חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פינוי אשפה פניאומטי גם בתעשייה

מאת: Eli Levyאיכות הסביבה 16/05/20131087 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
פינוי אשפה פניאומטי גם בתעשייה

לא רק אנו, בני האדם, מייצרים כמויות אשפה עצומות אלא גם מפעלים תעשייתיים. טכנולוגיה מתקדמת זו של פינוי אשפה פנאומטי מותאמת גם לארגונים תעשייתיים. פינוי אשפה פניאומטי מתבצע באמצעות מערכת צינורות השואבת את הפסולת בלחץ אויר. כשם שהיא מותאמת לבנייני מגורים, במטרה לסלק אשפה ביתית, כך היא בנויה ומהונדסת לפי אותו עקרון לצורך סילוק פסולת תעשייתיית.

פינוי אשפה פניאומטי בתעשייה- בטוח יותר.

פסולת תעשייתית אשר מייצרים מפעלים רבים ברחבי הארץ והעולם כרוכה במקרים רבים בייצור של חומרים רעילים ומסוכנים לבני האדם ו/או בחומרים שמדיפים ריחות לא נעימים בעליל. פינוי אשפה באופן כזה, פניאומטי וללא מגע יד אדם, הוא לא רק יעיל יותר ומהיר יותר, אלא גם בטוח יותר לבני האדם.

מדוע? מכיוון שהפסולת שמסולקת באמצעות פינוי אשפה פניאומטי, מסולקת בעזרת ואקום לתוך מנהרות תת קרקעיות שנבנו למטרה זו. הפסולת לא באה כמעט עם מגע יד אדם, ובטחו ובטח שלא קרובה לאזרחים ועוברי אורח.

פינוי אשפה פניאומטי- לאן מועברת כל הפסולת?

פסולת ביתית עוברת תהליך של מיון, לפיו מה שניתן למחזר עובר לשלב המחזור ומה שלא ניטמן באדמה. פסולת תעשייתית מוטמנת באדמה במקום בטוח ולא מזיק לאיש.

כך או כך, שינוע פניאומטי מאפשר לנו איכות חיים גבוהה יותר, מגורים בסביבה נקייה יותר ונטולת ריחות רעים. פינוי אשפה בדרך זו שומרת על איכות הסביבה, שומרת על סביבה ירוקה, ואפשרת לנו להמשיך את חיינו כתקנם.

פינוי אשפה פניאומטי- פינוי אשפה של המאה העשרים ואחת.

פינוי אשפה באמצעות ואקום, לחץ אוויר. פינוי אשפה מהיר, יעיל, נקי יותר, תוך ניצול מקסימאלי של הפסולת, וסילוק נקי של הפסולת שאין בה עוד שימוש. אין ספק שכשהנכדים או הנינים שלכם ישמעו ש"פעם נהגו לרדת עם הזבל לחדרי אשפה משותפים" הם ירימו גבה בפליאה, ממש כשם אנו שומעים על הדורות המבוגרים שנהגו לחלוק מטבח ושירותים על שכיניהם. הטכנולוגיה מתקדמת והיא מאפשרת לנו להתמודד עם שגרת חיינו ביעילות ובדרכים ידידותיות לסביבה. פינוי אשפה פניאומטי היא אחת מהן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Eli Levy

מאת: Eli Levyהדברה14/10/132519 צפיות
תיקנים ונמלים בקיץ? מעופפים? ברחשים? יתושים וזבובים? מי מאיתנו לא חווה באופן אישי את טרדות הקיץ?ומה בנוגע למכרסמים- חולדות? עכברים? הדברה מקצועית אמנם מספקת לנו איכות חיים, אולם בנוסף לנוחות ולאיכות היא מספקת גם אלמנט בריאותי –תברואתי.

מאת: Eli Levyאדריכלות פנים14/10/133195 צפיות
המכנה המשותף לכל מטבחי היוקרה הוא באיכות חומרי הגלם מהם הם עשויים, בתכנון העיצוב שלהם, וביכולת שלהם להיות מותאמים ללקוח באופן אישי, בהתאם לצרכיו, לסגנון החיים שלו ולשימושי המטבח עבורו (בנוסף לשימוש הסטנדרטי).

מאת: Eli Levyניקיון30/05/132547 צפיות
ללא קשר לגילכם או לסגנון החיים שלכם, אתם חיים ומתמודדים עם אבק ועם לכלוך. בין אם אתם חובבי ניקיון מושבעים ובין אם אתם לא מאלו שמקפידים במיוחד, כך אך כך, בית דורש ניקוי ותחזוקה שוטפת.

מאת: Eli Levyקידום אתרים29/05/132483 צפיות
בכדי שאיש מקצוע העוסק בקידום אתרים יוגדר, ובצדק , מומחה קידום אתרים, עליו לשלוט היטב בכל הלוגיסטיקה והמדיניות שמתרחשת מאחורי הקלעים ברשת. כשאנו מדברים על מומחה קידום אתרים אנחנו מתכוונים לאיש מקצוע היודע לקדם את האתר שלנו בגוגל

מאת: Eli Levyקידום אתרים29/05/132406 צפיות
רבים שוגים בשעה שהם חושבים שאם הם יטמיעו לינקים לאתר שלהם בכל מיני אינדקסים שבגוגל, אזי הם יזכו לצפות באתר שלהם בעמוד הראשון שלו. ימים אלו חלפו מזמן.

מאת: Eli Levyבניין ואחזקה - כללי29/05/132535 צפיות
מי מאיתנו לא חווה סתימה בכיור או בשירותים? המים לא מתנקזים ? מציפים את הכלים הסניטאריים? משאירים לנו לכלוך דבוק לדפנות ועוד לא דיברנו על הריחות הלא נעימים המלווים לכל העניין. אין ספק שהדבר האחרון...

מאת: Eli Levyפרסום28/05/132509 צפיות
במידה ואתם מעוניינים בצבעוניות רבה אשר תשתקף מהמדבקות של החברה שלכם, מומלץ לכם לעשות שימוש במדבקות מסוג פרוצס, כלומר המדבקות הצבעוניות. מדובר על שמונה תחנות של צבע אשר מביאות את המדבקה לרמה גבוהה מאד של פרזנטציה ייצוגית

מאמרים נוספים בנושא איכות הסביבה

מאת: yoni romאיכות הסביבה 14/11/191292 צפיות
מדינת ישראל מעודדת את ייצור החשמל דרך מערכות סולאריות. פתרון זה הוא פתרון ירוק, ידידותי לסביבה וזמין בבתים פרטיים ושטחים עסקיים. מערכת סולארית עסקית היא מערכת אשר נבנית על גגות בתי עסקים ובכלל זה: שטחים מסחריים, מפעלים, בנייני משרדים ודומיהם.

מאת: Roei Kalvoאיכות הסביבה 11/12/171559 צפיות
מהו פינוי נייר? איך מבצעים פינוי נייר? איזה שלבים כלולים בתהליך מיחזור נייר? למה גופי תעשייה זקוקים לשירותי פינוי נייר?

מאת: אור מחשביםאיכות הסביבה 24/10/161762 צפיות
מה היא אנרגיה סולארית? אנרגיה, או חשמל, מיוצרת בדרך כלל מנפט, גזים, ופחם, וכל החומרים האלה פולטים פחמן דו-חמצני ופוגעים בסביבה, בכדור הארץ כולו, וכן בבריאות שלנו ושל בני משפחתינו. בנוסף לכל זה, האנרגיה הזו לא מתחדשת – ברגע שנגמר הנפט בעולם, לא נמצא עוד, וכשנגמר הפחם, ייקח אלפי שנים עד שהוא יתחדש בכמויות שאנחנו צורכים כיום. במקומות שונים בעולם, החומרים האלה כבר נגמרו, והיום אנחנו בדרך צלחה לגמור את מה שנשאר באיזורים שעוד יש בהם את החומרים האלה.

מאת: קליבר 818איכות הסביבה 17/11/143046 צפיות
במקביל לשיפור מנועי בנזין, יצרניות רכב שונות מייצרות מנועים הצורכים סוגים שונים של דלק, ישנם סוגי דלק ידידותיים יותר לסביבה יותר בהשוואה לאחרים.

מאת: איוורור והנדסהאיכות הסביבה 05/11/142645 צפיות
מהו חוק אוויר נקי? חוק אוויר נקי, התשס"ח- 2008, גובש על ידי קבוצת חברי הכנסת ועמותת "אדם טבע ודין" ונכנס לתוקף ביום 1/01/2011.

מאת: בני דואניאיכות הסביבה 30/10/142624 צפיות
אחד הרעיונות הבולטים ביותר שעומדים לקבל בקרוב משנה תוקף הוא הוצאת שקיות הניילון החינמיות מהסופרמרקט הקרוב לביתכם. למעשה, כל קונה ייאלץ להגיע עם שקית רב פעמית מהבית על מנת להניח בפנים את המוצרים אותם הוא רכש, כאשר לשקיות הניילון אליהן התרגלנו עד עכשיו לא יהיה יותר שימוש, אלא אם נהיה מוכנים לשלם תמורתן.

מאת: שלומית לנגאיכות הסביבה 26/12/138669 צפיות
כיום כל משרד מחזיק לפחות מדפסת אחת. טונרים של מדפסות לייזר המושלכים לפח האשפה הם פוטנציאל לנזק סביבתי כבד. מה ניתן לעשות כדי להתמודד עם בעיה סביבתית זו?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica