חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה כדאי לבחור בנעלי רוקפורט?

מאת: משה מסחרביגוד והנעלה16/05/20132057 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חברת רוקפורט היא יצרנית נעליים מבוססת שממוקמת במסצ'וסטס ארצות הברית. החברה נוסדה בשנת 1971 והיא מייצרת נעליים ומפעילה חנויות ברחבי ארצות הברית ובמדינות רבות בעולם. נעלי רוקפורט ידועות בזכות נוחותן הרבה ואיכות הייצור שמשפיע על אורך חיי הנעליים. הנעליים מיוצרות מעור וכוללת גם בלם זעזועים וכרית נוחות שנמצאת בריפוד הפנימי של הנעל.

ניתן למצוא זוג נעלי רוקפורט שיתאים לכל אירוע ולכל סיטואציה, כמו נעליים שמיועדות למשרד, נעלי חוף ונעלי ספורט.

העיצוב המיוחד של נעלי רוקפורט מאפשר לנעול אותן במשך כל היום בנוחות מרבית. במשך כמעט חמישה עשורים נחשבה רוקפורט לחדשנית בתחום תעשיית הנעליים. רוקפורט היא החברה הראשונה שהשתמשה בחומרים חדישים ובטכנולוגיות מתקדמות לשם ייצור נעליים בסגנון קלאסי לגברים ולנשים כאחת.

הפילוסופיה של רוקפורט היא פשוטה וגורסת שהנעל צריכה להתאים לכף הרגל ולא להיפך. המשמעות היא:

-          שהנעל מיוצרת מחומרים איכותיים בלבד, שמותאמים לאורח החיים של הנועל אותן.

-          שנעשה שימוש (ואם צריך פיתוח) בטכנולוגיה ייחודית לשם נוחות מרבית של כף הרגל והגוף כולו.

-          שמתקיים פיתוח הנדסי חדשני שעיקרו תגובה לתנועות הטבעיות של כף הרגל.

המשמעות של ייצור נעליים שיתאימו למגוון אורחות חיים ולפעילויות שונות, היא התפתחות מתמדת. לכן, חברת רוקפורט  משתפת פעולה עם יצרני נעליים אחרים ומאמצת טכנולוגיות חדשניות בתחום. חברת רוקפורט השכילה לקלוע לטעמו של ציבור רחב מאד, שאימץ בחום רב את יישומי המדע לנעלי ספורט, גם בתחום הנעליים היומיומיות לגברים ולנשים.

הקולקציה העכשווית של רוקפורט מעוצבת לטובת החיים העירוניים התוססים של בעלי מקצועות שונים. נעליים שניתן לנעול אותן בבוקר לעבודה ומשם לעבור לחיי לילה, נעליים שניתן לבלות איתן סוף שבוע... בקיצור, נעל מתוחכמת, סטייליסטית וגמישה לגברים ולנשים.

חברת רוקפורט מתמקדת מחדש בעיצוב דפוס קלאסי תוך שימת דגש על איכות החומרים שמשמשים לייצור הנעל. השקעה במוצר שאורך חייו ארוך הוא הגיוני, מעשי ושיווקי. פרופיל הנוחות שאפיין את נעלי רוקפורט בעבר התפתח לנעל מתוחכמת ומותאמת לעידן המודרני.

באופן כללי אפשר לומר שחברה זו ידועה בחדשנות שלה וביכולת לייצר סוגים שונים של נעליים לסביבות שונות. תכונות מדהימות רבות הן פשוט סטנדרט בנעלי רוקפורט. למשל, Rockport Prowalker היא אולי הנעל הפופולארית ביותר לגברים. הטכנולוגיה המיושמת בנעל זו ( Walk Platform), ידועה כמקדמת נוחות וגמישות יחד עם עקב רחב ומרחב רחב לכף הרגל. הודות לטכנולוגיה זו הנעל ידועה בציבור הרחב כנוחה מאד, כמו שאר נעלי רוקפורט.

אתם מוזמנים לבקר באתר שלנו- http://www.knukan.com/

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה מסחר

מאת: משה מסחרתיירות ונופש - כללי24/02/152654 צפיות
לברצלונה, ספרד, יש אתרים רבים להציע לתיירים והעיר עצמה מלאה בדוגמאות יפהפיות של האומנות הספרדית, הארכיטקטורה והתרבות המקומית.

מאת: משה מסחרתיירות ונופש - כללי28/08/142615 צפיות
יש משהו קצת מיגע, אבל עם זאת מלהיב, בתהליך שכרוך במציאת טיסות זולות באינטרנט. זהו הרגל כפייתי שמאפיין מטיילים

מאת: משה מסחרהגבלים עסקיים15/05/146472 צפיות
יש הטוענים שנפילתו של דנקנר החלה כבר לפני יותר משנה. מהמועד שבו הוא ושותפיו רכשו את השליטה באי.די.בי מידיה של משפחת רקאנטי.

מאת: משה מסחרבריאות גברים20/03/149278 צפיות
מסאג' לגבר פעם נראה היה כאילו רק גברים שנפגעו תוך כדי משחק הכדורגל מקבלים עיסוי מיידי מהמטפל הקבוצתי, ולא ראינו גברים רבים שמחפשים מסאג' לגבר סתם ככה כדי להרגיש טוב יותר. גם אם סבלו ממתח וכאב באזור הצוואר או הגב התחתון..

מאת: משה מסחרטיולים בחו"ל06/03/141507 צפיות
ברצלונה, כמו הערים הגדולות באירופה, היא עיר שאי אפשר לעמוד בפניה. רבים מהתיירים שמגיעים אליה מתאהבים בה ונשארים לפעמים חודש, שנה, ואפילו עשר שנים.

מאת: משה מסחרבר ובת מצווה24/12/132914 צפיות
הקליפ הפך בשנים האחרונות לחיוני ביותר להצלחת אירוע הבר מצווה. קליפ באורך כשמונה עד עשר דקות, מוקרן על המסך הגדול במהלך המסיבה ומלווה במוסיקה שמושמעת דרך מערכת קול מעולה, מאיר את חתן הבר מצווה ואת מסלול חייו עד כה באור מיוחד במינו. הקליפ מאפשר לאורחי המסיבה לחוות את הייחודיות של הנער שחוגג בר מצווה.

מאת: משה מסחרספורט וכושר גופני - כללי26/05/132664 צפיות
נעלי ספורט הישנות הוחלפו עד מהרה על ידי נעליים בעלות ריפודי אוויר ומילוי בג'ל. חומרים אלה תרמו לביצועים טכניים טובים בהרבה. נעלי ספורט לגברים החלו להופיע במגוון של צבעים וצורות והם נרכשו לא רק בזכות היכולת הביצועית שלהם אלא גם בשל המראה הלוהט שלהם.

מאמרים נוספים בנושא ביגוד והנעלה

מאת: yoni romביגוד והנעלה17/11/204649 צפיות
באיזו דרך הכי משתלם לקנות היום נעלים? האם ניתן לקנות נעליים לנשים באינטרנט בלי לטעות? מהם כללי הבסיס לבחירת נעליים אונליין?

מאת: ניב אבןביגוד והנעלה11/08/161947 צפיות
ההתלבטות מסתכמת בסופו של דבר בבחירה בין חנות בוטיק מקצועית לבין חנות רשת אופנתית שבשתיהן יש שמלות ובגדים נהדרים לאירוע. איך יודעים מה עדיף? קוראים את המאמר הבא.

מאת: דודישביגוד והנעלה26/04/163962 צפיות
פעם עם בוא החורף לא היו הרבה חוכמות – את הנעליים הלבישו בערדליים – מעין מגפיים עשויים מגומי שנלבשו מעל הנעל על מנת לשמור עליה מפני בוץ, רטיבות ושאר צרות העונה הרטובה.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה10/04/147556 צפיות
תחום הביגוד לילדים הפך להיות פופולארי ביותר ורשתות אופנה רבות פותחות ליין שלם של בגדי ילדים. גם בבגדי ים לילדים נוגעת התופעה הזו. אולם, כאן יש חשיבות וערך מוסף לא רק ללוק של בגד הים אלא גם לאיכות שלו ולמידת ההגנה שהוא יכול לספק לילד שלכם. להלן מידע רלוונטי.

מאת: elichai rubinביגוד והנעלה26/03/147679 צפיות
הבגדים שאנו לובשים מספרים עלינו דברים רבים ומשפיעים על הרושם שאנו יוצרים.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה07/03/148439 צפיות
בגדי ים שלמים – למי זה מתאים? אם הגעת לכאן בוודאי נמאס לך כבר מאותם בגדי ים ביקיני רגילים. מתחשק לך השנה למצוא בגד ים מיוחד, להפתיע ולהציג סגנון קצת שונה. בגדי ים שלמים הם המילה האחרונה בתחום. אם בעבר חשבת כי הגוף נראה טוב יותר בבגד ים ביקיני, תגלי כי בגד ים שלם יוכל להיות מושך ומעצב בדיוק באותה מידה ואף יותר.

מאת: תמיר נוריאלביגוד והנעלה18/02/149348 צפיות
כאן תוכלי לקבל טיפים משמעותיים לבחירת שמלות ערב או שמלות כלה על ידי סוגי בדים שונים שיתאימו לגזרה שלך

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica