חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכלים לתהליך מיתוג עסקי מוצלח

מאת: מאיה אהרונוביץמיתוג06/11/2013836 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מיתוג הוא כלי חשוב אשר מסייע להצלחת העסק שלך ומאפשר לעסק שלך להגיע גבוה בתודעה הציבורית ולהפוך למוכר ומזוהה. הדרך הבטוחה להצלחה במיתוג טוב היא לשכור את שירותיה של חברת מיתוג עסקי מקצועית שתוכל לבנות תהליך מיתוג טוב, יעיל ומקצועי. ישנם כמה אלמנטים חשובים במיוחד שעומדים בבסיס של כל תהליך מיתוג עסקי מוצלח.

שלבים מרכזיים בתהליך מיתוג עסקי

אחד השלבים החשובים ביותר בבניית תהליך מיתוג הוא עיצוב לוגו לחברה. הלוגו חייב להיות קשור לאופי של העסק שלך והוא חייב להיות מורכב מאלמנטים ציוריים או סמלים קליטים אשר ניתן לזכור אותם לאורך זמן. לוגו טוב הוא כזה שכאשר מציירים אותו ניתן להבין מהו העסק, ומה המהות שלו גם בלי לרשום את שמו ואת הסלוגן. חשוב להיעזר בסטודיו לעיצוב אשר יעזור בבחירת לוגו איכותי וטוב ויאפשר לך לרכז את יתרונות הארגון במעטפת אחת מוצלחת שפוגעת במטרה בצורה הטובה ביותר. עלינו לזכור שהלוגו ישמש אותנו לא רק בתחום הפרסום החיצוני, אלא גם בכל מקום בעסק, מהשלט על הדלת וכלה במוצרים המשרדיים כמו נייר מכתבים, מעטפות ועוד.

שלב חשוב נוסף הוא יצירת סלוגן לעסק. כל אחד היה רוצה ששם העסק שלו יהיה כל כך קליט עד שיתנגן שוב ושוב בציבור ויהווה הוכחה לקיומו בתודעה.  המטרה היא לבחור סלוגן שישמע טוב לאוזן וייקלט בצורה טובה.  סלוגן צריך להיות קצר, קליט ופשוט, בעצם צירוף מילים או משפט קצר שמתאר את  יתרונות הארגון בצורה ברורה ומייחד אותו ממתחריו. כדאי מאוד להשקיע בתוכן ובבחירה על מנת להגיע לכמה שיותר אוזניים שיקלטו אותו.אלמנט מרכזי נוסף בתהליך מיתוג הוא אתר אינטרנט עסקי אשר ישפוך עוד קצת אור על מהות הארגון והשרותים הניתנים בו. אתר אינטרנט חייב להיבנות בצורה מקצועית על ידי חברה מקצועית ומעוצב על ידי סטודיו המתמחה בעיצוב אתרים. ככל שהאתר יהיה צבעוני יותר ומושקע יותר, כך יהיה נגיש יותר ויוביל  לכניסות רבות יותר. כמובן שכדאי גם לעשות קידום אתרים לאתר על מנת להעלות אותו בדירוג התוצאות ולחשוף יותר אנשים לעסק.

חשוב לבצע בדיקה באמצעות קבוצת מיקוד

מעבר לבדיקות של בעלי החברה, עובדיה ומשרד העיצוב הנבחר, חשוב מאוד לבדוק את האלמנטים הנבחרים על צרכנית אמיתיים, לפני שמחליטים באופן סופי. הכוונה היא לקיום של קבוצת מיקוד שתיחשף לתוצרים החדשים שנבחרו ותצביע מה דעתה. כך נוכל לקבל פידבק אמין ביותר מאנשים שאנו באמת עשויים לפנות אליהם בפרסום לאחר מכן. ישנם משרדי עיצוב גרפי שדוגלים בשיטה זו בעצמם ואם לא, כדאי לערוך בדיקה כזו באופן פרטי, כיוון שהבדיקה על קבוצת מיקוד היא האמינה והתורמת ביותר, שתשקף לנו את המציאות בצורה הכי ברורה. לפי זה נוכל לדעת אם תהליך המיתוג שלנו בכיוון הנכון או שעלינו לשנות בו דברים מהותיים.

 

 



תגיות המאמר: מיתוג, עיצוב גרפי, לוגו


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאיה אהרונוביץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאיה אהרונוביץ

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191991 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: מאיה אהרונוביץליסינג והשכרת רכב24/06/192949 צפיות
כל מה שחשוב לדעת על קניית רכב מחברות ליסינג- יתרונות וחסרונות, דגשים חשובים ועוד.

מאת: מאיה אהרונוביץבניין ואחזקה - כללי12/06/191458 צפיות
כיצד לשמור על פעולתם של שערים חשמליים ופתרון תקלות עיקריות

מאת: מאיה אהרונוביץמסחר אלקטרוני10/01/183253 צפיות
בשנים האחרונות הצרכן הישראלי גילה את אליאקספרס והבין שקניות ברשת הן משתלמות ביותר. מאז הפופולריות של האתר בישראל רק הולכת וגדלה. להלן מדריך מקוצר למתחילים בקניות באליאקספרס.

מאת: מאיה אהרונוביץצרכנות01/01/181407 צפיות
דבר ידוע הוא שתיקון מכונת כביסה הוא עסק לא זול בכלל, אך מה שפחות ידוע הוא שיש תקלות שאנו יכולים למנוע מראש ויש גם תקלות שאנו יכולים לתקן בעצמנו, מבלי להזדקק לשירות של טכנאי או חברה המספקת שרות למכונת כביסה. הנה כמה דוגמאות לתקלות נפוצות במכונות כביסה והדרכים לטפל בהן.

מאת: מאיה אהרונוביץהריון ולידה13/02/147603 צפיות
על סוגים שונים של בדיקות הריון לאיתור תסמונת דאון

מאת: מאיה אהרונוביץתעשייה26/01/141352 צפיות
על החשיבות של גז טבעי מבחינה אסטרטגית

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192734 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176196 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162598 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162696 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162184 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162118 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162009 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica