חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מצבים שהשתפרו לאחר השימוש באלפא טוקופרול (ויטמין E) - קובי עזרא

מצבים שהשתפרו לאחר השימוש באלפא טוקופרול (ויטמין E) - קובי עזרא

  1. אנגינה פקטוריס: חל שיפור במצבם של חולים הסובלים מאנגינה פקטוריס (תעוקות חזה), בדרך כלל לאחר 4-6 שבועות מתחילת הטיפול. מינון התחלתי המומלץ הינו בדרך כלל 800 IU די-אלפא טוקופורול מידיי יום. אם לא חל שיפור כלשהו לאחר 6 שבועות, מעלים ב- 200 - 400 IU למשך 6 השבועות הבאים - מינונים אלה מתאימים רק כאשר יש שליטה ובקרה על לחץ דם. חשוב לציין, כי הטיפול בויטמין E לבדו לא מביא לריפוי מלא, אך מונע קרישי דם ומונע את המצב החריף (אקוטי) של אנגינה פקטוריס שזהו למעשה בתקף לב.

    * תוספי מזון נוספים אשר מסייעים לטפל באנגינה פקטוריס, הם: המינרל מגנזיום, ויטמין C, וויטמיני B-קומפלקס, בעיקר ויטמין B6 וויטמין B2.

  2. מחלות לב כלליות: במחלת לב מתחילים את הטיפול במתן 800 IU ליום ומגדילים בעוד 200 IU כל שישה שבועות עד שמושג שיפור. ויטמין E שומר על הלב וכלי הדם ע"י מספר פעילויות, כגון: מנעת הטהליך הטרשתי העורקים ובכלי הדם, את הפעילות הנ"ל ויטמין E מבצע בשל פעילותו הנוגדת חמצון (אנטי-אוקסידנט) כך מנוע את חמצון הכולסטרול ושקיעתו בעורקי הלב וכלי-הדם.

    * תוספי מזון נוספים אשר מסייעים לטפל במחלות לב כלליות, הם: רכיבי תזונה נוגדי חמצון, כגון: הויטמינים C, קרוטנואידים שונים, פיטו-אסטרוגנים (סויה) ועוד, מגנזיום וויטמיני B-קומפלקס.

  3. הסתיידות עורקים ופקקת מוחית: הטיפול דומה למחלות לב.

    ויטמין E עוזר לנקות את החסימה בכלי הדם ומונע היווצרות קרישי דם.

    * תוספי מזון נוספים אשר מסייעים לטפל במחלות לב כלליות, הם: רכיבי תזונה נוגדי חמצון, כגון: הויטמינים C, קרוטנואידים שונים, פיטו-אסטרוגנים (סויה) ועוד, מגנזיום וויטמיני B-קומפלקס.

  1. פקקת ורידית מודלקת ודליות הרגליים: דליות הרגליים הינם ורידים מוגדלים ובולטים אשר נהרסו ולכן החזר הדם בהם בלתי תקין, השסתום החד כיווני המצוי בתוכם אינו תקין ולכן הורידים בולטים. לפקקת ורידית מודלקת צריך בערך 800 IU.

    טיפול לדליות רגליים: מינון התחלתי לרוב 150 IU עד 300 IU ביום וצריך לעלות ב- 100 IU כל שישה שבועות אם לא מבחינים בשיפור, מרבית האנשים מגיבים ל- 300 עד 600 IU וישנם הזקוקים לעד 800 IU ליום.

    * תוספי מזון נוספים אשר מסייעים לטפל בדליות, הם: ויטמין C היחיוני לשמירת הקולגן והאלסטין = רקמת חיבור, יחד עם הביופלבונואידים אשר מצויים בצמחים רבים, בפירות וירקות.

  2. סוכרת: ויטמין E מסייע למניעת הסיבוכים של מחלת הסוכרת, על פי רוב כמויות עד 1000-1200 IU ליום.

    * תוספי מזון נוספים אשר מסייעים לטפל בסיבוכי הסוכרת ובסוכרת עצמה, הם: נוגדי חמצון (כגון: ויטמין C קרוטנואידים ועוד), המינרלים אבץ, כרום ומגנזיום, שלושת המינרלים הנ"ל מסייעים לאזן את החולה הסוכרתי ע"י שיפור פעילות ויעילות ההורמון אינסולין.

  3. בעיות וסת: כאבי מחזור (PMS) הושגה הצלחה בהפחתת ומניעת סימפטומים בלתי נעימים מינון 100 IU X 3 פעמים ביום לתקופה של 3 חודשים.

    * תוספי מזון נוספים אשר מסייעים לטפל בכאבי מחזור, הם: רצוי לשלב עם מגנזיום וויטמין B6.

  4. ויטמין E - מועיל גם לעור:

    א) נגד כוויות שמש

    ב) כוויות ממים רותחים

    ג) כאבים ברגליים

    ד) ליקויים אחרים בעור.

    חשוב לציין, כי המינונים של ויטמין E במקרים הנ"ל כמו הפרעות אחרות יש לתאם באופן אישי למטופל.

  5. אנמיה המוליטית אצל ילדים ובמבוגרים , טלסמיה, אנמיה חרמשית - 450 IU ציסטות השד בכ- 600 IU ליום במשך 8 שבועות. אנמיה המוליטית הינה המוליזה (הרס) של תאי דם אדומים.

    חשוב לציין, כי במחלת האנמיה החרמישית ישנה חשיבות לטיפול הפרופילקטי (מניעתי) שהחשוב ביותר הינו להרבות בנוזלים - מים. צריכה מרובה של מים מונעת מתאי הדם האדומים (RBC) מלשנות צורה מצורת דיסק או דיסקוס = צורה תקינה, לצורת חרמש על כן שם המחלה: אנמיה חרמשית.

יעקב עזרא, מומחה לרפואה נטורופטית, תזונאי ומאמן כושר. מר יעקב עזרא הינו מרצה במכון מור (לאוסטאופורוזיס) ובבית הספר להסמכות מאמנים של וינגייט - באוניברסיטת ת"א (אימונים לפיתוח הגוף ותזונה).

כתב את הספרים: 

 1. אבן הפינה בתחום פיתוח הגוף. 

2. ספורטולוגיה - המדריך לספורטאי.

 3. סטרואידים-כל מה שרצית לדעת? ולא העזת לשאות!

בעל קליניקה לרפואה נטורופטית ונותן שרותים:
* טיפול במחלות שונות (כולסטרול, מחלות לב, סוכרת ועוז...).
* דיאטות הרזייה ועיצוב הגוף.
* פיתוח גוף - עיצוב וחיטוב הגוף.
לפגישת יעוץ בקליניקה: 0528567140                            
* מנהל האתר: ארגון הבריאות והכושר הישראלי - http://www.healthnfit.org/index.php
* אתר הדיאטות עיצוב וחיטוב הגוף: http://www.dietme.co.il/   

תזונה בריאות ודיאטות (דיאטה) : http://www.2all.co.il/Web/Sites/diet-kobi/

http://blogerim.co.il/bodybuilding

תחרויות מרי ישראל ופיתוח גוף (בודי בילדינג): 

דיאטות, הרזייה וחיטובים: http://blogerim.co.il/kobi

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קובי עזרא, מומחה לרפואה נטורופטית, תזונאי ומאמן כושר. מר יעקב עזרא הינו מרצה במכון מור (לאוסטאופורוזיס) ובבית הספר להסמכות מאמנים של וינגייט - באוניברסיטת ת"א (אימונים לפיתוח הגוף ותזונה).

כתב את הספרים:
1. אבן הפינה בתחום פיתוח הגוף.
2. ספורטולוגיה - המדריך לספורטאי.
3. סטרואידים-כל מה שרצית לדעת? ולא העזת לשאות!

בעל קליניקה לרפואה נטורופטית ונותן שרותים:
* טיפול במחלות שונות (כולסטרול, מחלות לב, סוכרת ועוז...).
* דיאטה מהירה דיאטות הרזייה ועיצוב הגוף.
* פיתוח גוף עיצוב וחיטוב הגוף.
לפגישת יעוץ בקליניקה: 0528567140
* מנהל האתר: ארגון הבריאות והכושר.
ארגון הבריאות והכושר הישראלי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעקב קובי עזרא

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201556 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: יעקב קובי עזראבריאות ילדים15/09/191556 צפיות
גדילה לגובה וצמיחה במימדי הגוף - קובי עזרא. ראשית יש להבין שלוחית הגדילה ממוקמת בין האפיפיזה והמטפיזה ומורכבת משלושה אזורים (אזור מנוחה, ריבוי והיפרטרופי).

מאת: יעקב קובי עזראבריאות ורפואה כללי25/08/131844 צפיות
סוכרת סוג 2 (סוכרת מבוגרים) סוכרת מסוג 2 בעבר כונתה סוכרת מבוגרים, היות ובעבר כמעט ורק מבוגרים ובעיקר שמנים סבלו ממנה. כיום עם מגפת ההשמנה בקרב ילדים ובני נוער, חלה עלייה בתחלואה של סוכרת סוג 2 בילדים ונוער, זאת עקב ההשמנה אשר נובעת מתזונה בלתי נאותה וחוסר פעילות גופנית. בסוכרת סוג 2 נוצרת תופעה של תנגודת הגוף להורמון אינסולין וכך בהמשך הפרשת אינסולין מוגברת, ובסופו של דבר ירידה בכמות האינסולין המופרשת מבלוטת הלבלב, כך לנעשה נוכל להבחין בעליית רמות הסוכר בדם, מצב המכונה היפרגליקמיה והתפתחות סו

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה18/08/131535 צפיות
דיאטה, ודיאטות בלתי פעילות אם כן נשאלה השאלה מדוע דיאטות אינן פעילות? או לפחות אנו רואים ירידה במשקל בהתחלה, אך כעבור זמן קצר אנו נתקעים! הסיבה העיקרית שדיאטות לא עובדות היא שלכל תוכניות הדיאטה למיניהן יש הנחת יסוד שגויה המבוססת על טיפול בסימפטומים, בגורמים החיצוניים וללא התייחסות לקשר של גוף-נפש הסתכלות מלאה על החיים שלנו. דיאטת מתבססות על כוח רצון ומשמעת עצמית בעיקר בלי לבדוק למה מלכתחילה אוכלים יותר מידי. בנוסף, השינוי המוצע הוא מבחוץ פנימה במקום מפנים החוצה. כלומר, דיאטות מציעות שנשנה את הפ

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה01/08/131612 צפיות
דיאטת אטקינס: ד"ר אטקינס ממליץ בדיאטה שלו לצרוך בכמות כמעט בלתי מוגבלת, את המזונות הבאים: בשר, ביצים, גבינה ושומן, שמן וחמאה, וללא ספירת קלוריות. אך ישנו הצורך להגביל את צריכת הפחמימות מוגבלת לכ- 20 גרם ביום. דיאטה של אטקינס הינה ללא פחמימות לפחות בשלב הראשון. דיאטת אטקינס הידועה גם כדיאטה עתירת חלבונים ושומנים ודלה בפחמימות. למידע נוסף אודות דיאטת אטקינס. התיאוריה שאחרי הדיאטה, לדברי יודעי דבר ואטקינס הינה שלאורך התפתחות האדם, למעשה עד המהפכה החקלאית שחלה לפני כ- 10,000 שנה, האדם כמעט שלא ני

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/04/131771 צפיות
מחקר על השפעות של דיאטה ללא פחמימות על פי מחקרים תצפיתיים תוכננו רופאים ומדעני תזונה, נמצאו ביצועים גופניים בלתי תקינים הם נפוצה אך אינם מחייבים תוצאה של דיאטת דלת פחמימות או דיאטה ללא פחמימות. אך יחד עם זאת, שימוש טיפולי בדיאטות קטוגניות לא צריך לחייב הגבלה מכל עבודה פיזית או פעילות גופנית, עם הייחודיות שהיכולת האנאירובית היחידה היא מוגבלת, כגון הרמת משקולות. במקרה זה, בשל רמות הגליקוגן הנמוכים בדיאטה קטוגנית, ספורטאים תחרותיים קשה עד כדי שאינם מסוגלים לעקוב אחרי זה סוג של דיאטה. בשנת 1939 שני

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה03/04/131576 צפיות
מיץ טהור מכיל לא מעט סיבים תזונתיים, מיץ צם לעתים קרובות להשתמש בחוקן או משלשלי צמחים או מים מלוחים בתקופת צום יעילים לסלק פסולת מהמעיים והמעי הגס. שיטה נוספת להשגת אפקט זה כרוך קליפות פסיליום בערבוב עם המיץ הטבעי. בגלל שפסיליום אינו נספג לגוף, אך הוא סופח נוזלים באופן משמעות, כך הוא יוצר את העיקר הנחוץ כדי להקל על פינוי.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213878 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201535 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201447 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201338 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191629 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181635 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica