חפש מאמרים:
שלום אורח
07.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רכישת דומיין: הנדל"ן שלך ברשת

מאת: LoadMyDomainקידום אתרים07/12/20091008 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם נדמה ולו לרגע את רשת האינטרנט לעולם הנדל"ן – אזי קניית דומיין משולה לרכישת מגרש. השקעה במגרש גדול ומרווח, הנמצא במיקום טוב וסמוך למקומות חשובים – יכולה להשתלם מאוד למשקיע אך היא כרוכה בהוצאות, בתכנון נכון ומחקר, יש צורך בייעוץ של אנשי מקצוע וכו'. לא כך הם פני הדברים כאשר נמצאים במעמד רכישת דומיין. רכישת דומיין אמנם כרוכה במחקר מקדים והבנה בעולם האינטרנט, אך היא איננה כרוכה בהוצאות רבות, שכן כיום ניתן לרכוש דומיין תמורת דולרים אחדים, לתקופה קבועה מראש.
ולמרות שההוצאות אינן גדולות במהלך רכישת דומיין, הרווח ברכישתו – גדול מסה"כ ההשקעה, במידה ובוחרים אותו נכון.

רכישת דומיין - השקעה לטווח ארוך

דומיין פירושו בעברית שם מתחם. כך שאם אתם מתחילים בתהליך רכישת דומיין אתם רוכשים לעצמכם טריטוריה אינטרנטית. לא פעם, אנשים, בעיקר חובבי אינטרנט, מבצעים רכישת דומיין עוד לפני שחשבו על קונספט לאתר האינטרנט שיבנה תחת אותו דומיין. הסיבות לכך טמונות בכך שיש מתאם בין ותק של דומיין לבין קידום אתרים. ככל שהשם דומיין יהיה בעל וותק רב יותר, כך יהיה קל יותר לקדם אותו במנועי החיפוש.
סיבה נוספת שבעטייה אנשים מבצעים רכישת דומיין בטרם חשבו על קונספט לאתר היא שישנם אנשים שרואים ברכישת דומיינים השקעה לטווח ארוך. הם מבינים כי קיימים דומיינים שיהיה להם ערך בעתיד. כך למשל, יש שרוכשים שמות דומיין פופולאריים ולאחר מכן מציעים אותם למכירה ונהנים מן הרווח. אולם חשוב להיות זהירים כאשר מבצעים רכישת דומיין המורכב משמות מסחר של חברות קיימות.

כיצד בוחרים דומיין?

בין אם אתם עומדים לרכוש שמות דומיין על מנת לבנות אתר ובין אם אתם רוצים לרכוש דומיין על מנת להשקיע, יש כמה דברים שחשוב לשים אליהם לב לפני תחילת רכישת דומיין.

כך למשל, רצוי לבחור שמות דומיין קליטים וזכירים. תחשבו על זה, שם המתחם הוא למעשה תג הזיהוי שלכם ברשת, דרכו יגיעו לאתר שלכם ורצוי שגולשים גם יזכרו כיצד ניתן לשוב אל האתר שלכם – בקלות.

בררו אם אתם יכולים לרכוש דומיין בעל וותק. ישנם אתרי אינטרנט שעוסקים במסחר של דומיינים, בהם תוכלו לראות מאגר של אנשים שרוצים למכור את הכתובת דומיין שלהם. יש יתרון בביצוע רכישת דומיין בעלת וותק בכל מה שנוגע לקידום אתרים, לכן מומלץ לברר האם יש דומיין למכירה שעשוי להתאים לכם. כמו גם שלכתובת דומיין וותיקה יש כבר קהל גולשים – ואפשר בהחלט ליהנות ממנו.
במידה והחלטתם להתחיל בתהליך רכישת דומיין ותיק, דאגו שיהיה מאותו עולם תוכן שבו יעסוק האתר שלכם. רק כך באמת תוכלו ליהנות מתנועת הגולשים הקיימת.

במידה ואתם מתחילים בתהליך רכישת דומיין על מנת להשיק אתר, וודאו כי הוא עולה בקנה אחד עם המוצר או השירות שאתם מציעים. דאגו שיהיה קשר רעיוני ורלוונטיות בין המוצרים והשירותים שלכם לבין השם דומיין.

אם בכל זאת אינכם מרגישים בטוחים – תמיד תוכלו להתייעץ עם מומחים שישמחו לסייע לכם בתהליך רכישת דומיין בחוכמה ! בהצלחה....

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

LoadMyDomain מתמחה ב - דומיינים ורכישתם. לפרטים אנו צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר אלקטרוני הזו: info@livecity.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת LoadMyDomain

מאת: LoadMyDomainמיתוג אישי 07/12/091169 צפיות
במאמר זה נדון ביתרונות ובחסרונות בשימוש בשירותיה של חברה ישראלית ושירותיה של חברה בינלאומית, במטרה לעזור לכם לרכוש דומיין לאתר שלכם - במינימום תסכולים.

מאת: LoadMyDomainמיתוג אישי 07/12/091025 צפיות
כיום ברור לכל אדם אשר מעורב באופן כלשהו בעולם האינטרנט כי דומיין הוא רכוש לכל דבר – הוא מבצע פונקציה כלשהי והוא משפיע על פעולותיהם של אנשים ממש כאילו היה חפץ או מוצר בעולם האמיתי ולא רק בעולם המקוון.

מאת: LoadMyDomainקידום אתרים01/12/09887 צפיות
שם דומיין הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר בעת הקמת אתר אינטרנט – שם דומיין ענייני או מתוחכם ימשוך גולשים וכך יניב רווחים לבעל האתר. יזמי אינטרנט או בעלי עסקים רבים ישמחו שניתן לרכוש שמות דומיין בעברית.

מאת: LoadMyDomainאינטרנט - כללי01/12/09913 צפיות
רשת האינטרנט הולכת וגדלה וכיום, ניתן לרשום דומיין ולהקים אתר אינטרנט במספר דקות. ישנם בעלי אתרים רבים המחזיקים ברשותם מספר רב של אתרי אינטרנט ושמות דומיין.

מאת: LoadMyDomainקידום אתרים29/11/091001 צפיות
קיים קשר הדוק בין בחירת שם דומיין לאתרי אינטרנט לבין קידום אתרים. קשר זה איננו נהיר לציבור הרחב, על כן מומלץ מאוד לקרוא את מאמר זה.

מאת: LoadMyDomainבניית אתרים29/11/09865 צפיות
קניית דומיין היא אחת הפעולות הראשונות שיש לעשות בטרם בונים אתר אינטרנט. אם עוד אין לכם שם דומיין, אז כדי שתמהרו לרכוש אחד, שכן דומיין טוב, עשוי להיחטף....

מאת: LoadMyDomainבניית אתרים24/11/091031 צפיות
רישום דומיין ייחודי זוהי פעולה שכל אדם שחושב להשיק אתר אינטרנט חדש - צריך לעשות אותה, באופן מסודר.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213446 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211718 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183564 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172907 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172650 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172490 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172533 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica