חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים באינטרנט- להביא את העסק לכדי שגשוג וההצלחה

מאת: Eli Levyקידום אתרים12/05/2013742 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
קידום אתרים באינטרנט- להביא את העסק לכדי שגשוג וההצלחה

אין בעל עסק שאין לו כרטיסי ביקור ואין בעל עסק שאין לוט אתר באינטרנט. אם אתה לא קיים ברשת אתה פשוט לא קיים, ובעידן המודרני של היום- זה ברור כשמש וכל מילה מיותרת. השוק מוצף בשפע של עסקים מתחרים – למה שיפנו דווקא אליך? ברור שבנוגע למקצועיות ולשירות שאתה נותן- האחריות הבלעדית היא עליך. מומחים לקידום אתרים אחראים להביא את העסק שלך לכי חשיפה מקסימלית לגולשים, כאשר כל גולש הוא בבחינת אופציה להיות הלקוח הבא שלך. מומחה לקידום אתרים מציב לעצמו מטרה לייצר לך כמה שיותר לידים (פניות), והתפקיד שלך הוא להביא את אותה פניה לכדי סגירת עסקה. במובן זה, עבודתו של מומחה קידום אתרים נעשית בשיתוף פעולה איתך, בעל העסק, כאשר כל אחד מכם אחראי על נישה אחרת לגמרי, וביחד השמיים הם הגבול.

קידום אתרים בגוגל הוא בבחינת פרסום ושיווק.

קידום אתרים בגוגל פותח בפני בעלי העסקים פלטפורמה רחבה של פרסום לקהלי יעד שונים- קהלי היעד שלך וקהלי היעד שיכולים להיות שלך. מומחה לקידום אתרים נעזר בפלטפורמה של גוגל על מנת לשווק את האתר שלך , ולשוק אותו אפילו באופן  אגרסיבי. למה הכוונה? במידה והאתר שלך בנוי לפי קידוד נכון שתואם את גוגל ואת האלגוריתמים שלה, מומחים לקידום אתרים מנהלים את תוכן האתר ומטמיעים מילות מפתח שרלוונטיות לעסק שלך, באופן כזה שכאשר גולש מתעניין בנושא שקשור באופן ישיר או עקיף לתחום העיסוק שלך, גוגל "יקרא" את תוכן האתר שלך ויפלוט אותו לעיני הגולש. למותר לציין כי רוב הגולשים אינן מדפדפים מעבר לעמוד הראשון עם עשר התוצאות שגוגל פלט, וזו הסיבה שכולם רוצים שהעסק שלכם יופיע בעמוד הראשון הזה.

קידום אתרים בגוגל הוא תהליך הדרגתי.

ויש לקחת את זה בחשבון. מי שחושב שהוא שוכר את שירותיו של מומחה לקידום אתרים, המבטיח לו שתוך חודש הוא יככב בעמוד הראשון של גוגל, מוטב לו שישקול שנית את שיתוף הפעולה עם אותו "מומחה". כל מי שעוסק בנושא של קידום אתרים באינטרנט יודע כי מדובר בתהליך הדרגתי ולא בעניין של ימים או שבועות. עבודתם של מומחים לקידום אתרים נעשית מאחורי הקלעים ולא לעיני הגולשים, וכדי להשיג תוצאות משביעות רצון יש להיאזר בסבלנות מספר חודשים. בפרק זה אותם מומחים לקידום אתרים מטמיעים מילות מפתח ומנהלים את וכן האתר שלכם באופן כזה שמחייב את גוגל למצוא את האתר שלכם כרלוונטי למספר רחב של שאילתות מצד הגולשים. מומחה קידום אתרים מודע לעובדה כי גוגל אינה אוהבת שמנצלים אותה לצרכי פרסום ושיווק ולכן היא מערימה קשיים בשינויים תכופים במדיניות שלה, ורק מי שעיקר עיסוקו הוא קידום אתרים והוא בהחלט מקצועי ברמה של מומחיות, וטורח להתעדכן באופן שוטף בשינויים אלו,  יכול להשיג ללקוחות שלו תוצאות טובות וחשיפה גבוהה ברשת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Eli Levy

מאת: Eli Levyהדברה14/10/132519 צפיות
תיקנים ונמלים בקיץ? מעופפים? ברחשים? יתושים וזבובים? מי מאיתנו לא חווה באופן אישי את טרדות הקיץ?ומה בנוגע למכרסמים- חולדות? עכברים? הדברה מקצועית אמנם מספקת לנו איכות חיים, אולם בנוסף לנוחות ולאיכות היא מספקת גם אלמנט בריאותי –תברואתי.

מאת: Eli Levyאדריכלות פנים14/10/133195 צפיות
המכנה המשותף לכל מטבחי היוקרה הוא באיכות חומרי הגלם מהם הם עשויים, בתכנון העיצוב שלהם, וביכולת שלהם להיות מותאמים ללקוח באופן אישי, בהתאם לצרכיו, לסגנון החיים שלו ולשימושי המטבח עבורו (בנוסף לשימוש הסטנדרטי).

מאת: Eli Levyניקיון30/05/132547 צפיות
ללא קשר לגילכם או לסגנון החיים שלכם, אתם חיים ומתמודדים עם אבק ועם לכלוך. בין אם אתם חובבי ניקיון מושבעים ובין אם אתם לא מאלו שמקפידים במיוחד, כך אך כך, בית דורש ניקוי ותחזוקה שוטפת.

מאת: Eli Levyקידום אתרים29/05/132483 צפיות
בכדי שאיש מקצוע העוסק בקידום אתרים יוגדר, ובצדק , מומחה קידום אתרים, עליו לשלוט היטב בכל הלוגיסטיקה והמדיניות שמתרחשת מאחורי הקלעים ברשת. כשאנו מדברים על מומחה קידום אתרים אנחנו מתכוונים לאיש מקצוע היודע לקדם את האתר שלנו בגוגל

מאת: Eli Levyקידום אתרים29/05/132406 צפיות
רבים שוגים בשעה שהם חושבים שאם הם יטמיעו לינקים לאתר שלהם בכל מיני אינדקסים שבגוגל, אזי הם יזכו לצפות באתר שלהם בעמוד הראשון שלו. ימים אלו חלפו מזמן.

מאת: Eli Levyבניין ואחזקה - כללי29/05/132536 צפיות
מי מאיתנו לא חווה סתימה בכיור או בשירותים? המים לא מתנקזים ? מציפים את הכלים הסניטאריים? משאירים לנו לכלוך דבוק לדפנות ועוד לא דיברנו על הריחות הלא נעימים המלווים לכל העניין. אין ספק שהדבר האחרון...

מאת: Eli Levyפרסום28/05/132509 צפיות
במידה ואתם מעוניינים בצבעוניות רבה אשר תשתקף מהמדבקות של החברה שלכם, מומלץ לכם לעשות שימוש במדבקות מסוג פרוצס, כלומר המדבקות הצבעוניות. מדובר על שמונה תחנות של צבע אשר מביאות את המדבקה לרמה גבוהה מאד של פרזנטציה ייצוגית

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213406 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211701 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183556 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172898 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172642 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica