חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג חלבי- שתי ציפורים במעוף אחד...

קייטרינג חלבי מתאים גם לצמחוניים וגם לטבעוניים. גם חובבי בשר מושבעים ייהנו ממנו ולא ירגישו כלל בחסרונו של בשר. וזה העיקר...

קייטרינג חלבי מתאים לארוחות קלות ופשוטות כמו גם לארוחות גורמה יוקרתיות. ניתן ליהנות ממנו בחוג המשפחה המצומצם וברוב עם, פאר והדר באולמות ובגני אירועים. ניתן להזמינו למספר מצומצם של אנשים ולקהל של מאות מוזמנים.

קייטרינג חלבי מאפשר לשפים להביא לכלל ביטוי את היצירתיות הקולינארית הגלומה בהם, הן בטיב המזון ובטעמו והן בצורתו ובעיצובו. מנות אצבע קטנות וטעימות המונחות על מגשי אירוח, קורצות לנו ומפתות אותנו במראה שלהן, בצבעיהן, בניחוחן, במרקמיהן ובטעמיהן נותנות לנו אפשרות לטעימה ראשונה, פותחת תיאבון.

קייטרינג חלבי עשיר מאפשר לנו לאכול ולשבוע ממבחר מזונות רב, חמים וקרים, בצורות ובצבעים שונים. גבינות ומאפים, ירקות ודגים, פשטידות, קישים, ממולאים, קינוחים ועוד.

קייטרינג חלבי לכל אירוח

יש מאכלים שנחשבים "בטוחים" בכלל ובתפריט חלבי בפרט. כאלה הם, כצפוי, סוגי מאפים שונים, העתידים להיאכל בכל פה. ייחודו של קייטרינג חלבי הוא בכך שכל אחד יכול למצוא בו מזון כרצונו וכהעדפותיו.

אם תורשה לי עדות אישית, עדות נחתום על עיסתו, אעיד ואגיד זאת ביושר ובהגינות: אני מתעב דגים מכל סוג, בכל מצב- אפויים או מטוגנים. אבל גם כאשר קייטרינג חלבי כולל דגים, עדיין אני יכול לבחור מאכלים שאני אוהב כי המגוון העשיר מאפשר לי חופש בחירה. לעולם אני לא נותר רעב ומתוסכל בגלל העדר אוכל...

לא פעם, כאשר בבית מתלהטת שיחה שהופכת לוויכוח (אנחנו יודעים כי על טעם וריח תמיד עדיף לשוחח מאשר להתווכח, אבל זו, מתברר, טיבה וטבעה של שיחה על אוכל- שהטונים בה עולים, רמים וצורמים...) על אודות קייטרינג חלבי, דווקא אני, שאיני צמחוני כלל ועיקר, מוצא עצמי מגן בלהט ובתיאבון על תפריט חלבי ומוצא טעמים ונימוקים רבים להגנתי.

קייטרינג חלבי אינו בהכרח קייטרינג לאניני הטעם אבל למי שסולדים מבשר ונמנעים מאכילתו מכל סיבה שהיא- תמיד יוכלו למצוא בקייטרינג החלבי מאכלים לפי טעמם אשר ישביעו עת רעבונם ואת רצונם.

ואם אתם מצויים בעיצומה של התלבטות - איזה קייטרינג עדיף -  ומחפשים סיבה אולטימטיבית להעדפת קייטרינג חלבי- הנה היא: מחירו זול יותר מאשר קייטרינג בשרי. לא אחת, לא פעם, זו, כשלעצמה, סיבה מספיקה ומוצדקת לחלוטין להעדיפו.

 



תגיות המאמר: קייטרינג חלבי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רונן וינברג

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן וינברג

מאת: רונן וינברגקייטרינג30/01/161093 צפיות
קייטרינג לחתונות אז ברוכים הבאים. אתם יכולים לסמן V בנושא קייטרינג לחתונה שלכם. כאן יינתן לכם המענה הטוב, הטעים והמושלם לא רק כפתרון ההסעה האולטימטיבי אלא את כל המוצרים והשירות שהופכים אותה לחוויה קולינארית.

מאת: רונן וינברגימי הולדת20/01/161146 צפיות
קייטרינג לימי הולדת בטעם של איטליה מה דעתכם ? איטליה היא שם נרדף לאיכות כמעט בכל תחום שניתן להעלות על הדעת- בראש ובראשונה לאוכל.

מאת: רונן וינברגעסקי מזון19/01/161424 צפיות
קייטרינג לאירועים קטנים אין. אין כמו אירוע קטן כר ליצירה קולינארית המהווה חגיגה לעין ולחך. אשר על כן אנחנו, לה אקסלנטה, לא רק מייצרים עבור לקוחותינו חגיגה לעיניים ותאווה לחך במגוון תפריטים המוצעים במסגרת קייטרינג לאירוע קטן אלא עושים זאת בתהליך יצירתי,

מאת: רונן וינברגמתכונים ואוכל - כללי19/01/161152 צפיות
קייטרינג לבר מצווה אז הבן או הבת מגיעים או-טו-טו למצוות? מזל טוב. ההתרגשות טבעית ומובנת. בתקופה מרגשת זו בחיי משפחות בכלל ומי מילדיהן בפרט שמגיעים לגיל מצוות בפרט נשמח לסייע לכם לבחור קייטרינג לבר מצווה עם תפריט וצוות מנצח למסיבה בלתי נשכחת. אנחנו שמחים וגאים להעמיד לרשותכם את כל הידע שלנו,

מאת: רונן וינברגקייטרינג12/07/143198 צפיות
התפריט החלבי מורכב לרוב מגבינות, בצקים ושמנת , אשר נחשבים למשביעים יותר מבשר כך אין חשש שהאורחים "יצאו רעבים". בנוסף, אורחים רבים מעדיפים לעיתים קייטרינג חלבי על פני קייטרינג רגיל, היות והם מעוניינים לחגוג ולרקוד במסגרת האירוע, ולא להכביד על גופם במנה בשרית גדולה, שתגרום לעייפות גדולה, ומיד אחריה, בודאי תגיע מנוחה גדולה.

מאת: רונן וינברגעסקי מזון01/07/141190 צפיות
בשורה התחתונה חשוב שייאמר ויודגש מה שיצוין לאורך כל המאמר: מגשי אירוח הם מתכון הסעדה מועדף על מתכנני אירועים רבים בשל מכלול סיבות, אשר מתמצות, חד וחלק, במאפיין הייחודי והמובהק שלהם: מגשי אירוח מעוררים ופותחים תיאבון והם טעימים משביעים. נסו, היווכחו ו... תיהנו.

מאת: רונן וינברגמתכונים ואוכל - כללי17/06/142816 צפיות
לאילו מטרות מתאים קייטרינג חלבי? קייטרינג חלבי מתאים לארוחה ולנשנוש, לפינוק, לארוחת ביניים, לקינוח. הוא מתאים לאירועים חברתיים ועסקיים, לא אחת עלולה להיווצר "בעיה" כאשר אורחים צפויים להגיע בשעה שאינה מקובלת כשעת אכילת ארוחה מלאה. אבל גם כאשר אורחים מגיעים אלינו על תקן של מי שרק "קופצים לקפה" אנחנו רוצים לארח אותם באופן מכובד ומכבד. כיצד מרכיבים את התפריט לקייטרינג חלבי? אף שאפשר להרכיב תפריט חלבי גם ללא סיועה של חברת הסעדה, יצירת תפריט חלבי הראוי לשמו מצדיקה פנייה אל בעלי מקצוע. מנוע החיפוש ג

מאמרים נוספים בנושא מתכונים ואוכל - כללי

מאת: דוד כהןמתכונים ואוכל - כללי02/04/205256 צפיות
כשמתכוננים לעריכת ארוחה חגיגית, לא מתחשבים רק באוכל אלא גם בעיצוב השולחן. בדרך כלל משתמשים בכלי הגשה יוקרתיים. כלים אלה יכולים להיות גם מפלסטיק, כלים חד פעמיים. הבאנו כמה טיפים לשימוש בכלי הגשה חד פעמיים יוקרתיים.

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי24/03/205176 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205480 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205569 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195878 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי30/07/196086 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: חיים נוימתכונים ואוכל - כללי25/10/183087 צפיות
מסעדת "וינה" השוכנת ברחוב בן יהודה 62 בתל אביב היא מסעדה ותיקה שנוסדה לפני כשבעים שנה והמתמחה באוכל יהודי נוסח מזרח-אירופה. בשנים האחרונות קמה לה עדנה לארוחה מבית האימא הפולניה או הרומניה או הרוסיה ורבים שבים ופוקדים מסעדות המתמחות באוכל היהודי המנחם הזה, חלק רב מהם תיירים ולאחרונה גם צעירים שחזרו ממסע קניות בארצות מזרח אירופה ובמיוחד מפולין, שם הפירוגי הוא מאכל לאומי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica