חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עגלה לתינוק רגע לפני קניה

מאת: המרכז לכתיבת תוכןקניות 05/06/20131194 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עגלות יכולות להיות "החבר הכי טוב" של ההורה ובחירת העגלה הלא נכונה יכולה לזמן צרות וחוסר נוחות. כיצד תוכלו לבחור את העגלה לתינוק הנכונה בתוך מגוון רחב של עגלות המוצעות ברשת האינטרנט? עגלות לתינוק יש לרכוש כך שיתאימו לצרכיכם ואורח חיים, לכן יש להקדיש מחשבה איך ברצונכם להשתמש בעגלה ראשונה ולאחר מכן להתחיל בחיפושים אחר העגלה שהכי מתאימה לאורח חיים שלכם ותינוקכם.

תכונות בטיחות מרכיב חשוב בבחירת עגלת תינוק

כמו תמיד בטיחותו של התינוק היא הדאגה הראשונה והגדולה ביותר שלנו, טרם קניית עגלה ערכו בדיקה ליציבותה של העגלה ואל תשכחו לראות אם העגלה תישאר "זקופה" למרות העמסת תיק עגלה התלוי על ידיות העגלה! כמוכן בידקו את רתמות העגלה, רתמות עם 5 נקודות עגינה הוא הטוב ביותר במיוחד עבור תינוקות שנמצאים הרבה בעגלה, לטיולי קניון מזדמנים עגלה עם 3 נקודות רתמה יכול להיות בסדר גמור, נסו לאתר פינות מבצבצות מסוכנות, פינות חדות יותר מדי שעלולים לסכן את התינוק היושב בעגלה.

גלגלי העגלה וידיות

בטרם רכישת עגלה לתינוק עברו דרך החנות ובדקו את גובה הידיות כדי לוודא שהם נוחים לאחיזה ולגובה שלכם, הורים גבוהים צריכים לחפש עגלות עם ידיות מתכווננות לגבהים כדי שלא יצטרכו לכופף את גבם. ביחרו עגלה עם פינות מעוגלות ולא חדות במיוחד אם השימוש בעגלה הוא במקומות הומי אדם לעיתים קרובות. נסו אף לצעוד עם העגלה בקצב מהיר כדי להיות בטוחים שהרגליים שלכם לא יפגעו בגלגלים. עגלה עם כיסוי ידיות רך הן בחירה נחמדה לנוחות.

בידקו את נוחות האופציות שקיימים בעגלה

האם יש לכם צורך בסל איחסון בתחתית העגלה? או שתיסחבו את תיק החיתולים במקום אחר? ישנם עגלות שמגיעות עם מגש איחסון להורים בילד – אין, מתקן לצעצועים, מחזיק ומתקן לחטיפים ומשקאות, ברדס / כיסוי גשם ועוד.רבים מאביזרים אלה זמינים בנפרד ולכן אין מה להתאכזב מעגלות שאינן כוללות את הפינוקים האלה מכיוון שיש לרכוש אותם בנפרד ולצרף לעגלת התינוק. איך הגלה מתקפלת והאם היא נכנסת לתא המטען ברכב זהו שיקול מרכזי ועיקרי שיש לקחת בחשבון. יש להיות בטוחים שאתם יודעים בלקפל את העגלה, לפתוח ולאחסן אותה בקלות!

עגלות דלות משקל

עגלות קלות עברו כברת דרך מעגלת המטרייה הזכורה לכל של פעם, זהו דור חדש של עגלות השוקל מתחת ל 10 ק"ג עם תכונות רבות כמו של עגלות גדולות יותר כמו מושבים נוחים יותר, סלי איחסון וגווני צבע מודרניים. עגלות אלה נהדרות למטיילים ומושלמות לטיולים בקניון או גן החיות. עגלות מטרייה של פעם הם עדיין אופציה נוחה וזולה לרכישה עם אופציה לאיחסון בתא המטען אך אלו ללא מושב שניתן לשכיבה לא יהיה ניתן להשתמש בו עם תינוקות שלא יכולים לשבת בכוחות עצמם.

עגלות סטנדרטיות

עגלות סטנדרטיות לעיתים קרובות גדולות וכבדות יותר מעגלות קלות ולרוב בעלת מושב מרווח, גלגלים גדולים יותר, עם שטחי אחסון ותוספות למיניהם מכו ידיות ארגונומיות מובנות. לעגלות סטנדרטיות לרוב יש ביצועים טובים ברוב התנאים והורים רבים אוהבים את הגימיקים למיניהם, עגלות לטיולים מיוצרים עם קיפול זריז ונוח לעיתים קרובות עם מנגנון אחד בלבד אך הם תופסים יותר מקום בתא המטען וכבדים יותר להרמה. עגלות גדולות יותר עשויות להיות קשות לתיפעול במקום הומה אדם.

עגלות ריצה

הורים ספורטיבים כדאי שישקלו לרכוש עגלת ריצהאו בשמם הנוסף טיולון כגיבוי לעגלה סטנדרטית או אפילו כעגלת היומיום. עגלות כאלה בעלי צמיגים גדולים וחסונים, מסגרות מלוטשות וקלות משקל, בעלת ידית בלם גלגלים ביד עגלות אלה נועדו ליישום כמעט על כל משטח. עגלות ריצה לא ניתן לקפל בקלות כמו שאר העגלות כלומר ייתכן שיש בחירות יומיומיות טובות יותר להורים שנוסעים הרבה. עגלות ריצה אינן מומלצות לתיוקות מתחת לגיל 6 חודשים.

מערכת כוללת לתינוק

מערכות כאלה עשויה להיות נוחה להורים חדשים ועסוקים מערכת זו מתחילה מעגלה סטנדרטית ועד עגלה שכוללת בתוכה מספר חלקים והם: עריסה, מושב לתינוק ברכב, ומושב בוגר לעגלה המאפשר להורים להעביר את התינוק מהעגלה למושב ברכב בקלות ללא צורך בלהעביר את המושב עצמו כל פעם. רוב המערכות מגיעות עם בסיס מושב שנשאר במכונית כדי שההורים פשוט יעבירו את התינוק ללא שום עיכובים.

עגלות ליותר מילד אחד

אם יש לכם יותר מילד אחד, עגלות עם קיבולת אחסנה גבוהה יותר יכולה להפוך טיולים לקלים יותר. למשל קחו בחשבון את גילם של הילדים בעת בחירת מולטי עגלה. למשל ישנם עגלות מרווחות שמאפשרות לתינוק לעמוד אך לא מאפשר תנומה נוחה בעגלה. ישנם כמובן מושבים שונים המשתנים מעגלה לעגלה ויש לשים לב לכך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת המרכז לכתיבת תוכן

מאת: המרכז לכתיבת תוכןשיפוצים25/06/14930 צפיות
האם חשבתם לבנות מחסן עץ אך אינכם יודעים היכן להתחיל? הבא נעזור לכם להימנע מלעשות טעויות שאנשים רבים עושים

מאת: המרכז לכתיבת תוכןשיפוצים13/11/131034 צפיות
מתכננים לבנות בריכת שחייה? קחו בחשבון שהצורה וגודל בריכת השחייה שלכם צריכים להיקבע בהתאם לסוג השימוש שלכם בבריכה: * בריכת שחייה שייעודה לשעות הפנאי בלבד צריכה שטח גדול וחלק רדוד לא משנה צורתה.

מאת: המרכז לכתיבת תוכןסרטן10/09/131832 צפיות
לצערנו אנו מודעים כי קיימת מחלה ארורה אותה מחלה אשר עד היום לוקחת אנשים רבים לעולם הבא, אותה מחלה שעד עצם היום הזה עוד לא נמצאה לה תרופה מחלה ושמה סרטן!

מאת: המרכז לכתיבת תוכןצרכנות14/08/131084 צפיות
בעודכם מצפים לקראת לידת ילדכם הראשון ההתרגשות בשיאה וההכנות בעיצומן. ההורים הטריים עתידיים רוצים שהכל יהיה מושלם ושלא יחסר דבר.

מאת: המרכז לכתיבת תוכןאדריכלות פנים22/07/131228 צפיות
קרה לכם שיש לכם הרבה ציוד, חפצים ודברים שאתם מאחסנים בבאלאגן שלם ללא סדר ולעיתים אף ללא מקום ייעודי ומתאים?

מאת: המרכז לכתיבת תוכןחינוך ולימודים - כללי15/07/131045 צפיות
טביעה עלולה להיות אחת מהתאונות הקטלניות ביותר שיכולה להתרחש בבית. למה? מכיוון שלרוב היא מתרחשת עקב טעות אנוש, רשלנות, הסחת דעת, שכחה, אלכוהול או חוסר מודעות וחינוך להתנהגות בטוחה בבריכה, ג'קוזי ומערכות ספא למיניהם וניתנים למניעה.

מאת: המרכז לכתיבת תוכןבריאות ורפואה כללי30/06/13980 צפיות
תעשיית הציוד רפואי כיסא גלגלים והניידות כמו כל האחרים חווה את אותן תופעות של צרכנות הכולל אפשרויות בחירה, היכולת לעצמאות וניידות קלה, תחרותיות של היצרנים מגוון רחב של דגמים ועוד.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213731 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205187 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186796 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173164 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172921 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161592 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161708 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica