה שאחריה חלים שינויים רבים ומשמעותיים בגוף, במאזן ההורמונלי, בהרגלי החיים ובהתנהלות המשפחתית והאישית. השילוב של כל אלה ביחד יכולים לגרום לשינויים במצב המנטלי בדרגות משתנות של חומרה. מצבים אלה יכולים להתבטא בתחושות של חוסר ריכוז, עצבות ודכדוך ועד לדיכאון.

מאת: בא לי טקסטמיתוג18/07/121109 צפיות
עיצוב לוגו הינו שלב ראשוני ובסיסי בתהליך מיתוג של כל ארגון פרטי או ציבורי. לוגו, סמליל בעברית, הוא אלמנט גרפי שאמור להכיל את רוח ומהות החברה, העסק, שאותו הוא מייצג . מסיבה זאת, חשוב שתהליך היצירה שלו יתבצע תוך חשיבה מעמיקה על העסק, הבנה של מה שהוא מייצג וקהל היעד שלו. בד בבד על מעצב הלוגו להיות בעל מעוף יצירתי שיהפוך את התוצאה הסופית למעוררת השראה וסקרנות.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222671 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202513 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183245 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183219 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183248 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182583 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182251 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica