חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדריך לקבלת משכנתא – מה חשוב לדעת לפני שמתחילים ?

לפני שמחליטים לקחת משכנתא, חשוב להבין מהי המשכנתא, כיצד מתבצע תהליך קבלת ההלוואה, אילו סוגים של משכנתאות קיימים, מהיכן ניתן לקחת את המשכנתא, לאילו צרכים ניתן לקחת את המשכנתא ועוד. המשכנתא היא הלוואה אשר נלקחת לטווח ארוך והיא נלקחת לצורך ספציפי כמו ביצוע שיפוץ רציני, רכישת דירה, רכישת דירה להשקעה ועוד.

המשכנתא מורכבת מקרן (הקרן מהווה את סכום ההלוואה המקורית) ולקרן נוספת ריבית. הריבית משתנה בין מסלול למסלול. ההצמדה של הקרן למדד או אי ההצמדה למדד המחירים לצרכן היא החלק החשוב ביותר משום שהמשתנים הללו עשויים להשפיע על ההחזר החודשי בצורה משמעותית. מעבר לשינויי הקרן, חשוב לבדוק כיצד משתנות הריביות בין המסלולים השונים ולבחור במסלול המשתלם ביותר. (ישנם עשרות מסלולים ובכל שנה נוספים מסלולים חדשים ונמחקים מסלולים ישנים).

למרות שהמשכנתא עשויה לגרום לקשיים כלכליים, ישראלים רבים מעדיפים לקחת את ההלוואה. המחשבה אשר עומדת מאחורי לקיחת ההלוואה היא שעדיף להיות בעל נכס מאשר לשלם דמי שכירות למשך כל החיים. הנכס מבטיח לאדם ביטחון ויציבות, זאת בניגוד להשכרת הדירה אשר מתירה את המשכיר עם חוסר ידיעה לגבי העתיד. בכדי להעמיק את הידע שלכם בנושא, תוכלו לקרוא מדריך לקבלת משכנתא.

מדריך לקבלת משכנתא –  תשאירו את העניין ליועץ מנוסה

לפני שתחליטו איזו משכנתא לקחת, חשוב שתערכו השוואה בין מספר בנקים. ישנם מגוון מסלולי משכנתא, אז חשוב שתפקחו עיניים. לאחר שתערכו השוואה, רצוי שתבחרו במסלול המשכנתא האופטימאלי (מסלול משכנתא אופטימאלי הינו מסלול אשר בנוי מכמה מסלולים), מסלול אופטימאלי יאפשר לכם לחלק את התשלומים בצורה שלא תכביד עליכם. סביר להניח שגם אתם (כמו הרבה אנשים אשר מעוניינים לקחת משכנתא), לא מבינים בנושא, ולכן, מומלץ ללכת ליועץ משכנתאות מנוסה. היועץ יודע כיצד לנהל את תהליך קבלת משכנתא. הוא בקיא לגבי סוגי משכנתאות, סוגי הבנקים אשר מספקים משכנתאות והוא ידע כיצד לבחור במסלול הטוב ביותר עבורכם.

תוכלו לסמוך על היועץ מכיוון שהוא בעל מקצוע בלתי תלוי, הוא בקיא בנושא והוא יוכל לבחור במשכנתא שמתאימה לצרכים שלכם ולא תגרום לכם לבעיות כלכליות. כמו כן, אם כבר לקחתם משכנתא בעבר, תוכלו לחסוך באמצעות היועץ כספים רבים מכיוון שהוא יוכל לסייע לכם להוזיל את הריביות ולבנות לכם תמהיל משכנתא אופטימאלי.

אם אתם מעוניינים לקבל סיוע, תוכלו לפנות אל החברה שלנו, חברה אשר עוסקת בייעוץ אישי ללקיחת משכנתאות והיועצים שלנו יעניקו לכם עזרה ותמיכה לאורך כל הדרך.

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי החברה שלנו, היועצים המקצועיים שלנו או במידה ויש לכם שאלות לגבי מדריך לקבלת משכנתא, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. כמו כן, תוכלו להשאיר את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם החברה יחזור אליכם בהקדם האפשרי.

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת וידר משכנתאות - מאיר וידר

מאת: וידר משכנתאות - מאיר וידרמשכנתא18/08/133788 צפיות
מחזור משכנתא – האם שמעתם על התהליך החסכוני הזה ?

מאת: וידר משכנתאות - מאיר וידרמשכנתא14/07/13888 צפיות
משכנתא – ושלא יעבדו עליכם

מאת: וידר משכנתאות - מאיר וידרמשכנתא05/05/13886 צפיות
קורס יועצי משכנתא- עזרה עד הבית אחד הנושאים החמים בימינו הינו שוק הנדל"ן. אנשים רבים במדינתנו שואפים לרכוש דירות אך במקרים רבים התהליך אינו פשוט.

מאמרים נוספים בנושא משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222578 צפיות
המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222572 צפיות
במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222548 צפיות
בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222564 צפיות
לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222854 צפיות
כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222890 צפיות
במילים פשוטות נוכל לומר שתמהיל משכנתא הוא בעצם שילוב בין כמה מסלולי משכנתא שונים שמרכיבים יחדיו הלוואה אחת. אף על פי שמדובר בהלוואה אחת, כל מסלול ומסלול משכנתא יעמוד בפני עצמו ואינו קשור למסלולי המשכנתא האחרים בתמהיל המשכנתא.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא25/01/222891 צפיות
אם אתם כאן אז אתם כנראה מתעניינים בבנקים למשכנתאות, מה שאומר שאתם בדרך לקניית דירה, כיוון שכיום אין כמעט ומי שיכול להרשות לעצמו לרכוש דירה ללא משכנתא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica