חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה לעשות לאחר ההיריון- התעמלות לאחר לידה וגם עריכת קורות חיים

מאת: דניאל מוריץהריון ולידה07/10/20131247 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד התהליכים שעשוי לעצור חיים של אישה בכל מה שעשתה לפני, בין אם מדובר בעבודה בה עבדה ובין אם מדובר במהלך החיים התקין שלה הכולל ספורט, תזונה ודומיהם הוא כמובן היריון. כניסה להיריון משנה את הגוף משמעותית, משנה את רצונותיה ואת רגשותיה של האישה באופן קיצוני וכמובן שגם עוצר את ההתקדמות בעבודה מאחר שהוא עוצר אותה לסביבות השישה חודשים מעבודתה השוטפת.

התעמלות לאחר לידה

אבל זהו תהליך שרוב הנשים עוברות ולכן למרות הסבל והמאמץ אותו היא השקיעה ועוד תשקיע, חייבת האישה להסתכל על הצד החיובי וזה שהתהליך מעניק לה התחלה חדשה לאחר ההיריון. אחד הדברים אותם היא תנסה לעשות זה לחזור לגזרה הישנה שלה. לפני שיעלו כאן ספקולציות של שוביניזם מסוים, חשוב לציין שגם במהלך ההיריון וגם לאחר ההיריון הנשים נראות נהדר.

עם זאת, מי שמעוניינת לחזור למשקל גופה הקודם או לחילופין דווקא לאחר סיום ההיריון להתחיל ספורט למרות שלפני כן היא לא עשתה זאת, יכולה לבצע התעמלות לאחר לידה. במסגרת ההתעמלות הזאת תעבודנה הנשים בעיקר על שריפת שומנים וחיזוק שרירי הבטן והאגן, תוך כדי התעמלות בעזרת מכשירים, השתתפות בסדנאות פילאטיס ויוגה מיוחדת המותאמת לאימהות. בדרך כלל מכוני הכושר מכינים תכנית רגילה, אך לאמהות המעוניינות ישנם מוסדות ופרוייקטים מיוחדים המאפשרים את הההתעמלות של האמהות לאחר הלידה ומכינים להם תכנית מיוחדת, בשילוב מקום ספציפי להתעמלות.

עריכת קורות חיים

עוד דבר שחשוב שהאם תעשה זה שיפוץ קל בקורות החיים שלה. רוב האמהות בכל מקרה שבות אל מקום העבודה הקודם שלהן כך שהן לא נתקלות בבעיה מיוחדת, אך היה והיא מעוניינת לשנות אווירה או שהיא הגיעה למסקנה בזמן חופשת הלידה שהיא מעוניינת לעבור עבודה, זה הזמן של עריכת קורות חיים, בהם היא תעדכן את מקום עבודתה הנוכחי תוך רישום כמה זמן היא עבדה במקום זה, תוסיף את הכישורים החדשים והמיוחדים אותם צברה במהלך עבודתה במקום זה ובכלל, תשתדל להראות כמה שאפשר את היותה חיונית למקום העבודה הבא אליו תבחר להתמיין.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דניאל מוריץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל מוריץ

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162681 צפיות
לוגו עסקי (סמליל) הוא למעשה אלמנט גרפי שמייצג את העסק ואת מהותו וישמש אותו לאורך מספר רב של שנים.

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162791 צפיות
בעבר, יצירת לוגו הייתה סיפור שלם !! היינו צריכים לבחור מעצב או מעצבת גראפי/ת, לקבל הצעת מחיר, לאשר את הרעיון של אותם מעצב או מעצבת בהתאם לוויז׳ן שהצגנו בפניהם.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל07/10/152694 צפיות
בדרום אמריקה ישנו מבחר עצום ובלתי נדלה של מקומות אשר כל אחד מכם חייב לבקר. אם גם אתם מתכננים לטייל ביבשת המדהימה הזו בקרוב, המאמר הזה עשוי לדבר אליכם.

מאת: דניאל מוריץבתי מלון07/10/152527 צפיות
עכו העתיקה משלבת בתוכה מגוון רחב של תרבויות, מאכלים ואתרים היסטוריים. בעבור אלו מכם שמעוניינים להעביר סופ"ש מיוחד ובלתי נשכח, ביקור בעכו העתיקה יהיה הפתרון האולטימטיבי לכך.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל31/08/153402 צפיות
פורטוגל הינה מדינה יפה למדי, כזו אשר תוכל לענות על הדרישות של כל תייר ותייר, וזה לא משנה מאיזה סוג. אם אתם בענייני מסיבות והנאה רגעית, יהיה לכם מענה של מעבר ומעבר.

מאת: דניאל מוריץצרכנות16/08/152159 צפיות
מכונות צילום משמשות את המשרדים המודרניים על בסיס יום יומי. ללא שום ספק, מדובר במכשיר אשר השימוש בו יודע עליה מתמדת

מאת: דניאל מוריץבריאות הנפש11/08/151466 צפיות
דמיון מודרך הינה שיטה ייחודית אשר עושה שימוש בדמיון האדם לצורך השפעה על מצבו הנפשי.

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: tiloniהריון ולידה17/01/214408 צפיות
לפניכם השוואת יתרונות וחסרונות עבור 2 המוצרים הנפוצים להכנת בקבוק לתינוק - קומקום חשמלי או מכונה להכנת בקבוק?

מאת: יעל במרכזהריון ולידה25/09/201467 צפיות
יציבה בתקופת ההריון בגלל העומס ההולך וגובר על גופה, נתקלת האישה בהריון בקשיים שלא הכירה בעבר. מצבי יום-יום כגון עמידה (ממושכת), ישיבה, שכיבה, או הרמת חפץ מקשים עליה יותר מתמיד ומחייבים התייחסות מיוחדת מצדה. ההצעות המובאות כאן נועדו להקל עליה לתפקד במצבים אלו.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192030 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/182405 צפיות
לכל אחד מאיתנו יש תקופות רבות שיכולות להיות מרגשות מאוד בחיים אך האמת היא שאין עוד תקופה כמו ההיריון. זו תקופה שבה לא רק הגוף משתנה אלא גם הרגשת הפנימיים וזו תקופה שמגיעה תמיד עם הרבה תקווה והתרגשות. לכן ברור מדוע כל אישה תרצה לעשות הכול כדי לזכור את הרגעים האלה ולכן צילומים של היריון זה לא מהדברים שכדאי לוותר עליהם.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/181620 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר נשים אשר נמצאות בתקופת הריון, אשר מבקשות לתעד את עצמן בעזרת צילום הריון. בין אם מדובר בנשים נשואות ובין אם לא, בין אם מדובר בנשים שזה הריונן הראשון או הריון אחר.

מאת: moraleהריון ולידה28/01/181575 צפיות
התפתחות של תינוק היא דבר מופלא שכל הורה נהנה לצפות בה ומתרגש ממנה, לא משנה אם מדובר בתינוק ראשון או חמישי. השלבים אותם הוא עובר, בין אם זה עד למצב בו הוא יכול לדבר בצורה חופשית, ללכת, לשבת, ולעשות דברים נוספים אשר עבורנו כאנשים בוגרים הם ברורים מאליהם, אך אנו יודעים שגם אנחנו עברנו את אותו תהליך בדיוק כשהיינו תינוקות וגם ההורים שלנו הסתכלו עלינו בהתרגשות ובציפייה, בשביל לראות את תהליך ההתפתחות שלנו.

מאת: moraleהריון ולידה16/11/172293 צפיות
אחת הבעיות המוכרות ביותר אצל תינוקות היא בעיית גזים. אומנם אין הסבר מדעי מדוע זה קורה, חוקרים רבים בוחנים את הנושא ולא תמיד יודעים להסביר למה הבעיה קיימת אצל תינוקות יותר מאשר אצל אנשים מבוגרים, למרות שהערכה היא,

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica