חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דומיין וקידום אתרים באינטרנט

מאת: LoadMyDomainקידום אתרים29/11/20091000 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קיים קשר הדוק בין בחירת שם דומיין לאתרי אינטרנט לבין קידום אתרים. קשר זה איננו נהיר לציבור הרחב, על כן מומלץ מאוד לקרוא את השורות הבאות.

מאחר ומנועי החיפוש עושים ימים כלילות על מנת לספק לנו תוצאות הרלוונטיות לשאילתת החיפוש שלנו, כדאי מאוד לרכוש דומיין שטומן בחובו מילת חיפוש רלוונטית לעסק שלכם. הסיבה לכך שרצוי לרכוש דומיין שנושא מילת חיפוש – נעוצה בכך שמנועי החיפוש נעזרים באמצעים מכאניים לצורך דרוג אתרי אינטרנט, ומחפשים באופן אוטומטי דמיון ורלוונטיות בין שאילתת החיפוש של גולשים לבין אתרי אינטרנט. זו הסיבה שבעטייה ניתן לראות שמות דומיין של אתרי צימרים, למשל, הכוללים את המילה – zimerim. הדמיון הזה מסייע למנועי החיפוש לדרג את האתרים הרלוונטיים לגולשים שחיפשו את המילה "צימרים".

אך לא רק מנועי החיפוש מדרגים גבוה יותר אתרי אינטרנט בעלי שם דומיין רלוונטי, מסתבר שגם אנחנו, הגולשים, תופסים אתרי אינטרנט בעלי שמות דומיין רלוונטיים לנושא האתר – כסמכותיים יותר ואף אמינים יותר, ולכן התנועה באתרים אלו גדולה יותר – וכידוע תנועה ערה יותר משמעה – דירוג גבוהה יותר במנועי החיפוש. וכך נראה כי קיים קשר הדוק בין שמות דומיין איכותיים ורלוונטיים לבין יכולת שיווקית ומכירות של אתרי אינטרנט.

בחירת דומיין איכותי בימים של מחסור בדומיינים...

מאחר וקשה כיום למצוא דומיין רלוונטי ואיכותי, אספנו עבורכם מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם לרכוש דומיין איכותי, גם בימים של מחסור:

השקעתם מחשבה וזמן בבחירת דומיין אך לפתע גיליתם ששם דומיין זה תפוס, מה אפשר לעשות ? ובכן, ראשית אפשר לנסות ולראות אם ניתן לרכוש דומיין דומה ברבים או ביחיד. כך למשל אם חשבתם על שם דומיין עבור האתר שלכם שעוסק, נאמר, במכירת בלונים, אך גיליתם כי הדומיין : balloon תפוס, תמיד תוכלו לבחור בשם דומיין דומה : balloons וכך גם מילת המפתח נוכחת בשם הדומיין וגם רכשתם שם דומיין איכותי, שמספר על מרכולתכם.

דרך נוספת להתגבר על מחסור בשמות דומיין איכותיים, היא הוספת מספר למילת החיפוש שתופיע בשם הדומיין. בהקשר זה, מאוד מקובל להוסיף את האותיות 2 או 4 מאחר והן טומנות בחובן פירושים מילוליים בשפה האנגלית, למשל 4 באנגלית זה גם For, קרי: "למען" וכך המספר לא מתפקד רק כמספר כי אם נושא בחובו גם מסר.
ובאופן דומה – גם שילוב האות U יכול לסייע לכם לבחור דומיין פנוי בימים של מחסור בשמות דומיין. האות U היא למעשה קיצור של המילה You, ופירושה – את/ה. ולכן היא בהחלט יכולה לסייע לנו לרכוש שם דומיין טוב.

אם כן, נראה כי גם בימים של מחסור בשמות דומיין ניתן למצוא שמות דומיין הולמים, כאלו שכוללים את מילת החיפוש שלכם ושבסופו של דבר יסייעו לכם להתקדם ביתר קלות במנועי החיפוש השונים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

LoadMyDomain מתמחה ב - דומיינים ורכישתם. לפרטים אנו צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר אלקטרוני הזו: info@livecity.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת LoadMyDomain

מאת: LoadMyDomainקידום אתרים07/12/091008 צפיות
דומיין פירושו בעברית שם מתחם כך שאם ביצעתם רכישת דומיין,רכשתם לעצמכם טריטוריה אינטרנטית. לא פעם חובבי אינטרנט, מתחילים בתהליך רכישת דומיין עוד לפני שחשבו על קונספט לאתר האינטרנט שיבנה תחת אותו דומיין

מאת: LoadMyDomainמיתוג אישי 07/12/091168 צפיות
במאמר זה נדון ביתרונות ובחסרונות בשימוש בשירותיה של חברה ישראלית ושירותיה של חברה בינלאומית, במטרה לעזור לכם לרכוש דומיין לאתר שלכם - במינימום תסכולים.

מאת: LoadMyDomainמיתוג אישי 07/12/091024 צפיות
כיום ברור לכל אדם אשר מעורב באופן כלשהו בעולם האינטרנט כי דומיין הוא רכוש לכל דבר – הוא מבצע פונקציה כלשהי והוא משפיע על פעולותיהם של אנשים ממש כאילו היה חפץ או מוצר בעולם האמיתי ולא רק בעולם המקוון.

מאת: LoadMyDomainקידום אתרים01/12/09886 צפיות
שם דומיין הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר בעת הקמת אתר אינטרנט – שם דומיין ענייני או מתוחכם ימשוך גולשים וכך יניב רווחים לבעל האתר. יזמי אינטרנט או בעלי עסקים רבים ישמחו שניתן לרכוש שמות דומיין בעברית.

מאת: LoadMyDomainאינטרנט - כללי01/12/09913 צפיות
רשת האינטרנט הולכת וגדלה וכיום, ניתן לרשום דומיין ולהקים אתר אינטרנט במספר דקות. ישנם בעלי אתרים רבים המחזיקים ברשותם מספר רב של אתרי אינטרנט ושמות דומיין.

מאת: LoadMyDomainבניית אתרים29/11/09864 צפיות
קניית דומיין היא אחת הפעולות הראשונות שיש לעשות בטרם בונים אתר אינטרנט. אם עוד אין לכם שם דומיין, אז כדי שתמהרו לרכוש אחד, שכן דומיין טוב, עשוי להיחטף....

מאת: LoadMyDomainבניית אתרים24/11/091030 צפיות
רישום דומיין ייחודי זוהי פעולה שכל אדם שחושב להשיק אתר אינטרנט חדש - צריך לעשות אותה, באופן מסודר.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213440 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211717 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183564 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172907 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172650 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172489 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172532 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica