חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטירינג במרכז

מאת: tkidumקייטרינג06/08/2013833 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הקיץ החם החל, ואיתו עונות החתונות התחילה. בגלל מזג האוויר הנעים שמאפשר חגיגה בגני אירועים, בים ובחיק הטבע, רוב החתונות נערכות בקיץ. בגלל עובדה זו, בקיץ המחירים של גני האירועים הם הגבוהים ביותר, אבל כשמדובר בחתונה שלנו אף אחד מאיתנו לא יתקמצן. רובנו נפנה למפיק אירועים, שיתכנן ויפיק את החתונה על הצד הטוב ביותר. על המפיק לתכנן את מקום החתונה, לתאם פגישה עם דיג'יי, לעזור בהזמנות החתונה, לתכנן את הזמנים של האיפור, ההלבשה, הכניסה לחופה וכו'... וכמובן לדאוג לנושא האוכל.

למרות שכל פרט הוא חשוב ומשפיע על החתונה הסופית, כולנו יודעים שאחד הנושאים החשובים ביותר הוא האוכל. בתחום זה יש אפשרויות בחירה רבות ומגוונות, ועלינו להתאים את האוכל כמובן לטעם האישי שלנו, אבל אנחנו צריכים להתחשב גם באורחים. מה זאת אומרת? יכול להיות שאנחנו חובבי בשר, אבל רוב המוזמנים ידועים בתור טבעונים או צמחוניים, במקרה כזה לא נזמין קייטרינג אסאדו. הרי האוכל לא יהיה נגיש לרוב האורחים ואלה יתאכזבו. לא נרצה להשאיר את האורחים שלנו רעבים, נכון? המפיק יעזור לנו למצוא את סוג המזון הנכון שיתאים לכולם וישאיר כל אורח שבע ומרוצה.

אז למה בעצם תחום המזון כל כך חשוב? כשמדובר באוכל מדובר בנושא רגיש. במדינה מעורבת כמו ישראל, יש מלחמה קטנה בין הספרדים לאשכנזים. תמיד יש בדיחות בנושא האוכל, כולנו מכירים בדיחות על האוכל הפולני המכובס, ויודעים שהאוכל הספרדי נטבל עמוק עמוק בשמן. זוהי הסטיגמה בעיקרון, אבל בדרך כלל נכונה. בדרך כלל יש דוכנים לאירועים שמספקים נשנוש לפני החופה ולפני הארוחה הגדולה. יש חתונות שבהם מחלקים את האוכל לדוכנים לארוחה. וכך בעצם בדוכנים יש אוכל בסגנון אשכנזי וארוחה בסגנון ספרדי, או להפך. כך כולם יוצאים מרוצים בסופו של דבר.

בכל מקרה, כולנו יודעים שבסוף החתונה האורחים ידברו על האוכל. כמו כל אחד אחר, גם אנחנו רוצים שהחתונה שלנו תהיה הכי טובה, הכי מוצלחת, הכי יפה, הכי מיוחדת ובלתי נשכחת. נניח ואנחנו משקיעים ומביאים דיג'יי מוכר ויודע. אחד שמופיע בהרבה מסיבות ושיש לו פלייליסט טוב שאנחנו אוהבים ומכירים. ונניח והשקענו ובחרנו באולם האירועים הכי יקר שיש והשארנו את האורחים פעורי פה כששמעו ששם החתונה תיערך. אחרי זה ההשקעה הזו, האורחים בסופו של דבר זוכים לאוכל ברמה שמוגש בדוכני מזון מהיר. כמובן שתהיה אכזבה, וברור לחלוטין שהאורחים ידברו על הנושא ולא ישכחו אותו. מי שיתאכזב יותר מהאורחים הם אנחנו. זוהי הסיבה העיקרית לחשיבותו של האוכל באירוע.

לכן, אל תתקמצנו, תשקיעו באוכל. נניח ואתם מתחתנים באזור תל אביב, תעשו חיפוש קצר בגוגל. כל מה שתצטרכו לעשות זה לכתוב קייטרינג במרכז ותמצאו חברות רבות המספקות את השירות לו אתם זקוקים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tkidum

מאת: tkidumייעוץ עסקי27/01/161490 צפיות
אתם יודעים שאתם מסוגלים להגיע ליעדים עסקיים גבוהים יותר אתם מרגישים שההצלחה על מפתן החברה והעסק...אבל... להלן ארגז כלים יישומי ומעניין שיכול לסייע לכם

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153698 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153247 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: tkidumבריאות ילדים28/10/152527 צפיות
כל מה שכדאי על חרדת נטישה בקרב ילדים מגיל צעיר - על התופעה, המאפיינים הבולטים ועל דרכי הטיפול האפשרויות והמומלצות.

מאת: tkidumזוגיות ואהבה29/09/152350 צפיות
כיצד יעוץ זוגי נכון ומתאים יכול לסייע לנו להתגבר על קשיים, בעיות ומשברים שונים בזוגיות?

מאת: tkidumחינוך ילדים29/09/151956 צפיות
הזיכרונות המוקדמים שלנו מימי הילדות כוללים לרוב פעילויות פנאי בהם עסקנו, ביניהן קיים מרכיב דומיננטי ביותר של פעילויות משחק. משחקים לילדים שונים באופיים ממשחקים למבוגרים וגם כיום, המשחקים האלקטרוניים שילדים נוהגים לשחק בהם מותאמים למשחק לגילאי הילדות.

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158238 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192880 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183087 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182294 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181701 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181624 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181447 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181506 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica