חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחזור משכנתא – שומרים על הכסף אצלכם בידיים

אם לא שמעתם על מחזור משכנתא, אז כדאי שתשמעו. מחזור המשכנתא הוא תהליך בו מחסלים את המשכנתא אשר נלקחה ומחליפים אותה באחת חדשה ומשתלמת יותר. בדרך כלל מומלץ לבצע את התהליך כאשר נוטל המשכנתא משלם תשלומים גבוהים או נמוכים מידי והוא מעוניין לשלם את החוב על פני תקופה קצרה יותר. כמו כן, משתלם לבצע את התהליך במצבים בהם יש שינויים כלליים במשק, במצבים אלו המשכנתא אינה ריאלית. מכיוון שמרבית המשכנתאות כוללות תשלומי ריביות אשר עשויות להגיע למאות אלפי שקלים, מספיקה הפחתה בכמה אחוזים בכדי לחסוך כספים רבים.

לא תמיד משתלם לבצע את התהליך מכיוון שמחזור המשכנתא עשוי לעלות כספים רבים וישנם גורמים נוספים שיש לקחת בחשבון לפני שמחליטים לבצעו. אם תבחרו לבצע את התהליך, תצטרכו להתחשב בזמינות מסלולי המשכנתא האחרים, הריביות הצפויות בהמשך ותשלומי עמלות שונות (עמלה תפעולית, עמלת היוון, עמלה על אי הודעה מוקדמת ועמלת מדד ממוצעת). כמו כן, עשויים אנשים רבים להיקלע למצבים בהם הם לא יכולים לשלם את המשכנתא באופן סדיר ולכן הם צריכים לפרוס אותה באופן אחר למשך תקופה ארוכה יותר, בצורה זו הם יוכלו לעמוד בתשלומים.

מחזור משכנתא – איך לא לבצע טעויות הרות גורל

אם גם אתם עומדים בפני הדילמה ואינכם יודעים האם לבצע את תהליך מחזור המשכנתא, תוכלו לפנות אל החברה שלנו. החברה מעסיקה מגוון יועצי משכנתאות מנוסים אשר יוכלו לסייע לכם לכל אורך הדרך. יועץ משכנתא יוכל לבדוק עבורכם האם משתלם לכם לבצע את תהליך מחזור המשכנתא. נוסף על כך, תוכלו לשאול את היועץ שאלות לגבי הלוואת גישור, תהליך קבלת משכנתא, סוגי משכנתאות קיימים, לקיחת משכנתא חדשה, עלויות מחזור המשכנתא ועוד. במידה ותחליטו לבצע את מחזור המשכנתא, יהיה עליכם להגיש שלושה תלושי שכר אחרונים, פירוט העובר ושב של שלושת החודשים האחרונים, צילום תעודת זהות, לוח סילוקין של המשכנתא, כאשר הלוח צריך לכלול -  יתרה לסילוק, מסלולים, ריביות ותקופת ההלוואה.

רוצים לקבל שירות ? פנו אלינו בפשטות, זה ישתלם לכם

אם אתם זקוקים למידע נוסף לגבי המשכנתאות ואתם מעוניינים להיעזר בשירותיו של יועץ משכנתא בעל ניסיון, תוכלו ליצור קשר עם החברה שלנו. כמו כן, אם אתם זקוקים למידע נוסף לגבי החברה, מסלולי המשכנתאות הקיימים, תהליך קבלת המשכנתא, המסמכים שיש להגיש במסגרת קבלת המשכנתא, מחזור משכנתא וכו', תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם החברה יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם בהרחבה, סבלנות ונימוס. במידה ותפנו אל היועצים שלנו, תוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים בטוחות ומנוסות.

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת וידר משכנתאות - מאיר וידר

מאת: וידר משכנתאות - מאיר וידרמשכנתא06/10/133937 צפיות
מדריך לקבלת משכנתא – לרכוש נכס במקום להמשיך להשכיר דירות

מאת: וידר משכנתאות - מאיר וידרמשכנתא14/07/13888 צפיות
משכנתא – ושלא יעבדו עליכם

מאת: וידר משכנתאות - מאיר וידרמשכנתא05/05/13886 צפיות
קורס יועצי משכנתא- עזרה עד הבית אחד הנושאים החמים בימינו הינו שוק הנדל"ן. אנשים רבים במדינתנו שואפים לרכוש דירות אך במקרים רבים התהליך אינו פשוט.

מאמרים נוספים בנושא משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222581 צפיות
המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222575 צפיות
במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222550 צפיות
בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222569 צפיות
לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222856 צפיות
כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222894 צפיות
במילים פשוטות נוכל לומר שתמהיל משכנתא הוא בעצם שילוב בין כמה מסלולי משכנתא שונים שמרכיבים יחדיו הלוואה אחת. אף על פי שמדובר בהלוואה אחת, כל מסלול ומסלול משכנתא יעמוד בפני עצמו ואינו קשור למסלולי המשכנתא האחרים בתמהיל המשכנתא.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא25/01/222895 צפיות
אם אתם כאן אז אתם כנראה מתעניינים בבנקים למשכנתאות, מה שאומר שאתם בדרך לקניית דירה, כיוון שכיום אין כמעט ומי שיכול להרשות לעצמו לרכוש דירה ללא משכנתא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica