חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פתיחת סתימות במערכת אינסטלציה

מאת: only-bestשיפוצים22/11/20092032 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתם נתקלים בסתימות ביוב או צנרת ברוב המקרים אתם זקוקים לשרברב אך פתרון זה ועלה כסף רב ואינו מתאים לכל אחד אז במקרה של היתקלות בסתימות הבאנו לכם מספר טיפים לפתיחת סתימות בצנרת
יש כמה מקרים שהם הפשוטים בפתיחת סתימות או תיקון מערכות אינסטלציה


ברז מעל הכיור שחל לפתע לדלוף

סתימה בסיפון האמבטיה
סתימה בניאגרה שנגרמת על ידי תוצאה של השלכת חפצים
צינור ישן וחלוד או שהשתחרר מקומו
נזילת מים מצינור בבית

הברז באמבטיה דולף ראשית בדקו אם הדליפה נוצרת מהברז עצמו אם היא לא סגרו את השיבר המים הראשי פרקו את הברז בעזרת מפתח צינורות לפפו מסביב לחיבור הברז במקום הדליפה והחזירו למקום כך פתרתם נזילת ברז דולף .

סתימות באמבטיה ברוב המקרים ניתן לפתור את הבעיה באמצעות פומפה אשר נותנת לחץ בצינור האמבטיה ויכולה לשחרר את הסתימות שנוצרו אם אן ברשותכם כזאת רכשו היא יכול לעזור מאוד במקרה הצורך .

הניאגרה לא עובדת? תוכלו לרכוש אחת חדשה העלות לא יקרה כלל ואופן ההחלפה פשוט ביותר יש לפרק את הישנה ולהחליף בין הצנרת שהוצאנו לזאת החדה


החלפת אסלה היא קצת לבעלי ניסיון רב יותר הדורשת שימוש בגבס או חומר מסוג רבה. ברוב האסלות קיימים שני ברגים בצידי האסלה מה שמחבר את האסלה לרצפה יש לשחרר ברגים אלו ולהלביש את האסלה החדשה ולתאם את החיבור לתוך צינור הביוב

איך יודעים אם אתם יכולים לעשות זאת לבד בדקו את המכשירים ואת החיבור שלהם אם זה אינו מסובך ומורכב ואתם חושבים שתוכלו לבצע זאת בקלות כמו שחרור סתימות או החלפת ברז אתם תוכלו לבצע את זה במהירות וכמובן בחיסכון של מאות שקלים .

קיימת בפניכם אפשרות נוספת היא להיעזר באמצעות מדריכים שכתובים באינטרנט וכן בפורומים הקשורים לנושא פתיחת סתימות,החלפת ניאגרה ,החלפת ברזים וכו..


אפשרות נוספת היא לקבל הסבר מאיש המכירות ששמנו רכשת את הפומפה לפתיחת הסתימות או הברז החדש שנוע להחליף את הברז הדולף או כל מוצר אחר אל תשכחו לבקש הסבר מקיף וברור על מנת לבצע זאת במקצוענות

יום כיף לבעלי לב חזק

או  מס שבח

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל הוצאה לפועל  פורטל איחוד תיקים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת only-best

מאת: only-bestנדל"ן04/07/131130 צפיות
ישנה חשיבות רבה לתיכנון המס לפני ביצוע ההשקעה על מנת למקסם את התשואה השוטפת ורווח ההון מכל סוג של השקעה בנדל"ן בארצות הברית. לכל השקעה יש השלכות מס שונות בארצות הברית ובישראל. תיכנון מס לוקה פוגע באיכות

מאת: only-bestשוק ההון23/06/131094 צפיות
קרנות ההשתלמות שייכות לאפיק חיסכון משתלם הנהנה מהטבות מס משמעותיות ולכן נשאלת השאלה אם כדאי לפדות או להמשיך אותה.

מאת: only-bestחוק ומשפט - כללי28/05/131145 צפיות
אין חובה לשכור את שירותיו של עורך דין אבל הגשת הבקשה ללא סיוע משפטי עלולה להביא לדחייתה מטעמים פרוצדוראליים ובירוקרטיים, גם אם היא צודקת ונכונה. גם אם הבקשה צלחה את מבחן הבירוקרטיה, הרי שעדיין יש לשכנע את רשם ההוצאה לפועל בדבר נכונות ואמיתות הטענות, ולצלוח את חקירתו של עורך הדין של הזוכה.

מאת: only-bestימי הולדת12/02/131388 צפיות
ימי הולדת באילת? מי מאיתנו לא חגג לפחות יום הולדת באילת ,אנו עוסקים במידע זה בימי הולדת לילדים באילת ובו מקבץ טיפים מעולים להורים המעוניינים לחוגג לבנם יום הולדת בעיר אילת

מאת: only-bestנדל"ן20/09/111384 צפיות
קנייה דירה יד שנייה היא מהלך שרובנו מבצעים אותו לפחות פעם בחיים אך רכישת דירה כזו עלולה לעלות לנו הרבה יותר ממה שיתכננו לכן אספנו עבורכם מספר טיפים בבואכם לרכוש דירה מתגורים מיד שנייה.

מאת: only-bestביגוד והנעלה20/09/111729 צפיות
סטייליסטים קיימים לא מעט זמן אך חדרו לתודעה רק לאחרונה ושימוש בהם רק מראה שיש עליה גדולה כל שנה ככל שעובר הזמן הנתונים קופצים בעשרות אחוזים כך שבעוד כמה שנים כמעט לכל אדם שלישי יהיה סטייליסט

מאת: only-bestנדל"ן20/09/111341 צפיות
חוזה מכירת דירה הוא מהלך חשוב מאוד, אך יותר חשוב שמי שמבצע את המהלך הזה יהיה עורך דין שמתמחה במקרקעין לרוב כשאנו באים לרכוש דירת מגורים אנו משתמשים בעורך הדין של המוכר על מנת שיבצע עבורנו את כל פעולות הרישום בטאבו וכדומה . . .

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232601 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223272 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211221 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201126 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica