חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סורגים - בעידן של היום

מאת: אשר בוהדנהאבטחת הבית17/10/2013904 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעידן של היום חשוב לאבטח את הבית לביטחון המשפחה, בחדשות מראים שיטות מתוחכמות של גנבים אשר בצורה יוצאת דופן פונים אל האנשים כנציגי ביטוח לאומי או חברות אחרות וגורמים לדיירי הבית לצאת לפגישה יזומה אל מחוץ לבית ביום מסוים ושעה מסוימת ובזמן הזה פורצים בלי רחמים לביתם. סורגים טובים ואמצעי זהירות אחרים יכולים להאט או למנוע את הפריצה לבית, ישנם פתרונות איכותיים בנושא סורגים לבית ומומלץ לקבל ייעוץ מבעל מקצוע מוסמך, בשביל השקט הנפשי של הורים לילדים קטנים, אשר אוהבים לתת חופש יצירתי לילדים להשתולל בבית, במיוחד במגורים בקומות גבוהות, סורגים על כל החלונות נותן מענה לבטיחותם, החשש שמה חלילה יטפסו על המיטות ויהיו קרובים לחלון פתוח.

היום ישנם סורגים מעוצבים אשר נותנים עיצוב מיוחד ובמקביל בטיחות מלאה, סורגים מעוצבים ניתנים להזמנה ע"פ דרישת לקוח ועל פי תקציב המתאים לכל כיס, ישנם סורגים אשר משולבים עם חלון קטן יותר אשר נפתח כדי לאפשר, אם צריך, גישה אל מחוץ לבית מסיבות שונות. מומלץ להזמין בעל מקצוע הביתה כדי שימליץ איזה סורגים יתנו את המענה הטוב ביותר עבור הביטחון שלכם וע"פ קטלוג גם תוכלו לבחור את העיצוב המיוחד עבורכם.

ישנם סוגים שונים ומגוונים של סורגים, להלן מספר אפשרויות.

סורגים למרפסות – אשר נפתחים במלאם ומאפשרים גישה מלאה בין אזורי הבית והגינה או המרפסת , כאשר הסורג סגור, אפשר לישון בשקט. סורגים לעסק או לבית זה בגדר חובה עבור חברות הביטוח – התכולה היקרה לכם נמצאת בבית או בעסק וכדי להבטיח מינימום סיכויים לאפשרות פריצה או גנבה, חברות הביטוח דורשות מיגון מלא למקום, כדי למזער עד כמה שניתן את הנזק אם יקרה, סורגים ומצלמות אבטחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אשר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אשר בוהדנה

מאת: אשר בוהדנהבתים משותפים06/01/161263 צפיות
סורגים חשמליים לתפעול קל ונוח שיעור הפריצות לעסקים בארץ רק הולך וגדל מדי שנה, לכן חשוב למגן את החברה כדי להקשות על הפורצים ולמזער את ניסיונות הגניבה. יש פתרונות מיגון שונים כמו אזעקות, חיבור למוקד, מצלמות אבטחה, קודנית ועוד, עם זאת עדיין לא נמצא תחליף למיגון העסק באמצעות סורגים. ניתן לרכוש סורגים מסוגים שונים בשלל צבעים ועיצובים, כיום יש אפשרות להתקין דגם מתקדם עם מנוע חשמלי יעיל ואיכותי לפתיחה וסגירה קלה, פשוטה ומהירה. סורגים חשמליים נחשבים לטרנד החם הבא בתחום המיגון, ניתן להפעילם באמצעות מתג

מאת: אשר בוהדנהאבטחת הבית06/01/161298 צפיות
סורגים לשמירה על העסק שלך כבעל עסק אתה חייב לדאוג לפתרונות מיגון איכותיים ויעילים למניעת פריצות וגניבות וכדי להגן על הרכוש, הציוד והסחורה במקום. כיום ניתן למצוא שלל פתרונות מיגון, חלקם עתירי טכנולוגיה ומחירם גבוה ביותר, לכן כדאי לדעת כי אין תחליף להתקנת סורגים עמידים וחזקים להגנה על העסק שלך. אמנם סורגים למיגון העסק אינם נחשבים לחדשניים אך הנתונים מראים כי זהו המוצר היעיל ביותר שעלותו יחסית נמוכה בהשוואה לפתרונות מיגון אחרים, וניתן להתקין סורגים על כל הפתחים בעסק, לרבות חלונות, דלתות ושאר הפתחי

מאת: אשר בוהדנהבית חכם06/01/161342 צפיות
סורגים מעוצבים לעסק בעלי עסקים רבים נמנעו לאורך השנים מהתקנת סורגים כיוון שהם חששו מפגיעה בחזית המבנה ומכיעור חזית העסק. עם השנים, טכנולוגיות הייצור של סורגים התקדמו ועברו מהפכה של ממש. כיום ניתן לרכוש פריטים מעוצבים בשלל סגנונות מרהיבים עם פיתוחים ועיטורים מעניינים ומקוריים, בהתאמה לחזית המבנה וסוג העסק. כמו כן, יש דגם חדש שקוף המיוצר מפוליקרבונט - המאפשר כניסה חופשית של אור טבעי לתוך העסק וניתן לצפות דרכו לתוך החנות ללא הפרעה.

מאת: אשר בוהדנהבניין ואחזקה - כללי06/01/16965 צפיות
סורגים מתקפלים כיום, כמעט בכל בית פרטי, דירות מגורים ועסקים ניתן למצוא סורגים המעניקים ביטחון רב ומיועדים למניעת כניסת זרים ואורחים בלתי רצויים. סורגים נועדו לשפר את מיגון הנכס, להעניק לדיירים או לעובדים ביטחון רב ולהגן ביעילות על הרכוש הפרטי. עם זאת, כדאי לדעת כי ניתן לסגור פתחים בגדלים שונים באמצעות סורגים קבועים או מתקפלים

מאת: אשר בוהדנהצרכנות06/01/161454 צפיות
סורגים שקופים לחנות בקניון חנויות בקניונים ובמרכזי קניות סגורים זקוקות לפתרונות מיגון ואבטחה, על מנת להגן על הציוד היקר והסחורה בחנות, וכדי למנוע כניסת זרים ופורצים בשעות שאחרי הפעילות. כיום, יש אמצעי מיגון שונים לחנויות בקניונים, אך הפתרון המשתלם והיעיל ביותר הוא התקנת סורגים על חלון התצוגה, ומומלץ גם על פתח הכניסה לחנות

מאת: אשר בוהדנהאינטרנט - כללי30/12/131855 צפיות
נראה כי הטכנולוגיה ופריצת הדרך שעשינו מיום המצאת המחשב הביתי לא יודעת שובע, בקרוב מאוד אנו מרגישים שרובוטים יתחילו להלך ביננו, בינתיים זה לא נראה כך אך אם נחקור מעט לעומק את מדפסות התלת מימד הביתיות באופן הראשוני ביותר נראה כי הכל יכול להיות.

מאת: אשר בוהדנהבניין ואחזקה - כללי29/12/131030 צפיות
ישנן מספר אפשרויות להגן על ביתנו, הגנה על ביתנו ע"י שמירה פיזית עליו, העמדת שומר או לחילופין דאגה ושמירה שכל הזמן יהיה מישהו בבית, מישהו מהילדים, האישה או הבעל, אחד השכנים שייכנס לביתנו "להשקות" את העציצים כעשר פעמים ביום, הדלקת מכשירי חשמל כל שעות בהיום על מנת שיידעו שאתם בבית או כשתרצו שיחשבו שאתם בבית ועוד.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201621 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201317 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201188 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191538 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191964 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181795 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181443 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica