חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החלפת אינסטלציה

מאת: רונן חזישיפוצים18/06/20131575 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החלפת אינסטלציה

החלפת אינסטלציה בדירה

החלפת אינסטלציה בדירה היא עניין מורכב, אשר דורש עבודה רבה ומקצועיות. מתי יש צורך בהחלפת אינסטלציה בדירה? ישנם מספר מקרים שבהם מתעורר צורך כזה. מקרה נפוץ אחד הוא כאשר מתגלים פיצוצים בצנרת. במקרים אלו אין מנוס מהחלפת אינסטלציה, על מנת להחליף את הצינורות המפוצצים בצינורות חדשים וחזקים. מקרה אחר הוא, כאשר משפצים את הדירה. פעמים רבות מגלים כי הצנרת בדירות ישנות ישנה מאד גם היא, בלוי ופגועה, מה שמהווה מתכון לפיצוצים ולבעיות אינסטלציה שונות. במקרים אלו מומלצת מאד החלפת אינסטלציה, גם אם אין תקלה של ממש, על מנת לחדש את המערכת ולהעניק לה חוזק לאורך שנים. במקרים אחרים נעשית החלפת אינסטלציה במקביל לשיפוץ של חדר האמבטיה ושבירת חיפוי קרמיקה, משום שהשינויים אשר נערכים בחדר האמבטיה יוצרים צורך בשינוי מבנה האינסטלציה, וממילא נוצר צורך בהחלפת האינסטלציה.

בחירת מערכת אינסטלציה מתאימה

כאשר מחליפים מערכת אינסטלציה, חשוב לבחור בצנרת איכותית ומתאימה, על מנת שהמערכת תישאר תקינה ויעילה לאורך זמן. לכן, כאשר מתכננים החלפת אינסטלציה, יש לבחור בבעל מקצוע מקצועי ואמין, אשר בנוסף לאיכות העבודה שלו, גם מכיר את סוגי הצנרות בשוק ויודע כיצד להתאים אותם לכל דירה. כיום ישנם בשוק סוגי צנרת רבים מאד, אשר עשויים מחומרים שונים. לדוגמא: ניתן למצוא צנרת sp, צנרת פולירול (אשר מוכרת גם בשם צנרת חוליות), צנרת פסקגול, צנרת מוטיגול, וכן צנרת נחושת וצנרת מתכת. למערכות אינסטלציה ביתיות לא מומלץ להשתמש כיום בצנרת מתכת. שני סוגי הצנרות העיקריים אשר נפוצים בשוק כיום הם צנרת אלומיניום וצנרת פלסטיק. לצנרת אלומיניום יתרון גדול מאד, מכיוון שהיא עמידה מאד בפני נזקים שונים. לעומת זאת, בצנרת פלסטיק אין הצטברות של אבנית. בחלק מסוגי הצנרות ישנו חומר בשם פוליאתילן, אשר מאפשר לצנרת לעמוד בלחץ מים גבוה ובטמפרטורה גבוהה. לכן חשוב מאד להתאים היטב את האינסטלציה לצרכי הבית. כל מערכת אינסטלציה ביתית מורכבת משני צינורות עיקריים. הצינור הראשון משמש להעברה של מים מצינור המים המרכזי אל הברזים השונים בבית. הצינור השני משמש להעברת המים שכבר נעשה בהם שימוש מפתחי הניקוז של הבית אל מערכת הביוב. רוב הצינורות הללו ממוקמים מתחת לרצפת הדירה, מה שאומר שהחלפת אינסטלציה כרוכה בהרמה של המרצפות ובעבודה קשה ומלאה לכלוך ובלגן. מומלץ מאד לבצע עבודה כזו רק על ידי אינסטלטור מומחה, אשר יוכל לבחון האם ההחלפה הכרחית, ולבצע אותה בצורה הטובה ביותר.

האם חייבים להחליף אינסטלציה?

החלפת אינסטלציה אינה תמיד הכרחית שלא כמו עבודות חשמל למשל. העובדה שמדובר בעבודה קשה וממושכת מהווה סיבה טובה לבחון היטב האם אכן יש צורך בעבודת ההחלפה כולה. כפי שנאמר, לעיתים מתבצעת החלפת אינסטלציה בעקבות פיצוץ בצנרת. אולם לא כל נזילת מים בבית נובעת מפיצוץ בצנרת, ולא כל פיצוץ מחייב החלפת אינסטלציה מלאה. לעיתים קרובות, נזילות נובעות כתוצאה מחיבור רופף של הצינורות או תקלה דומה, והידוק או שיפור החיבורים פותר את הבעיה באופן מיידי. גם כאשר מדובר בפיצוץ בצנרת, ברוב המקרים ניתן לסתום את החור באמצעות חומרי איטום מתאימים, ואין צורך בהחלפת הצנרת כולה. כאשר ישנו פיצוץ בצנרת, יש להתייעץ עם אינסטלטור מומחה, אשר יבדוק את מצב הצנרת. אם הצנרת חזקה ואיכותית, סתימת מקום הפיצוץ באופן מקצועי יפתור את הבעיה, ואין צורך ביותר מכך. אולם אם הצנרת ישנה, חלודה או שיש בה בעיות אחרות – אין מנוס מהחלפת אינסטלציה מלאה, על מנת למנוע פיצוצים נוספים בצנרת בעתיד הקרוב. כדי לבדוק את הצנרת, ניתן להשתמש באמצעים מתקדמים כמו החדרת מצלמה זעירה אל פתח הביוב על מנת לבדוק את מצב הצנרת. אפשרות נוספת היא בדיקת הצנרת באמצעות לחץ אוויר.

לאחר ההחלפה

אם אכן נערכת החלפת אינסטלציה, חשוב לוודא שההחלפה נעשית בצורה מקצועית וטובה. מומלץ לוודא שהאינסטלאטור עושה שימוש בחלקי צנרת מקוריים בלבד, בעלי תקן. כאמור, חשוב שההחלפה תתבצע על ידי אינסטלטור אשר מכיר את סוגי הצינורות השונים ויודע להתאים את המערכת המתאימה ביותר לדירה. כאשר מחליפים צנרת, מומלץ לוודא שהצינורות עוברים במקומות שיאפשרו תיקון שלהם בעתיד, במקרה הצורך. לאחר ההחלפה יש לבצע לצנרת בדיקת לחץ במשך יומיים, על מנת לוודא שההתקנה של הצנרת החדשה נעשתה באופן מושלם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

GoText כתיבת תוכן - שירותי כתיבת מאמרים מקצועיים, מאמרים שיווקיים ולכל מטרה אחרת במחיר של 25 ש"ח ל300 מילים.
הצטרפו למאות עסקים מרוצים הנהנים משירותי כתיבה  מקצועיים.

שירות ומכירה:   0526955953

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן חזי

מאת: רונן חזיבידור ופנאי - כללי29/09/141214 צפיות
חברת איקיוטק הינה החברה המפתחת והאחראית על אתר אודישנס. אחד מהאתרים המשמעותיים ביותר עבור אומנים מכל התחומים המחפשים להתפתח ולפתח את יכולתם.

מאת: רונן חזיספורט וכושר גופני - כללי29/09/142562 צפיות
ספורטיפ הינו אחד המוצרים המשתלמים ביותר עבור אוהבי משחקי הספורט למיניהם ובפרט עבור אנשים שאוהבים למלא טפסי ווינר ומייחלים ליום בו הם ימלאו טופס נכון ויזכו בפרס.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141595 צפיות
פרשת איקיוטק הבהירה היטב כי לא ניתן להתעלם מהתרחבותן המשמעותית של עסקאות אלקטרוניות- עסקאות אשר מתבצעות בין שני שותפים לעסקה שנותנים הסכמתם לעסקה באמצעות כלים אלקטרונים בלי להיפגש בפועל.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141334 צפיות
בשנים האחרונות עסקאות, פגישות עסקיות ועוד נערכות באינטרנט. בהתאם, חוזים רבים ואף הסכמים סבוכים נחתמים באמצעות חתימה דיגיטלית. מה עוד אתם יודעים על זה?

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141231 צפיות
אחריות דיגיטלית משמעה שכל צרכן, ספק או שותף כלשהוא לעסקות דיגיטליות יהיה מודע היטב לתוכן החוזה עליו הוא חתום ולחובות והזכויות שלו בהקשר זה. אחריות דיגיטלית היא ההבנה כי חתימה דיגיטלית, אף כי אינה ניתנת באופן פיזי בפני הצד השני השותף לחוזה, מחייבת בדיוק כמו חתימה על נייר ויש לה תוקף משפטי חד משמעי

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141330 צפיות
ממותגים, מועדון הלקוחות של חברת איקיוטק בע"מ, מזמין אתכם ליהנות מהנחות גדולות על מותגים מכל התחומים, תחת הניהול המשפטי של עו"ד נועם קוריס.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141258 צפיות
ממותגים, מועדון הלקוחות של חברת איקיוטק בע"מ, מזמין אתכם ליהנות מהנחות גדולות על מותגים מכל התחומים, תחת הניהול המשפטי של עו"ד נועם קוריס.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232635 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223300 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica