חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האפשרויות השונות העומדות בפני חובבי הספרים

מאת: מיכלספרות30/06/2013918 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ברחבי הארץ ישנן חנויות ספרים רבות כמו גם ספריות עירוניות הנמצאות כמעט בכל שכונה אשר מציעות מגוון רחב של ספרים בתחומים השונים בין אם דרמות וספרים לנוער  ועד אימה ופנטזיה. לרוב, יסודרו הספרים על פי מחלקות; דרמה, מתח, רומן, נוער, ילדים ועוד. כל אחד יוכל למצוא את הספר המתאים לו על פי הז'אנר האהוב עליו באותן חנויות. כמובן שעל מנת להשיג את הספר האהוב עליכם, יש להגיע פיזית אל אחת מהחנויות או הספריות העירוניות ולקנות או להשאיל את הספר.

אך כיום יש דרכים נוספות לקרוא ספרים מבלי הצורך לקנות ספרי קריאה שתופסים מקום בספרייה הפרטית שלנו ומעלים אבק.

תולעי הספרים נהנים ממגוון עשיר של ספרים הנמצאים בחנויות הספרים ברחבי הארץ, בין אם מדובר בחנויות ספרים המוכרות ספרים חדשים או פגומים במחיר מוזל או שמא מדובר בחנויות ספרים יד שנייה המציעות ספרים משומשים  כמו גם טרייד אין (קנייה ומכירה של ספרים משומשים). נמצא ספרים רבים בתחומים השונים כגון מתח ואימה, ספרים לנוער, ספרים  לילדים , ספרי בישול, ספרי היסטוריה ופנטזיה ועוד.

כיום, נוכל להשיג קורא ספרים אלקטרוני. זהו מכשיר אשר משמש לקריאת ספרים דרך המסך וחוסך בנייר או ובמקום אותו תופס הספר. עדיין לא כל הספרים זמינים בגרסה האלקטרונית ולכן עדיין אין תחליף לכל הספרים. ישנם כמה ספרים בעברית וגם בשפות זרות שניתן להוריד או לרכוש בחנויות או אונליין ולקרוא דרך המכשיר האלקטרוני. דרך זו נוחה במיוחד ומתכננים לנסוע לטיול ארוך ורוצים להביא כמה ספרים לדרך. במקום לסחוב ספרים ניתן פשוט להביא את המכשיר האלקטרוני ולקרוא בעזרתו ספרים השונים.

דרך זו פחות מומלצת בשימוש של ספרי ילדים שכן ילדים צריכים גירויים שונים כגון תמונות, מראה של ספר, כתב גדול ועוד. פחות מומלץ להשתמש בקורא אלקטרוני על מנת להקריא סיפורים לילדים שכן גם עלול להיגרם נזק למכשיר.

ספרים נוספים בהם ניתן להשתמש במכשיר האלקטרוני הם גם ספרי לימוד שונים כגון פסיכולוגיה, לימודי שפות, היסטוריה ועוד. זה אף שימושי לסטודנטים וחוסך את הטרחה בלסחוב ספרים כבדים ולהשקיע כסף רב על ספרי לימוד שונים, כמובן במידה ואותם ספרי לימוד אכן זמינים בגרסה האלקטרונית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל

מאת: מיכלשיפוצים17/01/161201 צפיות
ביצוע עבודות בנייה יכול להיות תהליך מורכב ותובעני עבור כל משפחה. כאשר שיפוץ או שדרוג נעשה תוך כדי מגורים במקום – התהליך נעשה מורכב ומעיק אפילו יותר. אך ניתן להקל על התהליך באמצעות עבודה עם אנשי מקצוע איכותיים, העושים את העבודה בצורה רגישה ועדינה ותוך שמירה על כבודם של האנשים, עבורם הם מבצעים את העבודה.

מאת: מיכלתיירות ונופש - כללי17/06/151946 צפיות
חופשה מושלמת היא כזו המאפשרת מנוחה לגוף ולנפש ואחת שכזאת תהיה תמיד טובה יותר כאשר היא במסגרת של חבילות ספא ונופש. עוד בעניין זה במאמר הבא.

מאת: מיכלטיולים בארץ17/06/151864 צפיות
ישראל מציעה לאורך כל ימות השנה ובעיקר לתקופת הקיץ, כמו זה שבא עלינו לטובה, שלושה אפשרויות של חופשה על המים וכל יעד הוא בעל אופי שונה לחלוטין – אילת בים האדום, טבריה שלחופי הכנרת או ים המלח.

מאת: מיכלטיולים בחו"ל17/06/151720 צפיות
אחת הערים התיירותיות בעולם היא ברצלונה שבספרד והתייר הישראלי נחשב אחד המעריצים הלוהטים שלה. מדי ששנה עשרות אלפי ישראלים פוקדים את העיר הקטלונית ולא לשווא. מדובר ללא ספק בעיר תיירות נפלאה לאורך כל עונות השנה.

מאת: מיכלבתים משותפים13/04/151123 צפיות
ניהול ועד הבית אינו המצאה ישראלית, אך בעוד במרבית מדינות העולם כבר מזמן העבירו את ניהול הבתים המשותפים לחברות ניהול מקצועיות, נידמה כי עד לעשור האחרון הדבר חילחל רק לערי המרכז ובעיקר לתל אביב. בעת האחרונה הבשורה נידמה כי הגיעה גם לחיפה והצפון.

מאת: מיכלאטרקציות02/04/152582 צפיות
אפריל, מאי ויוני הן ללא ספק שלושת החודשים החשובים ביומן של כל חובב כדורגל מושבע. זהו גם הזמן האידיאלי לצאת לחופשה המבוססת על כדורגל במסגרת חבילות כדורגל שונות ולצפות בשניים או שלושה משחקים בשבוע אחד שכולו מהמיטב שיש לאירופה להציע.

מאת: מיכלבניין ואחזקה - כללי24/03/151335 צפיות
מרכז הארץ בכלל ותל אביב בפרט ידועות כמי שחברות ניהול ואחזקה מנהלות בהן את מרבית הבניינים ואילו בצפון האופנה הזו היתה תקועה מעט ורק לאחרונה ניתן לחוש בעוד ועוד ועדי בניינים שמצטרפים למה שמקובל במרכז הארץ.

מאמרים נוספים בנושא ספרות

מאת: ירון כהןספרות01/06/172182 צפיות
מי שאמר שבעידן האינטרנט אנשים יקראו פחות כנראה לא לקח בחשבון את העבודה שאנחנו קוראים בו כל היום, מאתרי חדשות ועד מדיה חברתית, וכבר רגילים למצוא מידע שמעניין אותנו מאוד בדרך זו. זה גם מה שמעורר בנו יותר את הצורך להיחשף מדי פעם לספרות יפה, ספרות מעניינת ומאתגרת את החשיבה שלנו ואת הידע על העולם.

מאת: nisim ohanaספרות02/04/171768 צפיות
כתבתם ספר פנטזיה מרתק, ואתם מעוניינים גם לפנות לקוראים באירופה? הוצאתם ספר ילדים צבעוני ואתם מעוניינים שגם הילדים בצרפת יקראו אותו? כדי לעשות זאת, יש כמה דברים שכדאי להביא בחשבון.

מאת: גיא ביסמוטספרות29/10/162621 צפיות
סדנת כתיבה יוצרת ברוח הביבליותרפיה היא סדנה עבור אנשים שמכירים בכוחה של הכתיבה האישית האותנטית ככלי להבנה וגילוי עצמו כמו גם ליצירת חיבורים עמוקים של הזדהות בין המשתתפים בקבוצה. במאמר זה אתאר בקצרה את השתלשלות העניינים בסדנאות הכתיבה היוצרת שלי.

מאת: ריקי שחםספרות27/01/163476 צפיות
מתוך אלבר קאמי ה"שיבה לטיפזה”

מאת: שרון צרפתיספרות25/01/162753 צפיות
במספרות החלו לספק את הדרישה עבור תוספות אלה שרק הלכה וגדלה עם הזמן, כאשר נוצרו כל מיני שיטות עבור ההוספה של תוספות אלה אל השיער הטבעי ברמה כה גבוהה שנראה כי המראה הוא אחיד וטבעי לגמרי

מאת: אבי בכרספרות22/01/163853 צפיות
חיים נחמן ביאליק הוא גדול המשוררים העברים בזמן המודרני, על כך נדמה כי אין עוררין, חיים נחמן ביאליק השפיע רבות על התרבות היהודית ועל ההוויה היהודית המודרנית, הקריירה הספרותית של חיים נחמן ביאליק היותה נקודת מפנה בספרות העברית המודרנית.

מאת: ד"ר אורנה ליברמןספרות20/11/153101 צפיות
על הסופר הצרפתי ברנרדן דה סן-פייר וספרו המשפיע "פול ווירז'יני", רב מכר היסטרי. פול ווירז'יני, יצירי דמיונו של דה סן-פייר, "ילדיו המאומצים", כפי שכינה אותם, הפכו לאגדה, שהכתה גלים בעולם כולו, ונתנה השראה לאמנים רבים, מפרסומו ב-1788, ערב פרוץ המהפכה הצרפתית ועד מלחמת העולם הראשונה, אם לא עד ימינו אנו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica