חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיור מוגן במרכז

מאת: אהודגיל הזהב16/10/20131038 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
דיור מוגן מאפשר אנשים בגיל הזהב לצאת קצת לחופשי ומה הכוונה בעצם באמרה לצאת לחופשי? למעשה בגיל מסוים בני גיל הזהב נמצאים במצב בו ההגבלה הפיזית שלהם משאירה אותם בביתם חסרי אונים. פעולות חשובות אשר יש צורך לבצע ביום יום לא ניתנות למימוש וביניהם פעולות בסיסיות ביותר כמו: ללכת לבית מרקחת, לקפוץ למכולות, לקפוץ לבקר חברים ועוד. ההגבלה הזו יכולה להיפתר על ידי דיור מוגן במרכז אשר מאפשר איכלוס של כל הגורמים אשר רלוונטיים לקשיש בקורת גג אחת. דיור מוגן במרכז נמצא באזורים נגישים אשר בני המשפחה תמיד יכולים להגיע בקלות ולבקר את קרוביהם אשר חיים בדירה לכל דבר אשר ממוקמת במרכז הארץ ויוצרת נוחות מרובה. מעבר למיקום, יש יתרונות נוספים אשר דיור מוגן במרכז מציע בתוך הקומפלקס אשר יוצר יעילות מקסימלית בכל הקשור לחיי היום יום ונוחותו של הדייר.

דיור מוגן במרכז מאפשר לדייר ליהנות בתוך הקומפלקס ממגוון אפשרויות נוחות הקשורים בחיי, חברה, בריאות, נפש ומתן צרכים אינסטרומנטליים חשובים.

דבר ראשון בריאות

הברכה הכי נפוצה בקרב אנשים ופרט בקרב אנשי גיל הזהב. דיור מוגן במרכז משלב בתוכו מגוון כלים רפואיים אשר הכרחיים לדיירים ובכלל לאנשים אשר נמצאים בשלב זה בחייהם. מבחינת נושא הבריאות הדייר יכול להיות מלא תחושת ביטחון שהוא מקבל את המקסימום אשר ניתן לקל במסגרת דיור מוגן במרכז ובנוסף, הקרבה למקומות מרכזיים בעיר מאפשרת גיבוי בכל הקשור לצרכים רפואיים כגון רפואה מקצועית אשר לא קיימת בקומפלקס עצמו. מבחינת שירותים אשר כן כמעט תמיד ניתן יהיה לקבל יש לציין את נושא רפואת המשפחה, רפואת חירום, פיזיותרפיסטים, אורטופדים ועוד אפשרויות רפואיות אשר נפוצות מאוד בקרב מבוגרים בגיל הזהב.

חיי חברה

חברים ופעילויות משותפות איתם הם גורמים אשר מאוד משמעותיים לאנשים מבוגרים בגילאים הנ"ל. דיור מוגן במרכז משלב את נושא החברה בצורה הכי נוחה שיש. סך הכול יש לזכור של דיירים הנמצאים בדיור המוגן יש מכנה משותף שהוא הסטטוס בו הם נמצאים בחייהם. דיור מוגן במרכז מאפשר לאותם אנשים להתאחד, להתחבר ולצור חברויות חדשות אשר בבית המקורי שלהם וסביבתו קשה לפתח את זה. הפעילויות השונות כמו אירועי תרבות, ספורט וטיולים מאוד מגבשים את הדיירים ויוצרים מערכות יחסים איכותיות ומיוחדות ביניהם.

נוחות וזמינות

הנושא של נוחות וזמינות מאפיין את הגורמים הקודמים אשר הוצגו ביתרונותיו של דיור מוגן במרכז, אך יש לציין שישנם דברים נוספים אשר מאוד רלוונטיים לאשים מבוגרים בחיי היום יום. זמינות של שירותי מזון, בנקאות ושירותי פנאי נוספים תמיד זמנים בדיור המוגן בין אם הם ניתנים כאופציה בתוך הקומפלקס ובין אם הם פשוט קרובים מאוד למתחם וניתן לגשת אליהם בקלות.

כמובן שלגורמים אשר צוינו כאן: שירותי רפואה, חברה וסיפוק צרכים אינסטרומנטליים מאוד רלוונטיים לנושא דיור מוגן במרכז אך דיור מוגן במרכז אשר מספק את כל האלמנטים לא תמיד מספיק מכיוון שבריאות פיזית ונפשית של המבקש דיור מוגן במרכז גם כן רלוונטית ולכן יש לבחון את מידת עצמאותו של הקשיש. במידה ומדובר באנשים אשר עצמאיים יותר בהיבטים בללו, דיור מוגן במרכז יוכל מאוד לשרת אותם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אהוד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אהוד

מאת: אהודטיולי תרמילאים03/12/139356 צפיות
יש אנשים שאוהבים לצאת לטיולים כל השנה, כולל לינה בשטח. עבורם קמפינג זה חלק מהשגרה שלהם. טיילים וותיקים יודעים בדיוק מה הם צריכים לקחת ולקראת ישום שישי הם כבר הספיקו לארוז את כל הציוד הנדרש לקמפינג. מי שרגיל ומנוסה ביציאה לטיולים ולקמפינג, יודע עד כמה חשוב התפקיד של אוהלים איכותיים ואמינים, במיוחד כשבחוץ קר וגשום.

מאת: אהודשיפוצים03/12/131198 צפיות
חדרי האמבטיה ושירותים כהגדרתם הינם חדרי שירותים ותפקידם הוא בעיקר פונקציונאלי. עם זאת, אין שום מניעה שהם ייראו כמו חדרי אמבטיה בבתי מלון 5 כוכבים. כיצד ניתן להעשיר ולשדרג את מראה חדרי האמבטיה והשירותים בביתכם? באמצעות התקנה של חיפוי קיר לחדרי אמבטיה איכותי, אלגנטי וחזק.

מאת: אהודפיסול02/12/138548 צפיות
כיצד מתבטאים השינויים שחלו בעיצוב מצבות בשנים האחרונות? האם מעצבי מצבות מושפעים ממגמות עיצוב בחו"ל? קשה לענות על השאלות האלה ללא לעשות תחקיר מעמיק מדוע אנחנו יכולים לראות שינויים וחידושים בעיצוב מצבות בארץ בשנים האחרונות, עם זאת, קשה שלא להתרשם מהעיצובים המרשימים הנראים בבתי קברות רבים ברחבי הארץ.

מאת: אהודליסינג והשכרת רכב01/12/136967 צפיות
סוכנויות רכב רבות, במיוחד כאלה שיודעות לקרוא את המפה לקראת סוף השנה האזרחית, מציעות דילים משתלמים במיוחד עבור אנשים שרוצים לקנות או להחליף רכב לפני שהשנה מתחלפת.

מאת: אהודריהוט 27/11/131367 צפיות
חדר השינה בבית הוא המקום המפנק והאינטימי ביותר עבור כל אחד מדיירי הבית. זה מקום המפלט האחרון שאליו מגיעים אחרי יום ארוך ומתיש בעבודה או בבי"ס. זה המקום שבו מתחיל ונגמר היום. לכן, אנחנו משקיעים תכנון, זמן וכסף, כשאנחנו בוחרים את הרהיטים ואת התאורה של חדרי השינה השונים בבית. חדר שינה זוגי צריך לענות על הציפיות של בני הזוג, גם אם יש להם טעם שונה והעדפות שונות מבחינת העיצוב שהם אוהבים.

מאת: אהודשיפוצים27/11/131468 צפיות
מהם סילרים ולמה הם מיועדים, אילו סוגים של סילרים קיימים היום בשוק ומהם ההבדלים בין הסוגים השונים של הסילרים

מאת: אהודנישואין13/11/138225 צפיות
כיום מי שרוצה לשלוח הזמנות לחתונה שיהיו מכובדות ונאות זקוק למלאכת מחשבת רצינית כדי שבסופו של יום הוא יוציא תחת ידיו הזמנות לחתונה שיהיו בלתי נשכחות ממש כמו החתונה עצמה.

מאמרים נוספים בנושא גיל הזהב

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216130 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: רוני הכהןגיל הזהב04/12/171856 צפיות
יותר ויותר מבוגרים מוצאים כי רכישת קלנועית למכירה היא פעולה שעומדת בכל התנאים לעולם חדש של תנועה עצמאית למדי עבורם.

מאת: שרון צרפתיגיל הזהב28/09/162021 צפיות
חשוב תמיד להיות מעורים בנעשה ולא להזניח מצב נפשי שהחל מדכדוך קל והתקדם אל עבר דיכאון של ממש שממנו כבר קשה לצאת. עבור הגיל השלישי מומלץ להתקדם בעזרת פסיכוגריאטר שמכיר את העולם הזה מקרוב ויכול בצורה מקצועית להקל על הכניסה וההשתלבות בתוכו.

מאת: רועי כץגיל הזהב11/09/162142 צפיות
מכירות חיתולים למבוגרים במבצע מקדמות סטטיסטיקה שאומרת שאחד מתוך ארבעה אנשים עשוי להזדקק לשימוש באחד הסוגים הנפוצים.

מאת: רועי כץגיל הזהב28/07/162056 צפיות
הזדקנות עשויה להיות תהליך מורכב. אתה חווה כתמים כבדים על העור, תנועתך איטית יותר, ואתה לוקח יותר כדורים מאשר ג'ניס ג'ופלין במיטב שנותיה.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/152041 צפיות
אם היינו בודקים את מצבם של קשישים בישראל של לפני כשלושה או ארבעה עשורים, היינו מקבלים תמונה שונה לגמרי מזו שאנו רואים היום.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/151709 צפיות
בנים ובנות של הורים רבים רואים כיצד מגיע הרגע שבו האדם שיקר להם כל כך אינו מסתדר לבד בחייו. כלומר, שלעתים גם אדם צלול לא מצליח לבצע בעצמו פעולות שלכל אדם אחר נראות שגרתיות ופשוטות מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica