חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

10 טעויות נפוצות שאנשים עושים בבניית בריכת שחיה

מאת: עידן עסיסקניות 26/03/20141247 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

התמודדות עם קבלני בנייה של בריכות שחיה

אם אתם שוקלים לבנות בריכת שחיה, בוודאי שמעתם מספר סיפורים בנוגע לזה. לפני שאתם מחליטים לפשפש בספרים בנושא ולהביא לביתכם עשרות קבלני בנייה לביתכם למתן חוות דעת והצעת מחיר לבניית בריכת שחיה, אתם מוזמנים לקרוא את עשרת הטיפים הרשומים כאן בנוגע לשכירת שירותיו של קבלן לבניית בריכת שחיה בביתכם. שימת לב לטיפים אלה עשוי לחסוך לכם עיסקה רעה, עוגמת נפש ושלא לדבר על חיסכון בכסף בטווח הארוך.

עשרת הטעויות שאנשים עושים בשכירת קבלן לבניית בריכת שחיה:

1. התייחסות לקנייה כאל קניית רכב חדש – בריכות שחיה הם פרוייקטים של בנייה ויצירה בהתאמה אישית ונבנות על ידי בקשות אינדיבידואליות והתאמה אישית וקבלני בנייה עם סטנדרטים שונים. כל הבריכות שחיה אינן נבנות זהות זו לזו בניגוד לרכב אשר מיוצר במפעל בתנאים מבוקרים. בבריכות שחיה מה שאינך רואה יכול לפגוע קשר ישיר בעלויות של הלקוח.

2. לא נשאלות מספיק שאלות – אל תניח כי כל קבלן מבצע יתחיל לתת לך או יכול הסבר בנוגע לתהליך הבניית בריכת שחיה לצורך העניין. ככל שאתה בא עם רקע והבנה בתחום הבריכות שחיה כך גדל הסיכוי כי תבצע החלטה ורכישה נכונה ונבונה בסופו של דבר. זה יעזור לך ולקבלן הבריכה שלך. עשה את שיעורי הבית שלך, המחקרים האינסופיים והשתמש בהם בתבונה!

3. שיתוק מרוב הצעות – זה קורה כאשר מקבלים 10-15 הצעות או יותר לבניית בריכות שחיה ולאחר מכן לא ניתן להגיע להחלטה מכיוון שהבלבול גובר. עשו את הבדיקות שלכם וקבלו לא יותר מ 3-4 הצעות קונקרקטיות מחברות לבניית בריכות שחיה מכובדות ומוכרות, לאחר מכן הגיעו להחלטה סופית ובלב שלם ולכו על זה בכל הכוח.

4. לא לבדוק את רמת המקצועיות, היסטוריה או חוזה המכירה – מה מסמיך אותם לבנות בריכת שחיה? התחשבו באימרה – "הזול הוא תמיד יקר" אם אתם חושבים שמחיר מקצוען הוא יותר מדי יקר חכו עד שתיתקלו בחובבן שגובה גרושים עבור עבודה איכותית.

5. קנייה מבוססת מחיר – בדר"כ אם עיסקה נראית יותר מדי טוב מכדי להיות טובה אז קחו בחשבון שזה מה שזה! אם אתם מבצעים רכישה על ידי פרמטר המחיר בלבד אתם עלולים מהר מאוד להתאכזב. שורה תחתונה: בדר"כ אתה מקבל מה ששילמת עבורו.

6. רכישה טלפונית של בריכת שחיה!? – זה בלתי אפשרי ובזבוז של זמן, בקרו במקום של בניית בריכות שחיה או קיראו אליהם לביתכם כדי להעריך עלויות. ביקור במקום בית העסק יאמר לכם המון אודות בית העסק ובעליו!

7. הנחה כי בניית בריכות שחיה עולות פחות בתקופת החורף – אנחנו רואים עליות מחירים בפלדה, מחסור בבטון, מחירי גז והעלאת פרמיית הביטוחים. בריכות שחיה לא נעשות זולות יותר ככל שהזמן עובר, בניית בריכות שחיה לעולם לא תיהיה זולה יותר ממה שהיא כיום ולכן עליות מחירים יש גם כאן.

8. אי קריאת החוזה – וודא כי אתה מבין את משמעות החוזה שחתמת עליו ומה אתה מקבל בתמורה למחיר שמשולם והכי חשוב, לקראת מה אתה נכנס. וודא כי הכל רשום ומועלה על כתב זה מאוד קשה לאחר מכן לבטל חוזה בנייה עם קבלנים רבים לאחר 3 ימי עסקים. החוזה צריך להגן עליך ועל קבלן המבצע.

9. התמקדות באסטטיקה ולא במכניקה של בריכת השחיה – עיצוב הידראולי, ספיקות, גודל צינורות, סוגי משאבות ומסננים, מערכות ניהול כימיקלים וגורמים רבים אחרים שיעשו את ההבדל של בריכת השחייה להישאר נקיה ומחוטאת.

10. אי חשיבה על בטיחות – בריכות שחיה יכולות להיות מקום מצויין ליצירה, התעמלות וסתם להנאה בחוץ. אך הם גם יכולים להוות מקום מסוכן, וודאו שאתם מודעים לדרישות העירוניות בנוגע לגדרות, מחסומים וסימני שילוט. חשוב מכך, וודא כי אתה מגן על בני משפחתך ואלה שאיכפת לך מהם ובנוסף על אלה שאינם מסוגלים לדאוג ולהגן על עצמם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים מקצועי בגוגל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן עסיס

מאת: עידן עסיסשיווק ואסטרטגיה19/10/142844 צפיות
בכל שנה מיליוני שקלים מבוזבזים על מבצעים ותמריצי מכירות חסרי ערך, כאשר אתם מבצעים תמריצים ופעולות קידום לנציגי מכירות התוצאות שלהם יכולות להרקיע שחקים לרמות סנסציוניות! עד שיפתיעו גם אתכם.

מאת: עידן עסיסבריאות גברים02/10/142828 צפיות
על מנת להכנס להריון צריך להיות לגבר לפחות 40 מיליון זרעונים לשפיכה. יותר מ 40% מהזוגות שאינם יכולים להביא ילדים אינם יכולים בגלל בעיות עם הזרע של הגבר.

מאת: עידן עסיסקידום אתרים15/06/141060 צפיות
רשתות חברתיות, ופייסבוק בראשן, נהנות מהגדילה המהירה ביותר בתחום השיווק באינטרנט מה שגורר איתו צמיחה אדירה בעיקר בחשיפה. מה הקשר בין רשתות חברתיות לשיווק באינטרנט?

מאת: עידן עסיסצרכנות28/05/141388 צפיות
להיות בעלים של בריכת שחיה הוא החלום הרטוב של רוב האנשים. ישנם שמועות רבות בנוגע לעלויות ואחזקה של בריכות השחיה, בפועל להרבה אנשים אין מושג במה כרוך הקמה והפעלת בריכת שחיה עד שיש להם אחת כזו בפועל. בשנים האחרונות אנו עדים למגוון בריכות שחיה על הקרקע מ PVC ופיברגלס שמביאות את הבעלות על בריכת שחיה להיות בהישג ידם של צרכנים רבים.

מאת: עידן עסיסבניין ואחזקה - כללי01/04/141158 צפיות
תכנונו של מחסן עשוי להצריך שינוי כדי להתאימו לקו מוצרים חדשים או כדי להכנות יותר גמישות לפעילותו השוטפת של המחסן.

מאת: עידן עסיסבניין ואחזקה - כללי27/01/141144 צפיות
כמעט בכל הענפים בתעשייה צריכים מאווררים או מפוחים תעשייתיים כדי להבטיח איוורור נאות לבריאותם של העובדים והלקוחות.

מאת: עידן עסיסבניין ואחזקה - כללי21/01/141107 צפיות
תאורה סולארית לבריכת שחייה נהייתה פופולארית עם הזמן והיא באה לשפר ולשדרג את אזור הבריכה בגינה שלכם.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213709 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205167 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186757 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173161 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172919 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica