חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיני משפחה

מאת: tkidumשירותים לעורכי דין14/08/2013807 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיום אנחנו חיים בעידן מודרני, בעידן שבו הנהלים שונים ממה שהיו בעבר.

בעבר, אישה שיצאה לבדה למועדון או לפעילות אחרת ולא יצאה עם בעלה נחשבה לבוגדנית.הדברים השתנו בזמנים האחרונים , כיום הדברים נראים שונים לגמרי. אחד הדברים שבהם השתנתה הגישה לגבי האישה היא כל נושא הגירושין.

אם לפני עשר שנים, הפנייה לקבלת גט הייתה נחשבת לבושה- כיום אין לכם כל סיבה להתבייש ולהיות נבוכים. אם גם אתם פונים לצורכי דיני משפחה עורך דין שיטפל בכם בנושא, איו שום סיבה להסתיר זאת מאף אחד. מדובר בהליך טבעי ונפוץ.

אז נכון, פעם גירושין היו בושה לכל המשפחה, ורבים מבני המשפחה התכחשו לכך במשך שנים רבות.. אבל כיום המצב הוא אחר, כיום יותר נפוץ להתגרש על אף שזו לא ברכה וזה עצוב לכל הצדדים, עדיין זה מתקבל ביותר הבנה.

גברים רבים חוזרים להרגיש כמו רווקים צעירים וגם מתנהגים כך, ונשים רבות עושות דיאטות שונות וניתוחים פלסטיים בגוף כדי שיוכלו לחזור לשוק הרווקות ולתפוס לעצמן גברים צעירים.

כמובן שבנוסף לשינויים אלה שיכולים מצד אחד להוביל לבדידות, לייאוש ולפחד להישאר לבד, ישנה שמחה מהשינויים שעברנו ומהאפשרויות שפתחו בפנינו.

אז לפני שאתם מתחילים ליהנות מהשינוי שעברתם בחיים, תצטרכו קודם כל לסדר מספר פרטים משפטייםכמובן שכל מה שקשור למשמורת על הילד  זה נשוא שחייב לבדוק אותו לעומק.. תצטרכו לפנות בנושא מזונות עורך דין שיטפל לכם בנושא.

מה עורך דין כזה יעשה? הוא יקבע איזה תשלום יצטרך האב לשלם לאם בכל חודש כדי שתוכל לממן צרכים שונים של הילדים שלהם. לעיתים רבות הגירושין מסתיימים בכעס רב ובטינה שנשמרת. במקרים כאלה האישה תנסה "לדפוק" את הגבר בהסכם המזונות, ולגרום לו לשלם סכום גבוה ולא הכרחי. למעשה, בגלל הכעס הרב פעמים רבות הסכום שנקבע גבוה בהרבה מהסכום אותו הגבר יכול לשלם, והוא נכנס לחובות.

במקרים כאלה מתקבלת פנייה להוצאה לפועל עורך דין שיעזור לו להיחלץ מהמצב.

למרות שלפעמים נראה לכם שהשינוי יעשה לכם רק טוב, חשוב קודם כל להתחתן בלב שלם. וקבל החלטה על גירושין רק אחרי שקילת כל הנסיבות. אם יש ילדים שיכולים להיפגע מהנושא חייב לעשות הכל להקל עליהם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tkidum

מאת: tkidumייעוץ עסקי27/01/161494 צפיות
אתם יודעים שאתם מסוגלים להגיע ליעדים עסקיים גבוהים יותר אתם מרגישים שההצלחה על מפתן החברה והעסק...אבל... להלן ארגז כלים יישומי ומעניין שיכול לסייע לכם

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153707 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153255 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: tkidumבריאות ילדים28/10/152532 צפיות
כל מה שכדאי על חרדת נטישה בקרב ילדים מגיל צעיר - על התופעה, המאפיינים הבולטים ועל דרכי הטיפול האפשרויות והמומלצות.

מאת: tkidumזוגיות ואהבה29/09/152354 צפיות
כיצד יעוץ זוגי נכון ומתאים יכול לסייע לנו להתגבר על קשיים, בעיות ומשברים שונים בזוגיות?

מאת: tkidumחינוך ילדים29/09/151961 צפיות
הזיכרונות המוקדמים שלנו מימי הילדות כוללים לרוב פעילויות פנאי בהם עסקנו, ביניהן קיים מרכיב דומיננטי ביותר של פעילויות משחק. משחקים לילדים שונים באופיים ממשחקים למבוגרים וגם כיום, המשחקים האלקטרוניים שילדים נוהגים לשחק בהם מותאמים למשחק לגילאי הילדות.

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158243 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאמרים נוספים בנושא שירותים לעורכי דין

מאת: בנימין קלינגרשירותים לעורכי דין28/06/211730 צפיות
הרפורמה ברישוי עסקים (תיקון 34 לחוק) לקח זמן אך לאחר עבודת מחקר של חודשים רבים ואפיון עלויות וחסמים בהליכי הרישוי הצלחנו להוציא מסמך מסכם שברובו אומץ. כן הרפורמה כבר כאן. יקח זמן לגורמים להכירה ולהנות מיעילותה, יקח זמן למגישי הבקשות להכיר את דרכי היעול בתהליכי הרישוי החדשים,המפרטים האחידים, רישוי העסקים הדיפרנציאלי אבל ללא ספק תהייה הפחתה של הנטל הבירוקרטי.

מאת: בנימין קלינגרשירותים לעורכי דין16/06/211659 צפיות
מינהל התכנון - הנחיות לעריכת נספח יציבות מטרת המסמך: הגדרת העקרונות לעריכת נספח יציבות במסגרת בקרת התכן בהליך הרישוי. פרטים נוספים, ככל שידרשו, בהתאם לסוג המבנה ומאפייני האתר כמפורט במידע התכנוני אשר משרדנו מפרסם בהמשך.

מאת: בנימין קלינגרשירותים לעורכי דין09/05/21949 צפיות
היטל המשולם עבור עליית שוויים של מקרקעין עקב אישור תוכנית, מתן הקלה או התרת שימוש חורג. ככלל, שיעור ההיטל הינו מחצית ההשבחה ומשולם לוועדה המקומית. תשלום היטל השבחה הינו תנאי למתן תעודה לטאבו, גם אם הזכויות טרם נוצלו. החבות בהיטל השבחה חלה על הבעלים או החוכר לדורות. קביעת היטל ההשבחה (שומה) גובה היטל ההשבחה נקבע על ידי שמאי מקרקעין מטעם הוועדה המקומית המעריך את הנכס. גובה ההיטל מחושב על פי מצב תכנוני, פיזי ומשפטי של הנכס, ובהתאם להוראות התוספת השלישית לחוק התכנון והבניה, התשכ"ה-1965.

מאת: בנימין קלינגרשירותים לעורכי דין09/05/21864 צפיות
קלינגר בנימין מומחה לתכנון ובניה שמח לשתף ממשק לאיתור בקשות רישוי והיתרי בנייה, אשר נועד להקל על הליך האיתור והקבלה של מידע מפורט בשורה של נושאים, כגון: בקשות לקבלת היתרי בנייה, סטטוסים של טיפול בבקשות, חוות דעת מגורמים שונים, החלטות הוועדה בנוגע לבקשה ועוד - וכן, לצפות בכל המסמכים הסרוקים המקושרים לבקשה.

מאת: בנימין קלינגרשירותים לעורכי דין22/04/211048 צפיות
אלה עיקר החידושים שייכנסו לתוקף החל ב-1.4.2021: מסלולי רישוי מקוצרים להוצאת רישיון עסק (טרם פתיחת העסק): * מסלול רישוי תצהיר - קבלת רישיון תוך 21 ימים. * מסלול רישוי מזורז א' - קבלת היתר מזורז ל-180 יום בתוך 21 ימים. * מסלול רישוי מזורז ב' - קבלת היתר מזורז ל-180 ימים בתוך 49 יום. העברת בעלות ברישיון באופן אוטומטי: * עסקים בעלי רישיון עסק בתוקף ושאינם נדרשים באישור משטרה - העברת בעלות באופן מיידי. * עסקים בעלי רישיון עסק בתוקף ונדרשים באישור משטרה - העברת בעלות בין 14 ימים ועד

מאת: יעקב רוזןשירותים לעורכי דין20/04/201132 צפיות
לעיתים בשל הסכמות עסקיות או בשל סכסוך עולה הצורך בשירותי תמלול משפטי מהיר ומקצועי. בין שמדובר בדיון בבית משפט שבו נצטרך להציג ראיות מוקלטות ומתומללות באופן מקצועי, ובין שמדובר בצורך לשמור תיעוד סדור של ישיבות ודיונים עסקיים של חברות או של מועצות - בחירה נכונה של חברה העוסקת בשירותי תמלול היא מרכיב חשוב בהצלחת ההגשה. בפוסט מקצועי הבנו את השיקולים שאמוריםלהנחות אתכם בבחירה של חברת שירותי תמלול לבית המשפט.

מאת: בנימין קלינגרשירותים לעורכי דין30/04/171850 צפיות
א. חוק סדר הדין הפלילי (מס') (הסדר מותנה - תשלום לוועדות מקומיות), התשע"ג-2013 ב. מטרת החוק ביום 2 באוגוסט 2012 פורסם ברשומות חוק סדר הפלילי (תיקון מס' 66), התשע"ב-2012, אשר עניינו סגירת תיק בהסדר (להלן – חוק הסדר מותנה או החוק). תחילתו של חוק הסדר מותנה הוא תשעה חודשים מיום פרסומו, ב - 2 במאי 2013. חוק הסדר מותנה מסמיך תובע לערוך, בתנאים מסוימים, הסדר עם חשוד, במסגרתו מודה חשוד בעובדות, ומסכים לקיים תנאים מתוך רשימה של תנאים המנויים בחוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica