חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים בפייסבוק – כן או לא? ברור שכן!

מאת: עידן עסיסקידום אתרים15/06/20141060 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רשתות חברתיות, ופייסבוק בראשן, נהנות מהגדילה המהירה ביותר בתחום השיווק באינטרנט מה שגורר איתו צמיחה אדירה בעיקר בחשיפה. מה הקשר בין רשתות חברתיות לשיווק באינטרנט? ובכן קחו מאות מיליוני אנשים והרי לכם פלטפורמה מעולה לשיווק.

רק לאחרונה החלו חברות גדולות וגופים עסקיים להבין את כוחן ואת הפוטנציאל השיווקי האדיר הטמון ברשתות החברתיות. ידוע לכולנו כי פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה והמובילה ולכן במאמר נתייחס בעיקר לפייסבוק, אך האמור נכון לגביי כל רשת חברתית באשר היא רק כמובן שמדובר בעוצמות קטנות יותר. מיליוני אנשים עוברים מדי יום בפייסבוק, התעבורה האדירה הזאת הפכה את הפייסבוק מרשת חברתית, המטרה והייעוד הראשונים שבשמם יצא הפייסבוק לאוויר העולם, לפלטפורמה שיווקית מעולה עבור כל חברה גדולה או קטנה.

האופטימיזציה של הרשתות החברתיות משרתת נאמנה את החברות ובתי העסק ברמת החשיפה, הרי אמדנו את מספר הגולשים הצופים לפחות פעם ביום ברשת חברתית כזאת או אחרת. בדרך זו החשיפה של הגולשים לחברה, למותג או למוצר שלכם היא בלתי נמנעת. בהנחה שאתם יודעים כיצד לבצע את החשיפה הזאת תעוררו עניין  אצל הגולשים מה שיעודד אותם לחקור ולהכיר טוב יותר ולעומק את החברה שלכם או את מגוון המוצרים/שירותים שאתם מציעים. מכאן הדרך לזיהוי החברה או המותג קצרה וכמובן השלב החשוב, הוא ביצוע מכירה.

במקור הרשתות החברתיות נועדו למלא צורך או רצון שלנו לצור ולחזק קשרים בין אישיים, והן אכן ממשיכות למלא תפקיד זה על הצד הטוב ביותר שרק הולך ומשתפר. החשיפה הגדולה לקהלים חדשים ומגוונים והקמה ותפעול קלים גרמו לחברות וגופים עסקיים לפנות גם לפייסבוק כפלטפורמה שיווקית.   בנוסף האינטראקציה הקלה והמידית עם לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאלים גרמו לאותן חברות להבין את הכוח האדיר שהפייסבוק נותן להן.

העובדה שחברה מסוימת או בית עסק בכל גודל שלא יהיה נמצאים בפייסבוק עוזרת להם להפוך לגוף אנושי ולהתפס ככזה מצדם של הלקוחות שלא פעם רואים בהם כגוף שמחפש את הדרך לכיסם של הלקוחות. השימוש ברשת חברתית מעדן את התדמית שלהן ובעצם נותן להן נופח אנושי ונגיש יותר לחברה ומוסיף להן מימד של אמינות וזמינות שלא תמיד קיימים, מה שעוזר לחברה לפצח אנטגוניזם מולד מצדם של הלקוחות הפוטנציאלים.

רשתות חברתיות, מטבען, הן גוף ויראלי, כך שברגע שאדם אחד נחשף בפייסבוק לחברה מסויימת או למוצר ספציפי, מה שגורם לו לסמן LIKE, חושף בשניה אחת את אותה חברה למאות אם לא אלפים של לקוחות פוטנציאלים (תלוי כמובן במספר החברים/עוקבים שיש לאותו אדם). למעשה מדובר בסוג של ניוזלטר שמשוחרר לחלל העצום של עולם הפייסבוק, ללא שליחה בעצם.

עוד יתרון של שימוש בפייסבוק כאמצעי לקידום אתרים הוא הקו הישיר ופתוח המתקיים בין החברה לבין הלקוח, בין אם מדובר בהודעה פרטית ובין אם מדובר בפרסום על הקיר מה שחשוף לעיני כל. כך למעשה ניתן לספר בקלות, מהירות ויעילות על מוצרים חדשים, מבצעים ועוד.

לסיכום עולם השיווק עושה יותר ויותר שימוש ברשתות החברתיות בכלל ובפייסבוק בפרט כפלטפורמה שיווקית שלא דורשת הרבה אך מביאה עימה המון יתרונות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים מקצועי בגוגל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן עסיס

מאת: עידן עסיסשיווק ואסטרטגיה19/10/142844 צפיות
בכל שנה מיליוני שקלים מבוזבזים על מבצעים ותמריצי מכירות חסרי ערך, כאשר אתם מבצעים תמריצים ופעולות קידום לנציגי מכירות התוצאות שלהם יכולות להרקיע שחקים לרמות סנסציוניות! עד שיפתיעו גם אתכם.

מאת: עידן עסיסבריאות גברים02/10/142828 צפיות
על מנת להכנס להריון צריך להיות לגבר לפחות 40 מיליון זרעונים לשפיכה. יותר מ 40% מהזוגות שאינם יכולים להביא ילדים אינם יכולים בגלל בעיות עם הזרע של הגבר.

מאת: עידן עסיסצרכנות28/05/141388 צפיות
להיות בעלים של בריכת שחיה הוא החלום הרטוב של רוב האנשים. ישנם שמועות רבות בנוגע לעלויות ואחזקה של בריכות השחיה, בפועל להרבה אנשים אין מושג במה כרוך הקמה והפעלת בריכת שחיה עד שיש להם אחת כזו בפועל. בשנים האחרונות אנו עדים למגוון בריכות שחיה על הקרקע מ PVC ופיברגלס שמביאות את הבעלות על בריכת שחיה להיות בהישג ידם של צרכנים רבים.

מאת: עידן עסיסבניין ואחזקה - כללי01/04/141158 צפיות
תכנונו של מחסן עשוי להצריך שינוי כדי להתאימו לקו מוצרים חדשים או כדי להכנות יותר גמישות לפעילותו השוטפת של המחסן.

מאת: עידן עסיסקניות 26/03/141248 צפיות
אם אתם שוקלים לבנות בריכת שחיה, בוודאי שמעתם מספר סיפורים בנוגע לזה. לפני שאתם מחליטים לפשפש בספרים בנושא ולהביא לביתכם עשרות קבלני בנייה לביתכם למתן חוות דעת והצעת מחיר לבניית בריכת שחיה

מאת: עידן עסיסבניין ואחזקה - כללי27/01/141144 צפיות
כמעט בכל הענפים בתעשייה צריכים מאווררים או מפוחים תעשייתיים כדי להבטיח איוורור נאות לבריאותם של העובדים והלקוחות.

מאת: עידן עסיסבניין ואחזקה - כללי21/01/141107 צפיות
תאורה סולארית לבריכת שחייה נהייתה פופולארית עם הזמן והיא באה לשפר ולשדרג את אזור הבריכה בגינה שלכם.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213392 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211690 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183551 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172894 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172635 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172476 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172517 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica