חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס יועצי משכנתא- מקצוע נחשק ומכובד

במידה ותבחרו ללמוד במסגרת קורס יועצי משכנתא, תוכלו להיות יועצים בתחום ולסייע לאנשים רבים לקבל את סוג המשכנתא אשר תתאים להם ביותר. במידה ותעבדו כיועצי משכנתא, תוכלו לעבוד במוסדות פיננסיים שונים אשר מתמחים בייעוץ משכנתאות.

הקורס עשוי להתאים לרוכשי דירות אשר לוקחים משכנתא בפעם הראשונה, למשקיעים אשר החליטו לרכוש דירה בכדי להשכיר אותה, לאנשים אשר מתעניינים בנושא ורוצים להרחיב את ידיעותיהם לגביו, לאנשים אשר מעוניינים לחסוך כספים על ידי ביצוע תהליך מחזור משכנתא, למתווכי נדל"ן ולאנשים אשר רוצים לעשות הסבה מקצועית ולהפוך ליועצים בתחום המשכנתאות.

קורס יועצי משכנתא- לצאת אל השוק

תוכלו ללמוד במכללה מצוינת אשר מציעה לתלמידיה קורס אשר נקרא: "קורס יועץ משכנתא". הקורס יועבר על ידי צוות מורים מקצועי ובעל וותק אשר ישלב בין לימודי פרקטיקה וביצוע הדמיות מקצועיות. בצורה זו יוכלו הסטודנטים להבין  וליישם את החומר בצורה הטובה ביותר. נוסף על כך, יכללו הלימודים הרצאות מגוונות וכיתות הלימוד הקטנות יאפשרו לכל תלמיד לקבל יחס אישי.

במהלך קורס לימודי יועצי משכנתא ילמדו הסטודנטים חומר רב ומגוון, הם יבינו כיצד יש לבחור את מסלול המשכנתא המתאים ביותר, מתי כדרי להשתמש במשכנתא צמודת מט"ח, איך לבחור לוח סילוקין מתאים (לוח הסילוקין הינו טבלת פריסת החזר חודשי מחודש תחילת ההלוואה עד לחודש האחרון, הטבלה מתקבלת על ידי תוצאת חישוב משכנתא), כיצד ניתן למחזר את המשכנתא ולחסוך עשרות אלפי שקלים, איך ניתן למנף את הנכס עם דירה קודמת, כיצד ניתן לחסוך הליך של בנייה עצמית, כיצד יש לנהל משא ומתן בצורה נכונה ולחסוך כספים, איך אפשר לפעול למען הוזלת ביטוח חיים וביטוח נכס, כיצד ניתן להתחמק מהמלכודות של הבנקים ועוד.

נוסף על כך, יוכלו הסטודנטים לרכוש ידע לגבי עולם הבנקאות בישראל, תהליכי העבודה בבנק, לקיחת משכנתאות, סוגי משכנתאות, מסלולי משכנתא, דיני מקרקעין, תהליך אישור הלוואות ללקוח, גרירת משכנתאות מנכס אחד לשני, שמאות, חוק המכר, לשכת רישום המקרקעין, עסקאות נדל"ן, מחזור הלוואות, מנהל מקרקעין ישראל, התמחות במכירת מוצרים פיננסיים ומשכנתאות ועוד מגוון נושאים נוספים .

במידה ואתם מעוניינים לרכוש השכלה בתחום ייעוץ המשכנתא, או במידה ויש לכם שאלות נוספות אודות קורס יועצי משכנתא, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. כמו כן, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם החברה יחזור אליכם בהקדם ויענה על כל השאלות שלכם. יחד עם מורים מקצועיים ומנוסים, לימוד בכיתות קטנות ורכישת הידע התיאורטי והמעשי, תוכלו להפוך ליועצים מקצועיים ולהיכנס אל עולם התעסוקה כשאתם מוכנים ובשלים לגמרי.

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת וידר משכנתאות - מאיר וידר

מאת: וידר משכנתאות - מאיר וידרמשכנתא06/10/133935 צפיות
מדריך לקבלת משכנתא – לרכוש נכס במקום להמשיך להשכיר דירות

מאת: וידר משכנתאות - מאיר וידרמשכנתא18/08/133788 צפיות
מחזור משכנתא – האם שמעתם על התהליך החסכוני הזה ?

מאת: וידר משכנתאות - מאיר וידרמשכנתא14/07/13886 צפיות
משכנתא – ושלא יעבדו עליכם

מאמרים נוספים בנושא משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222559 צפיות
המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222552 צפיות
במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222529 צפיות
בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222545 צפיות
לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222832 צפיות
כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222870 צפיות
במילים פשוטות נוכל לומר שתמהיל משכנתא הוא בעצם שילוב בין כמה מסלולי משכנתא שונים שמרכיבים יחדיו הלוואה אחת. אף על פי שמדובר בהלוואה אחת, כל מסלול ומסלול משכנתא יעמוד בפני עצמו ואינו קשור למסלולי המשכנתא האחרים בתמהיל המשכנתא.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא25/01/222870 צפיות
אם אתם כאן אז אתם כנראה מתעניינים בבנקים למשכנתאות, מה שאומר שאתם בדרך לקניית דירה, כיוון שכיום אין כמעט ומי שיכול להרשות לעצמו לרכוש דירה ללא משכנתא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica