חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כלים לניהול דומיין

מאת: LoadMyDomainאינטרנט - כללי01/12/2009913 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כלים לניהול דומיין – עושים בשבילך את העבודה

רשת האינטרנט הולכת וגדלה וכיום, ניתן לרשום דומיין ולהקים אתר אינטרנט במספר דקות. ישנם בעלי אתרים רבים המחזיקים ברשותם מספר רב של אתרי אינטרנט ושמות דומיין. כמות גדולה זו של אתרים ודומיינים יצרה צורך בכלים מתקדמים לניהול דומיינים או במילים אחרות כלי דומיין - תוכנות שיעזרו לבעלי האתרים לנהל באופן ייחודי כל דומיין, אך בוא בזמן יאפשרו לו גם נקודת מבט כוללת על כלל האתרים ומגוון שמות דומיין שברשותו. מעבר לכך, כלי דומיין מאפשרים לכם לבצע ניתוחים טכניים וסטטיסטיים על כלל האתרים ברשת, לשמור על הקניין הרוחני של אתרכם (כלומר לוודא שאין אתרים בעלי שמות דומיין המורכבים מביטויים שרשומים על שמכם) ולהבטיח ששמות דומיין אטרקטיביים לא יחטפו מתחת לאפכם. במאמר זה נסקור מספר כלי דומיין שימושיים במיוחד.

דומיין מוניטור – פוקח עין על שמות דומיין בשבילך

אם ברשותכם שמות דומיין רבים וברצונכם לנטר את הפעילות שלהם על בסיס יומי תוכלו לעשות כן על ידי כלי זה המכונה – דומיין מוניטור. באמצעותו תוכלו לקבל דיווח על בסיס יומי אודות הסטאטוס של שמות הדומיין שברשותכם, כך שאם השתנה הסטאטוס של שם דומיין שבבעלותכם, תוכלו לקבל אזהרה מיידית לתיבת הדואר האלקטרוני שלכם. דומיין מוניטור מאפשר לכם גם לעקוב אחרי שמות דומיין נחשקים שאינם ברשותכם כך שאם אחד מהם עומד להתפנות בקרוב תתקבל הודעה שתתריע על כך בתיבת הדואר האלקטרוני שלכם מה שיאפשר לרשום אותו על שמכם בשנייה שזה שיתפנה.

כלי היסטוריית דומיין – תיעוד פיזי לרשת וירטואלית

כלי היסטוריית דומיין מאפשר לכם גישה למסד נתונים עצום המכיל את נתוני הרישום של מיליוני שמות דומיין. בעזרת כלי זה תוכלו לבדוק על שם מי היה רשום דומיין כלשהו מרגע רישומו הראשון, לוודא על שם מי רשומים שמות דומיין שאתם רוצים לרכוש וליישב סכסוכים בנוגע לזכויות וסימנים מסחריים.

אזעקת רישום דומיין – לפקוח עין על היריבים

אזעקת רישום דומיין הוא כלי מתוחכם המאפשר לכם לקבל התראה בכל פעם שאדם או חברה שהוגדרו במערכת מבצע רישום, קנייה או החלפה של דומיין. כלי רב עוצמה זה מאפשר לכם לעקוב אחרי התפתחותם האינטרנטית של מתחרים מחד, ומגן עליכם מפני הפרה של זכויות יוצרים והונאות מאידך. במידה וידוע לכם על אדם או חברה השואפים להשתמש בסימנים מסחריים הרשומים על שמכם או לנסות ולהונות לקוחות שלכם, על ידי הקמת אתרי אינטרנט הדומים מאוד לאתר שלכם (פישינג) כל שעליכם לעשות הוא להכניס את פרטיהם למערכת וברגע שירשם שם דומיין כלשהו על שמם תקבלו התראה לתיבת הדואר האלקטרוני שלכם ותכלו לוודא שלא מדובר באתר בעייתי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

LoadMyDomain מתמחה ב - דומיינים ורכישתם. לפרטים אנו צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר אלקטרוני הזו: info@livecity.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת LoadMyDomain

מאת: LoadMyDomainקידום אתרים07/12/091009 צפיות
דומיין פירושו בעברית שם מתחם כך שאם ביצעתם רכישת דומיין,רכשתם לעצמכם טריטוריה אינטרנטית. לא פעם חובבי אינטרנט, מתחילים בתהליך רכישת דומיין עוד לפני שחשבו על קונספט לאתר האינטרנט שיבנה תחת אותו דומיין

מאת: LoadMyDomainמיתוג אישי 07/12/091169 צפיות
במאמר זה נדון ביתרונות ובחסרונות בשימוש בשירותיה של חברה ישראלית ושירותיה של חברה בינלאומית, במטרה לעזור לכם לרכוש דומיין לאתר שלכם - במינימום תסכולים.

מאת: LoadMyDomainמיתוג אישי 07/12/091025 צפיות
כיום ברור לכל אדם אשר מעורב באופן כלשהו בעולם האינטרנט כי דומיין הוא רכוש לכל דבר – הוא מבצע פונקציה כלשהי והוא משפיע על פעולותיהם של אנשים ממש כאילו היה חפץ או מוצר בעולם האמיתי ולא רק בעולם המקוון.

מאת: LoadMyDomainקידום אתרים01/12/09887 צפיות
שם דומיין הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר בעת הקמת אתר אינטרנט – שם דומיין ענייני או מתוחכם ימשוך גולשים וכך יניב רווחים לבעל האתר. יזמי אינטרנט או בעלי עסקים רבים ישמחו שניתן לרכוש שמות דומיין בעברית.

מאת: LoadMyDomainקידום אתרים29/11/091001 צפיות
קיים קשר הדוק בין בחירת שם דומיין לאתרי אינטרנט לבין קידום אתרים. קשר זה איננו נהיר לציבור הרחב, על כן מומלץ מאוד לקרוא את מאמר זה.

מאת: LoadMyDomainבניית אתרים29/11/09866 צפיות
קניית דומיין היא אחת הפעולות הראשונות שיש לעשות בטרם בונים אתר אינטרנט. אם עוד אין לכם שם דומיין, אז כדי שתמהרו לרכוש אחד, שכן דומיין טוב, עשוי להיחטף....

מאת: LoadMyDomainבניית אתרים24/11/091031 צפיות
רישום דומיין ייחודי זוהי פעולה שכל אדם שחושב להשיק אתר אינטרנט חדש - צריך לעשות אותה, באופן מסודר.

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/223040 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213521 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193854 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163168 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163262 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163203 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163314 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica