חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עדכונים סלולריים - להיות מעודכן כל הזמן!

מאת: עינבטלפונים סלולריים23/11/20091587 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהפכת הסלולרי והשירותים הסלולריים

כיום כבר ברור לכולם, כי המצאת הטלפון הסלולארי מהווה מהפכה של ממש. מאחר ואנו נמצאים בעיצומה של מהפכה זו, הטכנולגיה שעומדת בבסיסה שועטת קדימה ומביאה לכך ששירותים ושימושים חדשים המיועדים למכשיר הטלפון הסלולרי - מוצעים לנו באופן תדיר.

על אף כי הטלפון הסלולרי הומצא רק בשנות השמונים, כיום כבר קשה לדמיין את עולמינו בלעדיו. העובדה כי הטלפון הנייד נמצא איתנו תמיד, הפכה אותו למכשיר עזר המשיק כמעט לכל תחום בחיינו. בעזרתו אנו מתכתבים זה עם זה ושולחים ומקבלים מסרונים (SMS) מצלמים במצלמות דיגיטאליות המובנות בתוכו, מנהלים יומנים ממוחשבים ושומעים דרכו מוסיקה. השימוש בטלפון סלולרי הלך והוטמע, ככל שהתאפשר להוריד אליו תכנים וחבילות תקשורת שונות (כגון רינגטונים) שהפכו אותו לאישי יותר.

כתוצאה מכך, טלפון סלולרי מעניק למשתמש אינספור שירותים וכבר מזמן אינו מסתפק באפשרות לבצע שיחות טלפון מכל מקום. מבין כל האפשרויות האלה, אנו עדים להתפתחות התחום של הזרמת מידע אלינו באמצעות קבלת עדכונים סלולריים. בימינו ניתן לקבל דרך מכשיר טלפון סלולרי, הודעות SMS המעדכנות אותנו בכל תחומי החיים הרלבנטיים עבורנו. עדכונים אלו יכולים לכלול, תוצאות של משחקי ספורט, עדכוני מזג אוויר, עומסי תנועה, חדשות של מסחר בבורסה וכדומה. האפשרות לגלוש ברשת האינטרנט באמצעות מכשיר טלפון סלולרי, פתחה גם היא בפנינו עולם חדש של קבלת עדכונים סלולריים.

תוכן סלולרי

כיום, ניתן להוריד לטלפון סלולרי תוכן סלולרי רב באמצעות גלישה אל אתרי אינטרנט שונים, המציעים תכנים כאלה. אתרים אלו יכולים להיות אתרי הבית של כל אחת מארבע החברות הסלולריות בארץ (סלקום, אורנג', פלאפון ומירס) או אינספור אתרים עצמאיים המכילים מגוון רב של תכנים.

התכנים הפופולאריים ביותר מבין התכנים הסלולריים שמציעים האתרים השונים הם הרינגטונים – קטעים מוסיקליים המבשרים על שיחה נכנסת וכן תמונות ואנימציות, כגון שומרי מסך ייחודיים (המקנים למכשיר טלפון סלולרי מגע אישי) קליפים, מוסיקה ומשחקים.

עדכונים שוטפים למכשיר הטלפון הסלולרי

כיום ניתן לקבל עדכונים שוטפים באינספור נושאים הישר אל המכשיר הסלולרי, באמצעות הודעות SMS. חברות הסלולר השונות משיקות שירותים רבים כגון אלה, חלקם מוצאים קהל משתמשים והופכים לשירות קבוע וחלקם מתמוססים ונעלמים. בחברת פלאפון למשל, נעשה ניסיון להציע לנהגים התראות על מכמונות מהירות משטרתיות, המוצבות במסלול נסיעה אופייני של המשתמש. את הנתונים על מסלולי נסיעה אלה, הפיקה החברה מנתוני המיקום האופייניים של המכשיר הסלולרי, בזמנים שונים במשך היום.

בנוסף, מוצעים לחברי הרשתות השונות עדכוני סמס המדווחים למנוי על עומסי תנועה, תוצאות משחקי ספורט וחדשות בנושאים נבחרים. עדכונים אלו מותאמים ברוב המקרים לאוכלוסיה המבקשת אותם. למשל, אנשים העוסקים במסחר במט"ח, ישמחו לקבל עדכונים בנושא פורקס, המדווחים על שינויים בשערי חליפין של מטבעות זרים. לאנשים הסוחרים במט"ח, מאפשרים עדכונים אלו לקבל החלטות מהירות בזמן אמת מכל מקום וכך למקסם את האפשרות לרווח או לצמצם את הפסדים.

לסטודנטים במהלך לימודים, יוצעו שירותי עדכונים סלולריים לגבי ציונים, שינויים במערכת השעות, ביטול שעורים ופעילויות בקמפוס. עדכונים סלולריים כגון אלה, מאפשרים לסטודנטים בלימודים לנצל טוב יותר את הזמן המוגבל העומד לרשותם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כתיבת מאמרים לאתרי אינטרנט בשיתוף אינדקס אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עינב

מאת: עינבמתכונים ואוכל - כללי27/02/111556 צפיות
סתם קפה או קפה קפה? מה אתם יודעים על רשת בתי הקפה המובילה בישראל?

מאת: עינבהפרעות קשב וריכוז14/12/101622 צפיות
בריאות הנפש - הכנס השנתי הראשון של ה-ADHD מגיע לישראל...

מאת: עינבוטרינריה11/10/105810 צפיות
החתול שלך סובל מתולעים? כיצד מזהים תולעים? האם זה מסוכן לחתול או לבני אדם?

מאת: עינבחוק ומשפט - כללי03/10/102086 צפיות
קיבלת פסק דין אחרי משפט ארוך אבל הצד המפסיד מסרב לשלם? בואו לקרוא על מימוש פסק דין בהוצאה לפועל...

מאת: עינבהחזרי מס20/09/101470 צפיות
האם בדקת פעם האם הנך זכאי/ת להחזרי מס? האם אתם יודעים כי יותר מ-55% מהשכירים במשק זכאים להחזרי מס?

מאת: עינבתוספי מזון24/08/105707 צפיות
מטרנה ותוספי תזונה לתינוקות - מידע רפואי ובריאותי לאם ולילד...

מאת: עינבראיית חשבון15/08/103597 צפיות
אם את או אתה מנהלים עסק בטח שאלתם את עצמכם מה תפקידו וסמכויותיו של רואה חשבון CPA בישראל?

מאמרים נוספים בנושא טלפונים סלולריים

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205443 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196579 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים25/09/187936 צפיות
וואטסאפ היא אפליקציה פופולרית למסרים מיידיים ולשיחות טלפון שמותקנת במכשירים ניידים. האפליקציה כוללת אפשרות לשמירה על היסטוריית ההודעות שבוצעו וכך אפשר לשמור על תוכן ההודעות לאורך זמן.

מאת: נינה כהןטלפונים סלולריים15/01/181528 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163157 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים14/09/162442 צפיות
תקלת מסך באייפון 6..? קראו את המאמר הבא

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163884 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica