חפש מאמרים:
שלום אורח
07.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רוצים לדעת עוד על מעמיסים טלסקופיים?

מאת: ברטה חנירכב29/05/2013733 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיום ישנם מגוון רחב של כלי עבודה אשר מיועדים לעבודה הנדסית. עבודות אלו דורשות שימוש במכונות יציבות אשר לעתים גם כבדות משקל עקב סוג העבודה הנדרש מהן. ציוד זה מכונה בשם "ציוד מכני הנדסי". הגדרה זו כוללת סוגים רבים ומגוונים של כלי עבודה בניהם קיימים, טרקטורים, מנופים, מלגזות, כדור הריסה ועוד. כמו כן, המעמיס הטלסקופי גם הוא חלק מהגדרה זו של "ציוד מכני הנדסי", או בקיצורים המקובלים צ.מ.ה וצמ"ה.

 

המעמיס הטלסקופי הוא מכונה ניידת, אשר משמשת את העובדים באתרי בנייה, סלילת כבישים ועוד. עבודות הנדסיות אלו הן עבודות שטח שנעשות באתר בניה ועל כן ישנו הצורך במגוון רחב של מכונות עבודה. המעמיס הטלסקופי בעל יתרונות רבים על פני שאר כלי העבודה וזאת בעקבות היכולת הפונקציונלית שבו. המעמיס הטלסקופי משלב הן את עבודת המלגזה אשר מאפשרת שינוע חומרים ממקום למקום. בנוסף, המעמיס הטלסקופי מכיל זרוע טלסקופית אשר מאפשרת לשנע לגובה את המשא אשר המעמיס נשא. יתרון זה חוסך הן ברכישת מכונה נוספת, שכן המעמיס הטלסקופי מאפשר עבודה של שני כלים נפרדים, המלגזה והמנוף. החיסכון הנוסף נובע מהאפשרות להעסיק מפעיל ציוד מכני הנדסי אחד ולא שניים אשר יפעילו ציוד שונה. יתרונותיו אלו של המעמיס הטלסקופי חוסכים רבות ועל כן ישנו ביקוש רב לכלי עבודה זה.

 

כיום ישנם סוגים רבים ומגוונים של מעמיסים טלסקופיים. ישנן אופציות שונות ואפשרויות שונות בנוגע למשקל העמסה מקסימלי, גובה מקסימלי של הנפת הזרוע ויכולת ההנפה שלה ברדיוס מבסיס המכונה. על כן, ישנם שלושה פרמטרים חשובים שיש לבחון כאשר אנו באים לשכור מעמיס טלסקופי. תחילה, חשוב מאוד לבחון למה מיועד מעמיס טלסקופי זה, האם לעבודת בניין אשר מכיל שלוש קומות או אולי יותר. הזרוע חייבת להיות מותאמת לגובה זה של הבניין כדי לאפשר עבודה בטוחה ותקינה. בנוסף ישנה האפשרות לשכור תוספות למעמיס הטלסקופי ובכך להאריך את גובה הזרוע אשר משמשת כמנוף. פרמטר נוסף שיש להכיר ולבחון הנו גובה המשקל אשר על הזרוע לשאת. המשקל משתנה מסוג אחד לשני ועל כן מומלץ להתאים פרמטר זה לתנאי העבודה הנדרשים ובכך לחסוך זמן וכסף. פרמטר שלישי ואחרון הנו בחינת מיקום הצבת המעמיס הטלסקופי ומיקום הגעת הזרוע הטלסקופי. מרחק של הרדיוס מבסיס המכונה עד לנקודה בה מגיעה הזרוע הטלסקופית חשוב שכן הזרוע מתקצרת ככל שהבסיס רחוק מהקצה העליון של הזרוע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ברטה חני

מאת: ברטה חנישייט11/12/142636 צפיות
תשכחו מכל מה שהכרתם על חגיגות וארועים עד היום, בריזה מציעה לכם את שירותיה של השכרת יאכטות וכך לציין את הארוע שלכם או להפתיע את הקרובים לכם ביותר באווירה מיוחדת, מקורית ואינטימית שאף אחד לא ישכח. מתאים לאירועים פרטיים או עסקיים, תוך בחירתם של יעדים שונים,אורך השייט והזמן ביום לפי האווירה הרצוייה ולפי המטרה.

מאת: ברטה חניעסקים - כללי07/11/141219 צפיות
כל עבודה לגובה דורשת מאיתנו עזרה של ציוד על מנת לאפשר הגעה ונגישות. כאן תמצאו טיפים לבחירת הסולם המושלם עבורך, הערכת היקף העבודה, התאמה לסביבת העבודה וכמובן התאמת הסולם לכך. סולמות אלומיניום הם המומלצים ביותר ומספקים את היציבות המקסימלית ומאפשרים עבודה נוחה ולא מסורבלת.

מאת: ברטה חניתעשייה12/10/14916 צפיות
היתרונות של משאבות חום כחימום תת רצפתי הם רבים, כאן תמצאו המלצות לגבי התקנתן ולמי מתאים סוג חימום זה, מהם החסרונות שלהם כאשר מותקנות לא כראוי וכיצד נכון לבצע את הטמעתן בתוך מבנים.

מאת: ברטה חניתעשייה12/10/14917 צפיות
היתרונות של משאבות חום כחימום תת רצפתי הם רבים, כאן תמצאו המלצות לגבי התקנתן ולמי מתאים סוג חימום זה, מהם החסרונות שלהם כאשר מותקנות לא כראוי וכיצד נכון לבצע את הטמעתן בתוך מבנים.

מאת: ברטה חניתעשייה11/08/141223 צפיות
בשנים האחרונות אנו רואים עלייה בשימוש במוצרים אשר נחשבים 'ירוקים', כלומר, הם ניזונים מהאנרגיה הקיימת באוויר וממחזרים אותה לשימוש נוסף אשר מפחית את השימוש בהפקת אנרגיות חדשות. משאבות חום וקולטי שמש הם רק חלק מהמוצרים הקיימים היום בשוק הפועלים מתוך עיקרון דומה של החיסכון בחשמל מתוך הבנה כי התברכנו בארץ חמה ושמשית וניתן להפיק אנרגיה חינמית לחלוטין ממנה. נוכחנו לדעת כי ההשפעה של ההתנהגות יכולה להזין או להיטב עם איכות הסביבה וקידום הנושא יכול לשמור על העולם לנו ולדורות הבאים.

מאת: ברטה חניאופניים05/08/143398 צפיות
אופניים חשמליות הם כבר לא דבר של מה בכך. משמשות ככלי רכב לכל דבר, חסכוניות בחניה, זרירות עקב היותן חשמליות ולא דורשות מאמץ גדול מצד המשתמש.

מאת: ברטה חנירכב08/07/131635 צפיות
ציוד מכני הנדסי הנו שם כולל לכלי עבודה כבדים אשר משמשים לעבודות הנדסיות שונות בתחום הבניה, התעשייה והחקלאות. ציוד זה נקרא גם בשמו המקוצר צמ"ה/צ.מ.ה ומכונה ע"י משרד התחבורה בשם מכונה ניידת.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213850 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213979 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214161 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204628 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195594 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196288 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193513 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica