חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

10 טיפים מושלמים לחתונה בחוץ

מאת: עידן עסיסחתונות10/10/2013990 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם החלטתם להתחתן תחת כיפת השמיים אז שיהיה במזל טוב! חתונות בחוץ הן יפות ורומנטיות. עם זאת יש לקחת בחשבון כי הם לא קלים לאירגון כפי שזה נראה. אך אם תעקבו אחר הטיפים הללו תוכלו להיות בטוחים כי ביום החתונה אתם תתעופפו מרוב שימחה.

1. תגרמו לאורחים שלכם להרגיש בנוח - ותחשבו על מזג האוויר שצפוי להיות באותו חודש בשנה של תאריך יום החתונה שבחרתם. יום שטוף שמש וחמסין? אל תשאירו את האורחים שלכם נמסים ובאי נוחות. תצטרכו לארגן להם בקבוקי מים קרים ועמדות לשתייה קרה ולא יזיק אם תדאגו למספר מערפלי מים שאורחים יוכלו לצנן עצמם. אם זהו מקום חם ביותר (כמו באזור הדרום למשל) תישקלו לשכור מספר מאווררים תעשייתיים (אל תשכחו גנרטור) ו/או אוהל להצללה מקרני השמש.

אם מזג האוויר יהיה קר ולח וודאו כי יידעתם את האורחים שלכם והתראתם כדי שאלה יוכלו להתכונן ולבוא לבושים היטב ובהתאם. ובמקביל אולי תישקלו לשכור תנורי חימום ניידים.

2. תתכננו תוכנית גיבוי – למקרה שיירד גשם ומזג האוויר יתהפך. המיקום האידיאלי למקרה שכזה הוא מקום מקורה מוכן למקרה הצורך. זוגות רבים בוחרים לקיים את חופתם בחוץ תחת כיפת השמיים ואת קבלת הפנים והחגיגה בפנים בתוך אולם אירועים, אך יש להיערך לאפשרות שגשם יתחיל לרדת ולכן שתיהיה האופצייה להעביר את הציוד הנדרש במהירות לתוך האולם פנימה.

3. התכוננו לרוחות – אירועי חתונה רבים סובלים מרוחות נושבות. הימנעו ככל שניתן מבדים כמו שיפון ומשי בשימלה ובחליפת חתן. תאמרו למעצב השיער שלכם שאתם תיהיו בחוץ ושיתכנן תסרוקת כזו שתעמוד בתנאים האלה בהתאם. גברים בחתונה צריכים להשתמש במוצרי סטיילינג כזה או אחר.

בנוסף תוודאו כי החופה בחוץ ויתר הדברים יעמדו בצורה טובה בתנאים שעלולים להתרחש או לחילופין לפחות שתיהיה האופשרות לפעול בזריזות, מהירות ויעילות במידה ותנאי מזג האוויר משתנים.

4. האם כולם שומעים? – כשאתם בוחרים להתחתן במקום ציבורי כמו חוף הים סביר להניח כי רחשי הגלים, האנשים והילדים שמשחקים סביב יקשו על מערכת פשוטה ששכרתם  לגרום לכולם לשמוע. די ג'י או להקה יגרמו לכך כי תקלות אלה כמעט ולא יתרחשו.

5. דקורציה וקישוטים – אחד היתרונות הבולטים של קיום חתונה על חוף הים הוא שלא צריך להרבות בתיפאורה מכיוון שעצם המקום הוא מיוחד ורומנטי מאוד ומפחית את הצורך בקישוטים. אך יחד עם זאת עדיין עליכם לעשות מעט עבודה, בקרו במקום בטרם האירוע וודאו שהדשא מכוסח (אם קיים), החול גרוף, כל הדברים במקום. לעומת זאת אם בחרתם בפארק ציבורי יכול להיות שתצטרך את עזרתם של החברים והשושבינים שיבדקו זאת בבוקר החתונה עבורכם. אם החתונה נקבעה לעונה קרה במיוחד ייתכן ותצטרכו להשלים את המראה בחוץ עם מספר פרחים דמה או נורות בצורה כזו. יכול להיות שתרצו לשקול לכלול סבכה כדי שיהיה בכל זאת מקום מחסה בעת הצורך.

6. הכנת דברים טעימים – האם לקייטרינג שבחרתם יש ניסיון עם תכנון תפריט חתונה לבחוץ? וודאו כי הם מתכננים דברים שיוכל להישאר בחוץ בחום והימנעות ממאכלים אשר חייבים להיות מוגשים בקירור כמו סלטי מיונז ומאכלים נוספים.

7. אל תשאירו את האורחים צמאים – מאחר ואלכוהול מייבש את הגוף תישקלו שתיהיה לימונדה קרה, תה ואולי פונץ בסביבה. וודאו כי יהיה הרבה קרח ומים באם חשקה נפשכם באיזה קוקטייל מפואר למה לא להגיש נענע מנטה קלאסית או מוחיטו? נענע תרענן ותצנן את האורחים שלכם.

8. באנו חרקים לגרש – למי לא מפריע זבובים ויתושים שמזפזפים תמיד מול פרצופנו? תדאגו באירוע שמתרחש בחוץ להתקין מספר נורות שקוטלות אותם, הרי לא ההייתם רוצים שהאורחים שלכם יתעסקו בגירושם במקום בחופה שלכם.

9. הנה הולכת השמש – אם כבר אירוע בחוץ אז תדאגו שהכו ליהיה מושלם ותתזמנו את האירוע המיוחד בשעה כזו שיש אור יום ולקראת החופה תגיע השקיעה ואיתה הרומנטיקה. אין כמו להישבע אמונים בסיטואציה רומנטית שכזו. וכמובן שהשמש תיהיה בגבם של האורחים ולא מול פניהם.

10. אישורים רבותיי! – כל נושא של אירגון אירוע בחוץ תדאגו להצטייד באישורים המתאימים מהרשויות בהם הם מאפשרים לכם לקיים את האירוע ללא חשש. הקפידו לשאול על הנהלים לפינוי פסולת, הדלקת נרות, שיגור זיקוקי דינור וכן הלאה.

מאירהוף אולם אירועים פרטיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים מקצועי בגוגל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן עסיס

מאת: עידן עסיסשיווק ואסטרטגיה19/10/142845 צפיות
בכל שנה מיליוני שקלים מבוזבזים על מבצעים ותמריצי מכירות חסרי ערך, כאשר אתם מבצעים תמריצים ופעולות קידום לנציגי מכירות התוצאות שלהם יכולות להרקיע שחקים לרמות סנסציוניות! עד שיפתיעו גם אתכם.

מאת: עידן עסיסבריאות גברים02/10/142828 צפיות
על מנת להכנס להריון צריך להיות לגבר לפחות 40 מיליון זרעונים לשפיכה. יותר מ 40% מהזוגות שאינם יכולים להביא ילדים אינם יכולים בגלל בעיות עם הזרע של הגבר.

מאת: עידן עסיסקידום אתרים15/06/141062 צפיות
רשתות חברתיות, ופייסבוק בראשן, נהנות מהגדילה המהירה ביותר בתחום השיווק באינטרנט מה שגורר איתו צמיחה אדירה בעיקר בחשיפה. מה הקשר בין רשתות חברתיות לשיווק באינטרנט?

מאת: עידן עסיסצרכנות28/05/141388 צפיות
להיות בעלים של בריכת שחיה הוא החלום הרטוב של רוב האנשים. ישנם שמועות רבות בנוגע לעלויות ואחזקה של בריכות השחיה, בפועל להרבה אנשים אין מושג במה כרוך הקמה והפעלת בריכת שחיה עד שיש להם אחת כזו בפועל. בשנים האחרונות אנו עדים למגוון בריכות שחיה על הקרקע מ PVC ופיברגלס שמביאות את הבעלות על בריכת שחיה להיות בהישג ידם של צרכנים רבים.

מאת: עידן עסיסבניין ואחזקה - כללי01/04/141159 צפיות
תכנונו של מחסן עשוי להצריך שינוי כדי להתאימו לקו מוצרים חדשים או כדי להכנות יותר גמישות לפעילותו השוטפת של המחסן.

מאת: עידן עסיסקניות 26/03/141248 צפיות
אם אתם שוקלים לבנות בריכת שחיה, בוודאי שמעתם מספר סיפורים בנוגע לזה. לפני שאתם מחליטים לפשפש בספרים בנושא ולהביא לביתכם עשרות קבלני בנייה לביתכם למתן חוות דעת והצעת מחיר לבניית בריכת שחיה

מאת: עידן עסיסבניין ואחזקה - כללי27/01/141144 צפיות
כמעט בכל הענפים בתעשייה צריכים מאווררים או מפוחים תעשייתיים כדי להבטיח איוורור נאות לבריאותם של העובדים והלקוחות.

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182895 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181367 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181503 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181581 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172058 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172175 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172104 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica