חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אימון,אינדקס,המאמנים,האישיים,בישראל,אינדקס המאמנים האישיים בישראל,אימון עסקי,אימון ,שפחתי,אימון הפרעת קשב,אימון הורי,אימון זוגי,אימון נוער,אימון NLP,א

שנה טובה, איך עושים ?


לפני המון שנים, בחור צעיר מסורתי התמודד עם הקושי של הוריו שרצו להסביר מה בדיוק עושים, כאשר עושים חשבון נפש לקראת השנה החדשה. ההסברים היו בעיקר לשם המסורת וזה די שיעמם אותו מכיוון שהוא היה אדם סקרן מטבעו. מספר ימים לפני היום שבו חוגגים את ראש השנה, הצעיר החליט להתעלם מהקושי של הסקרנות שנותרה ללא הסבר לשביעות רצונו, וקבע לעצמו סדרת פעולות מחשבתיות לצורך חקר עצמי. לאחר זמן קצר,החוקר הצעיר נכנס מהר מאוד לקונפליקט עם עצמו מכיוון שרוב השאלות שעמדו כבסיס למחקר, היו מנוסחות בלשון שלילית : למה אני לא נולדתי למשפחה עשירה? למה אני לא מרגיש חופשי? איך יכול להיות שאין לי מזל? האם לעולם לא אהיה מאושר? למה שלא אהיה איש "גדול" כאשר אהיה מבוגר יותר? למה לא...? ואיך לא...? לאותן שאלות שהבחור שאל את עצמו, היו בוודאות חשיבות גבוהה, למרות שלא לכולן היו תשובות. למעשה, ניתן היה לחשוב שלכל אותה שאלה הנשארת בלי תשובה, הופכת את אותו חשבון הנפש לחסר תועלת. אז אולי אם זה לא עוזר זה בטח לא מפריע ?   זה אולי נכון למודע שלנו. זה מה שהחלק החושב שלנו יכול להבין. עבור התת המודע שלנו, זה סיפור אחר.   תת המודע שלנו אינו מעבד שלילה או פסילה. מי שאחראי לכך, זו היא הקוגניציה שלנו, המודע שלנו.   לדוגמה: שלא תחשבו על איך אתם נשמעים אם היה לכם מבטא צרפתי או איטלקי ? או אל תדמיינו את עצמכם עם צבע שיער שונה מהקיים?   מעניין לדעת על מה חשבתם כאשר ביקשתי שלא לחשוב ?   כאשר החוקר הצעיר שלנו שאל את עצמו : למה אני לא נולדתי למשפחה עשירה ?   מספר דברים קורים בו זמנית.

באלפית שנייה הראשונה שנשאלת השאלה, תת המודע שלנו לא מעבד את השלילה "לא". וכבר נוצר חוסר הלימה בין המציאות לבין השאלה שחוקרת על ציר הזמן, שימו לב: למה אני -- נולדתי למשפחה עשירה ? אם כוונת השאלה מלכתחילה הייתה להתלונן על מצב הצעיר, הייתי מבין. אך במקרה שלנו, נוצר לבחור דיסוננס בין רמת "התמונה" שעלתה לו לתת המודע לבין ההבנה שיש לו "מהתמונה".

המכוונות של השאלה אינה משקפת סיטואציה שניתנת לשינוי. כך שאפילו אם הייתה תשובה לשאלה, לא בטוח שניתן היה להמיר אותה למשהו שימושי. יש אנשים שישמחו להגיב לי בנושא ולהצהיר שזה יכול להשתיק את המצפון לרגע! לאותם אלה, אני מפנה את תשומת לבם להנחה הראשונה שלי

ברגע שנוצר הדיסוננס, אנו נכנסים למצב של "הקפאה" לרגע. ב nlp‏ קוראים לזה pattern interrupt‏ ‏, "שבירת סכמה". לדוגמה : מה עובר לכם בראש כאשר אתם מושיטים יד למישהו שרוצים לברך לשלום ושבדיוק באותו רגע הוא לא שם לב לפנייה שלכם ? לרגע אחד קטן אנו מופתעים ומבולבלים כי האוטומט שלנו לא הושלם. עד הרגע שאנו מוצאים מה לעשות עם היד "המרחפת", ישנה תבנית חדשה שניצבת אבל תת המודע שלנו חשוף לקליטת מידע שלא בשליטה או לחלופין חשוף לתוכן שהעסיק אותנו רגע אחד לפני שבירת הסכימה.

. קחו בחשבון שאם המחשבות שלכם מוגדרות בשלילה, ... כדאי לעשות עם זה משהו. לבחור הצעיר לא הייתה אפשרות להנחות את עצמו עם הכלים שקיימים היום. אבל אם מעניין אתכם לדעת איך עושים שנה טובה?http://www.my-mentor.co.il/123627/nlp-treatments-adwords

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

היועץ הטוב ביותר טמון בך. יחד נחשוף ונפעיל אותו !

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ג'יימס יצחק נחמיאס

מאת: ג'יימס יצחק נחמיאסאימון אישי06/12/091333 צפיות
הקפידו לכוון את מחשבותיכם לגדול שבדברים, לצד היפה של הדברים, לבריא, לשגשוג והרמוניה. בכל מעשיכם היו גדולים ! רכשו הסתכלות של הצלחה במקום ראייה על בסיס כישלונות העבר.

מאת: ג'יימס יצחק נחמיאסאימון מנהלים20/11/091262 צפיות
אתם עומדים לפתח את המוטיבציה שלכם בחיים הקדחתניים של היום, זה נדירים למצוא כמה שעות פנויות במהלך השבוע ולהשקיע אותם בהתפתחות האישית של עצמנו. הכלים שאני נותן לכם במתנה יעניקו לכם את האפשרות לייצר תוך מספר דקות בלבד שינויים עוצמתיים וחשובים בחייכם.

מאת: ג'יימס יצחק נחמיאסאימון לאיכות חיים20/11/091089 צפיות
אספר לכם סיפור קצר שיהיה לכם על מה לחשוב לקראת סוף השבוע. חבר טוב, בעל ניסיון עשיר בתחום ההתפתחות האישית, ביקש ממני שלשום להתבונן בכוס יין מלאה ב 50% "איך תתאר את הכוס?" "בכמה היא מלאה לפי הבנתך?" שאל אותי . מייד אמרתי לעצמי שאני מכיר את התשובה! האנשים שרואים את הצד השלילי של הדברים יאמרו "חצי ריקה" והאנשים שרואים את הצד החיובי של הדברים "חצי מלאה" כך אני אענה חצי מלאה!

מאת: ג'יימס יצחק נחמיאסאימון אישי20/11/091110 צפיות
במפגש הזה אתן לכם כלים פשוטים אך יעילים כדי לחדד את מטרותיכם בחיים. 9 נקודות חשובות אשר עשויות להכתיב את האיכות של שאר החיים שלכם. 9 נקודות אשר הן שאלות שכדאי לכם לשאול לגבי כל אחת מהמטרות שבחייכם. אותן שאלות שיאפשרו לכם : אולי - לשנות מטרות, אולי - להשלים, אולי - להחליף , ואולי גם - להוסיף מטרות.

מאת: ג'יימס יצחק נחמיאסאימון לאיכות חיים20/11/091567 צפיות
למה טיפול או אימון NLP ? עישון, מתח נפשי, חרדות, אי שקט, דיכאון, ... ה NLP יכול לעזור לך. קשיי שינה, פוביות, בולימיה, בעיות בתפקוד מיני,... ה NLP יכול לעזור לך.

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי - כללי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי - כללי13/08/205544 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196099 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194052 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173147 צפיות
אחת החברות המעניינות ביותר בישראל בעיני היא חברת שבט זבולון, החברה בבעלות יעקוב שאול עוסקת באחד התחומים המעניינים ביותר בעולם הנדל"ן. כלומר מה שהיא עושה, זה לספק ציוד חסר עבור אתרי בנייה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173132 צפיות
אנחנו נתחיל עם רונית מרום, שהנה אדריכלית מובילה בכל הקשור לדירות יוקרה באשדוד בעיקר, אך גם ברחבי ישראל השונים. רונית נחשבת לחברה באותוו חוג של מעצבי פנים מובילים, שיכולים לקבוע בון טון בעולם הנדל"ן של דירות יוקרה.

מאת: לילה בן הרוש אימון אישי - כללי30/11/162649 צפיות
אחד הנושאים המרתקים ביותר בעבודה עם אנשים, ילדים ובכלל בכל מערכת יחסים, זה הנושא של הרגש האנושי, ויותר מכך - הידיעה שלכל אחד מאיתנו יש את היכולת להפוך למאסטר ברגשות, שזה אומר לדעת להתחבר לכל אדם, לשדרג את כל מערכות היחסים שלנו ושל האנשים שאנחנו מקדמים, ולהרגיש באופן אמיתי הרגשה של שמחה ואהבה.

מאת: ברסלב מאיראימון אישי - כללי28/10/162379 צפיות
בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ... והוא חובה על כל אדם ונברא להתחדש בכל בוקר שזוכה לקום משינתו, כי לא כולם קמים ואם קמים קמים עם העצבות של האתמול במקום השמחה והתקווה של המחר !

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica