חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל מה שחשוב לדעת על דיור מוגן

מאת: ורד טויןגיל הזהב26/05/2013847 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עבור רבים מן המבוגרים, הזקנה היא תחילתו של סוף. סוף החוויות, סוף בריאות הגוף, סוף העצמאות ובעיקר סוף האושר. אין מחשבה שגויה מזו. בני הגיל השלישי של ימינו אינם צריכים לחוש עוד את התלות שאפיינה כל כך את השלבים המאוחרים של החיים. דיור מוגן מספק לבני הגיל השלישי את כל עולם התוכן שהיה להם בשלבים המוקדמים של החיים ואת התחושה כי השנים, למעשה, עברו מעליהם.

דיור מוגן הוא פיתרון דיור אידיאלי, המאפשר לבני הגיל השלישי ליהנות מחיים עשירים ומלאי חוויות בסביבה תומכת ובטוחה. דיור מוגן מתאים לאנשים שיכולים להתנהל באופן עצמאי בחיי היום יום ולא נזקקים לטיפול סיעודי כל שהוא. המבוגרים החיים במרכז דיור מוגן נהנים מסדר יום הנקבע על ידם בלבד, ואין הם כפופים ללוחות זמנים הנקבעים על ידי סגל העובדים כפי שנהוג בבתי אבות. לאלה מכם המעוניינים לעבור למרכז דיור מוגן, חשוב לברר את כל השיקולים והתנאים הכרוכים במעבר ובשהות במקום מעין זה. נציין מספר נקודות מרכזיות שעליכם לבדוק טרם המעבר למרכז דיור מוגן:

· ניתוח כלכלי – יש לבחון את כל אפשרויות הדיור (מגורים בבית, מגורים בדירה שכורה, מגורים במרכז דיור מוגן) ולהציב את ההוצאות הכלכליות אל מול הצורך ברווחת ובאיכות חיים.

· סיפוק צרכים – עליכם לברר עם עצמכם מה הם צרכיכם האמיתיים והאם דיור מוגן יוכל לספק לכם אותם. כך למשל, אם מרקם החיים שלכם הוא תרבותי ועשיר בבילויים משותפים ובפנאי, דיור מוגן המקום האידיאלי עבורכם לצורך מימוש חוויות מעין אלה. דיור מוגן מספק חיי חברה ענפים, הכוללים שפע של פעילויות ספורט, חוגים, הרצאות העשרה, סיורים וטיולים מרתקים בסביבה בעלת מכנה משותף זהה.

· דירה מתאימה – מומלץ לאפיין את הדירה שבה אתם מעוניינים ולהתעכב על הדברים שבאמת חשובים לכם בה. מרכזי דיור מוגן בונים לרוב דירות המותאמות במיוחד למבוגרים ולצרכיהם. אם חשובה לכם מרפסת גדולה או מטבח גדול, מוטב לסייר בכמה מוקדי דיור מוגן עד שתמצאו את הדירה שהכי מתאימה לכם.

· אמצעי תשלום – טרם המעבר לדיור מוגן, בררו היטב לגבי אמצעי התשלום ועל מה באמת אתם אמורים לשלם. יש כאלה הדורשים שיק ביטחון במהלך כל תקופת שהותכם במרכז דיור מוגן, לכן דעו כי מדובר בבקשה הגיונית ומקובלת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ורד טוין

כתבת מקצועית בתחום העיצוב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ורד טוין

מאת: ורד טויןעיצוב פנים28/07/131333 צפיות
כיצד לבחור בחוכמה חיפוי קיר זוכוית למטבח ומדוע מדובר בפיתרון מוביל בעיצוב מטבחים ובכלל? הינה התשובה!

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131349 צפיות
כל מה שצריך לדעת על סוגי טפטים לבית ובכלל

מאת: ורד טויןעסקים - כללי22/07/132116 צפיות
כל מה שצריך לדעת על טיהור שפכים

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131845 צפיות
כל מה שצריך לדעת על אדן חלון טרם רכישתו!

מאת: ורד טויןמחשבים וטכנולגיה - כללי22/07/131998 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על ניהול מלאי ולא העזתם לשאול

מאת: ורד טויןגיל הזהב21/07/136999 צפיות
כל המידע על דיור מוגן

מאת: ורד טויןיין ואלכוהול21/07/138250 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על בישול בירה בבית

מאמרים נוספים בנושא גיל הזהב

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216112 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: רוני הכהןגיל הזהב04/12/171853 צפיות
יותר ויותר מבוגרים מוצאים כי רכישת קלנועית למכירה היא פעולה שעומדת בכל התנאים לעולם חדש של תנועה עצמאית למדי עבורם.

מאת: שרון צרפתיגיל הזהב28/09/162019 צפיות
חשוב תמיד להיות מעורים בנעשה ולא להזניח מצב נפשי שהחל מדכדוך קל והתקדם אל עבר דיכאון של ממש שממנו כבר קשה לצאת. עבור הגיל השלישי מומלץ להתקדם בעזרת פסיכוגריאטר שמכיר את העולם הזה מקרוב ויכול בצורה מקצועית להקל על הכניסה וההשתלבות בתוכו.

מאת: רועי כץגיל הזהב11/09/162139 צפיות
מכירות חיתולים למבוגרים במבצע מקדמות סטטיסטיקה שאומרת שאחד מתוך ארבעה אנשים עשוי להזדקק לשימוש באחד הסוגים הנפוצים.

מאת: רועי כץגיל הזהב28/07/162053 צפיות
הזדקנות עשויה להיות תהליך מורכב. אתה חווה כתמים כבדים על העור, תנועתך איטית יותר, ואתה לוקח יותר כדורים מאשר ג'ניס ג'ופלין במיטב שנותיה.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/152039 צפיות
אם היינו בודקים את מצבם של קשישים בישראל של לפני כשלושה או ארבעה עשורים, היינו מקבלים תמונה שונה לגמרי מזו שאנו רואים היום.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/151706 צפיות
בנים ובנות של הורים רבים רואים כיצד מגיע הרגע שבו האדם שיקר להם כל כך אינו מסתדר לבד בחייו. כלומר, שלעתים גם אדם צלול לא מצליח לבצע בעצמו פעולות שלכל אדם אחר נראות שגרתיות ופשוטות מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica