חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שרותי ענן - החסרונות והיתרונות

מאת: tkidumפרסום באינטרנט20/10/2013975 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שרותי ענן - מהפכה בעולם המחשוב

ענן מחשוב נהפך למאוד פופולארי בשנים האחרונות וגרם למהפכה בעולם המחשוב, אין עוד צורך במחשבים ענקיים אשר נמצאים בעסק וצריך לתחזק ולחדש. כיום בארגונים רבים כל המידע מאוחסן בענן ומאפשר לגשת לנתונים בכל רגע מכל מקום ומכל מכשיר בעל חיבור לאינטרנט.

שרותי ענן מאפשרים דרכי העסקה חדשות,  המעביד אינו מחויב להחזיק סביבת עבודה פיזית עבור העובדים שלו, מתאפשרלו  לשלוח להם קבצים עליהם הם יוכלו לעבוד על הענן מכל מקום בעולם, הדבר מאפשר לעובדים לעבוד מהבית בסביבה נוחה להם ללא הצורך להתנייד  מהבית לעבודה וומאפשר לבעלי עסקים להעסיק את העובדים המוכשרים ביותר לעבודה, ללא תלות במיקום הפיזי שלהם וללא צורך בתשלום דמי נסיעות או כספי שכירות על משרדים.

מחשוב לעסקים - תפיסה חדשה של המחשב בעסק

מחשוב לעסקים הביא איתו תפיסה חדשה, אם בעבר הלא רחוק היה נהוג לרכוש מחשב ולספק לו את החומרה והתוכנות להן הוא זקוק הרי בעזרת התפיסה של ענן מחשוב יוכל בעל עסק לרכוש מחשבים ללא חומרה חזקה ותוכנות יעודיות ולקשר את כולם לשרת מרוחק אשר יספק שרותי חומרה ותוכנה לכולם בו זמנית.

עסק המעוניין בשרותי ענן יוכל לפנות לחברות המספקות שרותי מחשוב לעסקים ומתאימה לעסק חבילה לפי צרכיו. כאשר העסק גדל וזקוק לכוח עיבוד משמעותי יותר, ניתן להגדיל את נפח האיכסון או החומרה באופן מידי.

מחשוב לעסקים יכול להוריד באופן משמעותי את העלויות ונותנת הזדמנות גם לעסקים קטנים בתחילת הדרך להצליח ללא צורך בהשקעה גבוה.

מחשוב לעסקים - יתרונות וחסרונות

מחשוב לעסקים אינו מתאים לכל ארגון, לדוגמא בנקים אשר מחזיקים בשרתיהם מידע אישי ופרטי על כלל לקוחותיהם אינם מורשים להעביר מידע זה לשרתיהם של חברות כגון גוגל.

ישנו חסרון נוסף של מחשוב לעסקים והוא במקרה שהשרתים של החברה המאחסנת נופלים ואין אפשרות לגשת למידע, כמו שקרה לפני מס שנים כאשר שרתיה של גוגל נפלו ומליוני משתמשים בכל העולם לא יכלו לגשת לקבצים אותם שמרו בתוכנת שיתוף הקבצים של גוגל.

למרות החיסרונות והבעיות שיכולים לצוץ בעקבות השימוש בענן מחשוב, אין ספק שזהו העתיד אליו אנחנו מתקדמים בצעדי ענק, כיום רוב החברות הגדולות בשוק משתמשות בשרותי ענן וחברות גדולות כמו גוגל אמזון ואפל מספקות אפשרויות להשתמש בשרתים שלהן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tkidum

מאת: tkidumייעוץ עסקי27/01/161496 צפיות
אתם יודעים שאתם מסוגלים להגיע ליעדים עסקיים גבוהים יותר אתם מרגישים שההצלחה על מפתן החברה והעסק...אבל... להלן ארגז כלים יישומי ומעניין שיכול לסייע לכם

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153708 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153256 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: tkidumבריאות ילדים28/10/152532 צפיות
כל מה שכדאי על חרדת נטישה בקרב ילדים מגיל צעיר - על התופעה, המאפיינים הבולטים ועל דרכי הטיפול האפשרויות והמומלצות.

מאת: tkidumזוגיות ואהבה29/09/152355 צפיות
כיצד יעוץ זוגי נכון ומתאים יכול לסייע לנו להתגבר על קשיים, בעיות ומשברים שונים בזוגיות?

מאת: tkidumחינוך ילדים29/09/151961 צפיות
הזיכרונות המוקדמים שלנו מימי הילדות כוללים לרוב פעילויות פנאי בהם עסקנו, ביניהן קיים מרכיב דומיננטי ביותר של פעילויות משחק. משחקים לילדים שונים באופיים ממשחקים למבוגרים וגם כיום, המשחקים האלקטרוניים שילדים נוהגים לשחק בהם מותאמים למשחק לגילאי הילדות.

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158243 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213476 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202202 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172776 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172697 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162271 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162840 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162743 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica