חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

וטרינר עד הבית – שירות וטרינרי לטיפול ביתי ורגוע בכלב או בחתול

מאת: ד"ר שחר מירוןוטרינריה11/06/20131702 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הגעת וטרינר עד הבית הוא שירות ייחודי שהפך בימינו לנורמה בכל הנוגע לטיפולי רפואה וטרינרית מונעת לכלבים וחתולים. בשנים האחרונות יותר ויותר מרפאות וטרינריות החלו להציע שירותי וטרינר נייד אשר מגיע לביקור בית וטרינרי בכדי להעניק בדיקה גופנית ואת החיסון או הטיפול הנדרש. שירותי ביקורי בית של וטרינר מאפשר גם מתן מענה בכל הנוגע לרפואת עור, אוזניים, עיניים ועוד תחומים רבים. כמו כן, בתחום רפואת החירום מרפאה וטרינרית ניידת עשויה להעניק מענה מצויין בחלק מהמקרים ולעיתים, בהתאם לצורך, גם להציע פינוי לבית החולים וטרינרי. בשל סיבות אלו - השירות שמעניקה המרפאה הוטרינרית הניידת הפך לנפוץ ושימושי ביותר עבור כלבים וחתולים.

לשירות וטרינר עד הבית ישנם יתרונות משמעותיים ביותר עבר כלבים וחתולים מאחר וביקור בית של וטרינר חוסך מהם סטרס וטלטול למרפאה וטרינרית עמוסת ריחות שאינם נעימים עבורם, חוסך מהם את סכנות ההדבקה במחלות זיהומיות שקיימות בסביבת מרפאות וטרינריות (יתרון אדיר לגורי כלבים וחתולים שטרם חוסנו) ומאפשר להם לקבל טיפול וטרינרי נעים ועדין בסביבתם הטבעית. למעשה, במקרים רבים כלב או חתול עשוי שלא להרגיש בכלל כשהוא נבדק או מקבל טיפול או חיסון מטרינר שמגיע עד הבית מאחר והדבר יראה עבורם פשוט כביקור ידידותי, קבלת תשומת לב וחטיף נחמד. מלבד היתרונות הברורים שיש בשירות וטרינר עד הבית עבור בעלי החיים, השירות שמציעה מרפאה וטרינרית ניידת טומן בחובו יתרונות רבים עבור בעלי הכלב או החתול כדוגמת חסכון בזמן וטרחה הכרוכים בנסיעה למרפאה וטרינרית, חיפוש חניה והמתנה בתור. שירות ביקורי בית של וטרינר מאפשר גם גמישות רבה בשעות ביקורי הבית וניתן לרוב להזמין וטרינר עד הבית גם בשעות הערב בהן המרפאות הוטרינריות סגורות לקבלת קהל.

בין השירותים השונים שמציע וטרינר שמגיע עד הבית ישנם טיפולים שונים: חיסון לכלב, חיסון לחתול, חיסון כלבת, חיסון משושה, חיסון מרובע, טיפול נגד תולעים, טיפול לתולעת הפארק, בדיקת גור חדש בבית, טיפול רפואי לבעיות אוזניים, עור, עיניים, הרדמת חסד ועוד. כמו כן, רוב המרפאות הוטרינריות מציעות שירות פינוי כלב או חתול להמשך טיפול בבית חולים וטרינרי מאחר ובחלק מהמקרים מרפאה וטרינרית ניידת תאפשר רק מתן טיפול ראשוני והערכת מצב ולאחר מכן יהיה צורך בהפניה למרכז וטרינרי לצורך בדיקות נוספות שלא ניתן לבצע בבית (כמו צילום רנטגן או בדיקת אולטרהסאונד) ואף לצורך אישפוז במידת הצורך.

לסיכום, שירות וטרינרי עד הבית הוא שירות אישי שחשוב להכיר את יתרונותיו, גם עבורכם וגם עבור הכלב או החתול שלכם שיהנו מהטיפול הביתי מוטרינר שמגיע עד הבית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ד"ר שחר מירון

מייסד ומנהל מרפאה וטרינרית ניידת בשם המרפאה הניידת - וטרינר ביקור בית

המרפאה מפעילה באמצעות מספר וטרינרים שירות ביקורי בית בכל אזור גוש דן, המרכז, השרון והשפלה

052-2255123

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ד"ר שחר מירון

מאת: ד"ר שחר מירוןוטרינריה14/04/131319 צפיות
עם בוא האביב מופיעים גם גורי חתולים בכל פינה. רובם יגדלו להיות חתולים בוגרים ובריאים בעזרת טיפול מסור מצד אימם אך מיעוטם ידרוש את תשומת ליבכם ועזרתכם. במאמר זה מפורטות נקודות מפתח בטיפול בגור חתולים יתום: מהו גור חתולים יתום, איך להעריך את גיל גור החתולים, מה אפשר לתת לגור חתולים לאכול, איזה טיפול רפואי נחוץ לגור חתולים ועוד פרטים חשובים.

מאת: ד"ר שחר מירוןוטרינריה24/01/131427 צפיות
עם הגעת גור כלבים חדש לביתכם אתם עומדים בפתחה של תקופה חדשה ושאלות רבות עולות- האם הוא גור כלבים בריא? במה מאכילים גורי כלבים? איזה טיפולים צריך גור כלבים? איך מחנכים גור כלבים לעשיית צרכים מחוץ לבית? מה צפוי לנו בתקופה הקרובה? מאמר זה יענה על כל שאלות אלו.

מאת: ד"ר שחר מירוןוטרינריה05/12/124320 צפיות
טיפול נגד תולעים מהווה חלק חשוב ביותר בטיפול השוטף בחיות המחמד שלנו. הבנת הצורך בטיפול קפדני כנגד תולעים עשויה לחסוך לכם ולבעלי החיים שלכם נגיעות בתולעים וסבל מיותר. במאמר זה מידע רב אודות תולעים בכלבים ובחתולים, טיפול מונע, נפיצות, הסכנה הקיימת ועוד מידע חשוב.

מאת: ד"ר שחר מירוןוטרינריה28/10/121383 צפיות
מהו שבב זיהוי אלקטרוני לכלבים? מה עלינו לעשות כאשר אנו מוצאים כלב משוטט? כיצד ניתן לאתר את בעליו? איך השבב זיהוי פועל למעשה? תשובות לשאלות אלו ולשאלות חשובות נוספות - במאמר הדן בנושא שבב זיהוי אלקטרוני לכלבים.

מאת: ד"ר שחר מירוןוטרינריה28/10/121134 צפיות
מהי בעצם תולעת הפארק? כיצד נדבקים בה? למה הנושא כל כך חשוב עבורנו, בעלי הכלבים? תשובות לשאלות חשובות אלו ועוד רבות במאמר הבא הדן בתולעת הפארק, דרכי ההדבקה, אבחון, טיפול ומניעה.

מאת: ד"ר שחר מירוןוטרינריה13/09/121949 צפיות
נושא המתת החסד לכלב או לחתול הוא רגיש, מורכב וחשוב. מאמר זה שופך אור על נושא המתת חסד לכלבים או לחתולים ומכיל תשובות בנוגע לזמן הנכון לבחירה באפשרות זו, הסבר על התהליך עצמו ועוד מידע חשוב.

מאת: ד"ר שחר מירוןוטרינריה13/09/121222 צפיות
חיסונים מהווים טיפול רפואי מונע והם נחוצים בכדי לשמור על בריאותו ואיכות חייו של החתול. המאמר עונה על שאלות שונות בנושא ובינהן: כיצד חתולים נחשפים לגורמי מחלה, איזה חתולים צריך לחסן, בנגד איזה מחלות מחסנים חתולים, מהו פרוטוקול החיסונים המומלץ לחתול ועוד.

מאמרים נוספים בנושא וטרינריה

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/01/197138 צפיות
אם היינו יודעים כמה חתולים וכלבים מומתים כיוון שהתרבותם אינה נעצרת על ידי עיקור וסירוס.. כלבים וחתולים רבים משוטטים ברחובות וחלקם לצערנו עשויים למות באופן טבעי בשל קשיי ההישרדות בחוץ. אם יש לכם כלב או חתול, זו אחת ההמלצות החמות שהיינו מציעים לכם לעשות.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/12/187250 צפיות
מגוון בעלי חיים יוכלו לתת מענה מעולה לרצון לגדל חיית מחמד בבית. אך מעטות באמת יענו על הצורך של בני הבית שזה דבר עיקרי ולא פחות חשוב מכל פרמטר אחר כאשר מתכוונים להביא חיית מחמד לביתכם.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה30/09/187417 צפיות
חיית החמד שלכם, בריאותה אינה שונה משל כל יצור חי אחר כולל אותנו בני האדם. כאשר אנו בוחרים ווטרינר/ מרפאה ווטרינרית לחיית המחמד שלנו אנחנו צריכים להתחשב במגוון פרמטרים מעבר לנוחות או שמועות חיוביות שמפה לאוזן. במאמר שלפניכם נרחיב על כך.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה27/06/187751 צפיות
למה למעשה כל כך חשוב שיהיה ווטרינר קבוע לחיית המחמד שלך? או לפחות מרפאה קבועה? מאותה הסיבה שחשוב שלנו תהיה מרפאה קבועה ורופא מטפל קבוע...וזה לא רק נוחות האמינו לנו..

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/05/187822 צפיות
כשחיית מחמד מצטרפת למשפחה תאמינו לנו... החיים בבית יהיו הרבה יותר מהנים! התענוג שבחזרה הביתה, לטפל בהנאה, להאכיל ולטפח אין הרבה רגעים שישתוו להרגשה הנהדרת הזאת. עם כל ההנאה והקסם שבהחלט יש בדבר חשוב מאוד לברר מספר דברים.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה29/03/187893 צפיות
כמו בכל דבר בחיינו לפני שאנו לוקחים החלטה משמעותית אנחנו חייבים לוודא שמרבית הפרמטרים מתאימים לציפיות שלנו . כך גם באימוץ כלבים, נורא מתחשק לכם שכלב יפה ומתוק או גדול וקשוח יתרוצץ בחצר ביתכם אך חשוב לוודא מספר דברים קודם לכן.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה28/02/184130 צפיות
היפוך קיבה קורה כאשר כלבים בולעים אוויר תוך כדי ארוחה ובאופן כללי ולא מצליחים לשחררו מה שגורם לקיבה להסתובב ונוצרת חסימה בזרימת הדם שעשויה להגיע עד למצב של נמק ולמקרי מוות. באם הכלב לא יטופל באופן מידי הוא יהיה בסיכון שעשוי להוביל למותו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica