חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בגדי תינוקות כל מה שרציתם לדעת

מאת: המרכז לכתיבת תוכןקניות 16/05/2013837 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לקנות בגדים קטנטנים וחמודים הוא אחד החלקים הטובים ביותר לתכנון דברים לתינוק, הנה מספר טיפים בחיפושכם אחר בגדים לתינוק החדש שלכם.

אל תקנו יותר מדי בגדי New Born

תינוקות גדלים מהר מאוד בשבועות הראשונים של חייהם. יש תינוקות שמתאימים לבגדי תינוק רק לזמן קצר, יש כאלה שלא יתאימו לגודלי יילוד בכלל! אם אתם מקבלים הרבה בגדי תינוקות כמתנה נסו להחליף חלק מהם עבור גדלים גדולים יותר אם אפשר. כמוכן מומלץ לשמור את התגים על הבגדים עד שתדעו לחלוטין אם תינוקכם יוכל ללבוש גודל זה או לא.

הלבשה נוחה וקלה?

תינוקות מסוגלים לביצוע פעולות בצורות מאוד מעניינות עקב גמישותם הרב בגיל זה, כמובן שהכי קל אם אינכם צריכים להפוך את התינוק ללוליין בעת החלפת חיתול או כניסה לאמבטיה. בידקו שלבגדים יש פתיחה מלאה אם זה בתחתית או על ידי רוכסן ארוך בחזית. אם הבגדים אמורים להתלבש על התינוק מהראש דרך הצוואר יש להקפיד על פתיחת צוואר רכה וגמישה מאוד כך שלא יהיה צורך למשוך את הבגד בחוזקה מעל ראשו של התינוק.

טיפול וכיבוס קל ויעיל הוא הכרחי

אלא אם זה לאירוע מיוחד מאוד, בגדי תינוקות לא ניתן לכבס ולייבש במכונה ודורשים יותר מדי מאמץ עבור ההורים הטריים. לכן יש לבדוק את תוויות בגדי התינוקות אתם עלולים להיות מופתעים לגלות כי ישנם בגדי תינוקות מכובסי יד וייבוש נקי בלבד בשוק יותר מאשר תוכלו לנחש!

הנוחות של התינוק היא המפתח

לחצניות, רוכסנים וגומיות יכולים להיות מקורות של אי נוחות לתינוק אם הם נמצאים במקום הלא נכון או הדוקים יותר מדי על עורו של התינוק. חפשו בגדים שיש להם שכבה של בד בין עור התינוק והרוכסן, אלסטי ומכוסה בביטחה שיגן על עור התינוק בבטחה.

שכבות בגדים עבור התינוק

תינוקות בדרך כלל צריכים שכבה נוספת של בגדים יותר משל מבוגרים, ביחרו בגדים שמאפשרים לכם להלביש או להסיר כשיכבה נוספת בקלות כדי לשמור על נוחות התינוק. אם הנכם מתגוררים במקום קריר יש לשקול לקנות חליפת חורף צמר במקום הלבשת שכבות יתר. בגדים מגושמים נוחים לתינוק לעיתים נדירות ולכן אין צורך להשתמש בכל דבר עבה יותר מצמר.

גרביי תינוקות ונעליים

גרבי תינוקות נחשבים למוצר חובה ונחוץ במיוחד אם תינוקכם נולד בתקופת החורף שישנו מזג אוויר קר. זהו תהליך שיכול לארוך מעט זמן כדי למצוא את גרביי התינוק שמתאימים לכף רגליו. גרבי תינוקות נוטים ליפול הרבה ולכן רצוי כי תחזיקו מספר זוגות נוספים אקסטרא להחלפה. בעוד תינוקות לא צריכים נעליים חלק מההורים מעדיפים לשים בכל זאת נעליים אפילו רכות רק בכדי לשמור על גרבי התינוק. זה תלוי בכם אם אתם רוכשים נעלי תינוקות הם צריכים להיות רכים ובעלי פתח עליון רחב כך שלא צריך להתאמץ כדי להכניס את רגלי התינוק לבפנים. זיכרו שתינוקות עלולים ללעוס את הנעליים יותר מדי ולעיתים קרובות.

שימו לב לפגמים בבגדי התינוקות

בעוד יצרני בגדי תינוקות רבים זהירים מאוד לגבי סוגים שונים של בגדים שהם מוכרים פריטים פגומים (ואולי אף מסוכנים) עלולים לחמוק דרך בקרת איכות ולהגיע לחנויות המכירה. בדקו את בגדי תינוקות ונסו לאתר כפתורים רופפים, רוכסן משוך שיכול להנתק, אביזרים או קישוטים למיניהם שאפשר ללעוס או למשוך כגון מחרוזות ארוכות שיכולים להתפס על דברים. זיכרו כי תקני בטיחות פדרליות לבגדי תינוקות אוסרים שרוכים ארוכים שיכולים להיתפס בדברים או לגרום לחנק תינוקות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת המרכז לכתיבת תוכן

מאת: המרכז לכתיבת תוכןשיפוצים25/06/14930 צפיות
האם חשבתם לבנות מחסן עץ אך אינכם יודעים היכן להתחיל? הבא נעזור לכם להימנע מלעשות טעויות שאנשים רבים עושים

מאת: המרכז לכתיבת תוכןשיפוצים13/11/131034 צפיות
מתכננים לבנות בריכת שחייה? קחו בחשבון שהצורה וגודל בריכת השחייה שלכם צריכים להיקבע בהתאם לסוג השימוש שלכם בבריכה: * בריכת שחייה שייעודה לשעות הפנאי בלבד צריכה שטח גדול וחלק רדוד לא משנה צורתה.

מאת: המרכז לכתיבת תוכןסרטן10/09/131833 צפיות
לצערנו אנו מודעים כי קיימת מחלה ארורה אותה מחלה אשר עד היום לוקחת אנשים רבים לעולם הבא, אותה מחלה שעד עצם היום הזה עוד לא נמצאה לה תרופה מחלה ושמה סרטן!

מאת: המרכז לכתיבת תוכןצרכנות14/08/131084 צפיות
בעודכם מצפים לקראת לידת ילדכם הראשון ההתרגשות בשיאה וההכנות בעיצומן. ההורים הטריים עתידיים רוצים שהכל יהיה מושלם ושלא יחסר דבר.

מאת: המרכז לכתיבת תוכןאדריכלות פנים22/07/131228 צפיות
קרה לכם שיש לכם הרבה ציוד, חפצים ודברים שאתם מאחסנים בבאלאגן שלם ללא סדר ולעיתים אף ללא מקום ייעודי ומתאים?

מאת: המרכז לכתיבת תוכןחינוך ולימודים - כללי15/07/131045 צפיות
טביעה עלולה להיות אחת מהתאונות הקטלניות ביותר שיכולה להתרחש בבית. למה? מכיוון שלרוב היא מתרחשת עקב טעות אנוש, רשלנות, הסחת דעת, שכחה, אלכוהול או חוסר מודעות וחינוך להתנהגות בטוחה בבריכה, ג'קוזי ומערכות ספא למיניהם וניתנים למניעה.

מאת: המרכז לכתיבת תוכןבריאות ורפואה כללי30/06/13981 צפיות
תעשיית הציוד רפואי כיסא גלגלים והניידות כמו כל האחרים חווה את אותן תופעות של צרכנות הכולל אפשרויות בחירה, היכולת לעצמאות וניידות קלה, תחרותיות של היצרנים מגוון רחב של דגמים ועוד.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213734 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205191 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186801 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173164 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172921 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161593 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161708 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica