חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

העיקר בריאות – כולם אומרים אבל כמה באמת מיישמים?

כמה פעמים שמעת את המשפט - העיקר הבריאות, העיקר שנהיה בריאים. אני בטוחה שגם את משתמשת במשפט לא מעט פעמים. אנינו כל הזמן אומרים ומאחלים אחד לשני בריאות - העיקר להיות בריאים, זה מה שחשוב, כל השאר זה כבר פחות בונוס!

אבל כמה אנשים את מכירה שבאמת חיים את "העיקר בריאות"? בודדים!

רובנו תמיד מדברים על בריאות וכמה זה חשוב אבל בפועל הרוב עושים תמיד את ההיפך: מוציאים סיגריה, אוכלים אוכל לא בריא ולא מזין או במילה אחת - ג'אנק פוד, שותים אלכוהול, לא ישנים מספיק, חיים במצבים של סטרס ומתח על בסיס קבוע, חוסר רוגע מבחינה רגשית ושואפים להיות בריאים, ונוסיף לזה את המילים שבהן אנחנו משתמשים כתוצאה מאורח חיים מטורף - אני עייפה, אין לי כוח, אני עצבנית ועוד.

האם כך ניתן להיות בריאים? האם זו בריאות?

הרי מה זה בריאות?

אין הכוונה רק למצב הפיזי אלא הרבה מעבר. להיות בריא זה אומר בריאות פיזית, נפשית רגשית, חברתית, שכלית, מחשבתית... אין הכוונה רק להעדר מחלה.

התנהגות של מתח ולחץ תמידי, חוסר מנוחה, תזונה לקויה, מחשבות שליליות ועוד -  מובילים אותנו ישר למחלות שכולנו שומעים עליהן כל כך הרבה בכל מקום: סוכרת, סרטן, עייפות, אנרגיות נמוכות, עצמות חלשות, ראיה פגומה, דיכאון ושאר הבעיות הרגילות - הכל מלבד בריאות.

שתינו הרי יודעות שאכן כך המצב! אנחנו רק חיים באשליה של העיקר בריאות!  בפועל עושים את ההיפך!

ובואו נסתכל על החיים שלנו היום:

אנחנו חיים בעידן מודרני כאשר כל אישה לוקחת על עצמה הרבה מעבר לסתם תפקיד של להיות אמא - היא צריכה גם לעבוד, גם לטפל בילדים, גם להיות אישה טובה לבעל, גם לעשות קניות, גם לטפל בבית וגם וגם וגם... - וכל זה ב-24 שעות בלבד. החברה מצפה מאיתנו להיות ה-סופרומאן בתרבות של המאה ה-21.

בצורה כזו בטוח לא נוכל לשמור על בריאות.

אז מה אפשר לעשות?

הרי לא נוכל להושיט אצבע מאשימה ולומר - החברה אשמה, המערכת החינוכית חינכה אותנו כך, הממשלה היא זו שאחראית ועוד. כך גדלנו וחונכנו. אבל כן אפשר לעשות משהו אחר.

אפשר לשנות את עצמנו, את הגישה שלנו לחיים, את החשיבה שלנו, להכניס לתודעה ערכים, הרגלים, תפיסות  שיעזרו לנו להגיע לחיים בריאים, מאוזנים ומאושרים.

וכמו שכבר אמרתי,  לחיות באמת את "העיקר הבריאות", כולל תזונה נבונה ובריאה, פעילות גופנית ונוסיף כאן עוד אלמנט חשוב של מנוחה ורוגע, וכמובן מספיק שעות שינה והדבר החשוב ביותר - בריאות כחלק קריטי וסופר חשוב של התודעה שלנו - או במילים אחרות לחשוב בריא. לחשוב בריא זה הבסיס של לחיות את העיקר בריאות.

איך עושים זאת? איך לחיות את העיקר בריאות?

בדיוק בשביל זה החלטתי לעשות סדנה שקראתי לה - ליצור חיי בריאות, כושר ואושר. בסדנה נדבר בדיוק על נושאים אלו:


  • לפתח חשיבה אחרת, חשיבה שמתחילה קודם כל בהגדרת בריאות בראש ובשימוש נכון במילים
  • לדעת  מהי התזונה הנכונה עבורך
  • לשלב כושר בחיי היום יום שלך ולהפוך את כהרגל
  • להשתחרר מהלחץ היום יומי וללמוד לשלוט ברגשות
  • ללמוד לנהל  את עצמך ואת הזמן שלך בצורה אפקטיבית
  • ללמוד כיצד לשים בריאות במקום הראשון לא רק במחשבה אלא גם בפעולה
  • לבנות  אורח חיים שישלב תזונה בריאה, כושר, שלווה ורוגע כאחד
  • לחיות את העיקר בריאות באמת
  • לדעת מהן המילים שעלייך להשתמש בהן כדי ליהנות מהבריאות מכל הרבדים

איפה נרשמים, איפה מתקיימת הסדנה, מהי ההשקעה? הכל אפשר לקבל כאן בקישור:

http://www.dianafunfitness.com/landing/health-workshop

דיאנה בן צבי

מאמנת להצלחה אישית, מאמנת ריקוד וכושר

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דיאנה בן צבי

מורה דרך להגשמה עצמית

http://www.DianaBenZvi.com/ten-tips-about-self-fulfillment

לקבלת סדרת 10 טיפים "כיצד לפרוץ דרך ולהגישם את עצמך" בחינם, במתנה ממני, תיכנס לקישור שלמעלה, תרשום שם ומייל והם יישלחו אליך, כל 4 ימים טיפ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דיאנה בן צבי

מאת: דיאנה בן צביאימון לאיכות חיים11/05/151461 צפיות
באנו לעולם הזה כדי לחיות את החיים במלואם, ליהנות מהעשייה היום יומית שלנו ולקבל כל יום כמתנה ענקית. באנו לעולם הזה עם ארגז כלים – כישורים ומיומנויות שפיתחנו, כישרונות מולדים, חלומות, שאיפות.

מאת: דיאנה בן צביאימון אישי05/05/151392 צפיות
מונוטוניות זו לא מילה גסה אבל איפה שיש מונוטוניות, אין שם חיים, אין שם אנרגיה, זרימה. בהגדרה של המילון מונוטוניות הכוונה למשהו מעייף וזה אכן כך. הסיבה שיצאת מההרצאה כי הדיבור של המרצה היה מונוטוני ומעייף נורא!

מאת: דיאנה בן צביאימון אישי - כללי13/04/151759 צפיות
אם אנחנו מנהלים חיים מונוטוניים כאשר כל יום חוזר על עצמו, מה שקורה לנו שאנחנו נכנסים למצב של שגרה, של חוסר משמעות, של חוסר צמיחה והתפתחות. הרבה פעמים מצב של שגרה מלווה ברגשות כמו תסכול, דיכאון, כעס ועצבים – בגלל אותה השגרה המשעממת.

מאת: דיאנה בן צביאימון מנהלים02/03/151510 צפיות
יש לכם חלום להיות מאמנים או מטפלים, אתם יודעים עמוק בפנים שזאת הדרך שלכם שהייתם רוצים לבחור, לבנות ולחיות אותה. מה מונע מכם להגשים את החלום? מה עוצר אתכם כבר עכשיו לקום ולהתחיל להיות מאמנים או מטפלים.

מאת: דיאנה בן צביאימון מנהלים02/03/151429 צפיות
יש לכם חלום להיות מאמנים או מטפלים, אתם יודעים עמוק בפנים שזאת הדרך שלכם שהייתם רוצים לבחור, לבנות ולחיות אותה. מה מונע מכם להגשים את החלום? מה עוצר אתכם כבר עכשיו לקום ולהתחיל להיות מאמנים או מטפלים.

מאת: דיאנה בן צבידיאטה28/12/141844 צפיות
נושא של אנרגיה זהו אחד הנושאים החשובים ביותר על מנת שנוכל ליצור לעצמנו חיים של הצלחה, הגשמה, צמיחה והתפתחות. אני מאמינה שללא אנרגיה נכונה, ללא מצב אנרגטי נכון לא באמת נוכל להוציא את מלוא הפוטנציאל שלנו, לעשות מעשים גדולים ולהשיג את המטרות הגדולות שלנו, להיות האדם שאנחנו רוצים להיות. הכל למעשה זה אנרגיה. החיים שלנו תלויים באנרגיה ויטאלית שלנו, בחיות וחיוניות שלנו, במצב האנרגטי שלנו.

מאת: דיאנה בן צביאימון לחינוך08/10/143072 צפיות
העולם רץ קדימה, רץ ומתפתח, רץ ומתקדם – אבל ישנה בעיה אחת גדולה ומרכזית עם התפתחות זו – אכן יש לנו מכשירים הכי משוכללים שבעולם, הכל נהיה ממוחשב, קל להגיע לכל מקום, קל להשיג כל דבר לא משנה איפה אנחנו נמצאים – עידן המידע והאינטרנט מאפשרים לנו לקבל אינפורמציה על כל דבר שנרצה – בקליק אחד בלבד. אבל למרות כל ההתפתחות הזו העולם נאשר מאחור – 1000 שנים ומעלה.

מאמרים נוספים בנושא אימון לאיכות חיים

מאת: בנימין קלינגראימון לאיכות חיים30/08/213816 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דרור אטריאימון לאיכות חיים23/01/193177 צפיות
הבנק מסרב למשכנתא? הלכתם לבנקים ולא מצליחים לקבל משכנתא? אני האיש שלכם! צריכים מומחה שייכנס לתוך הנעליים שלכם וישיג עבורכם משכנתא? שמי מרטין בוקסדורף ובעשר השנים האחרונות- אני משיג משכנתאות בנקאיות עבור אנשים שלא מצליחים לקבל משכנתא בכוחות עצמם.

מאת: דרור אטריאימון לאיכות חיים16/02/173577 צפיות
אחת הקושיות הגדולות בתורה ובדת היהודית היא שצריך להודות לשם, על כל דבר שקורה לך בין אם זה טוב או רע. כלומר הכול מגיע לאדם מהקדוש ברוך הוא וצריך להודות על זה בכל מקרה. אז המצב הזה הוא משהו שצריך להוסיף עליו שאם יש דברים מטופשים שאתה הכנסת את עצמך אליהם, אז אף אחד לא אשם לך אלא רק אתה אשם ואף אחד לא גרם לך.

מאת: shmolikאימון לאיכות חיים27/04/162771 צפיות
המאמר ילמד כיצד לנצל את הזמן לטובה ולשפר את ההישגים בצורה הטובה ביותר בהתחשב בזמן.

מאת: shmolikאימון לאיכות חיים27/04/162628 צפיות
המאמר ילמד כיצד לנצל את הזמן לטובה ולשפר את ההישגים בצורה הטובה ביותר בהתחשב בזמן.

מאת: ברסלב מאיראימון לאיכות חיים16/02/163528 צפיות
אמרו חכמינו (שם) כל שהקב"ה חפץ בו, מדכאו ביסורין ! נשמע הזוי ? אם אוהבים אותי למה מכאיבים ומייסרים אותי ? פה צריך אמונה שכל זה להמתיק מעלי דינים ולהבין שזה כדי שאני יחפש דרכים חדשות ויפשפש במעשי וכדי שאני ישתנה לטובה, וכדי שאני יבוא נקי מעוון לחיי עולם הבא - הרי שילמתי עליהם כפרת עוונות בייסורים שסבלתי פה בעולם הזה תמשיכו לקרוא תראו מאמרי חז"ל נפלאים ומחזקים לקבל את הייסורים באהבה לחחים טובים ומאושרים).

קשה להצליח, קל להצליח, להצליח להיכשל, מה רע בלהצליח, להצליח בקושי, מה טוב בלא להצליח, מאמן אישי, קואצינג מומלץ: עכשיו אני רוצה לשאול את השאלה הבאה מה רע יכול לצאת לבן אדם מזה שהוא מצליח במשהו אז אני או מציג איזו מטרה, אז אני מניח שהתשובה הקלאסית תהיה שאם זה עושה לו טוב אז הוא תלוי בזה נכון? ש: יש גם את זה. אליעד: יפה אז איזה עוד היבט נגיד יש? ש: שהוא איבד את העניין. אליעד: איבד את העניין ואיזה עוד היבט יש? אז אני רוצה לתת היבט ספציפי אוקי, כשבן אדם מצליח במשהו או נגיד שיש משהו ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica